مدیریت و رهبری

افشای شرایط پزشکی در محل کار disclosure of medical conditions in the workplace

disclosure-of-medical-conditions-in-the-workplace-3 (1)

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “افشای شرایط پزشکی در محل کار disclosure of medical conditions in the workplace”

افشای شرایط پزشکی در محل کار disclosure of medical conditions in the workplace

اسلاید 1: افشای شرایط پزشکی در محل کارdisclosure of medical conditions in the workplace

اسلاید 2: عنوانافشای شرایط پزشکی در محل کارنوعابزارمراحل استفادهاجرا / تجزیه و تحلیلموضوعسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: بسیاری از کسب و کارها به این مساله توجه دارند که آیا سوابق اشتغال و پروسه استخدام افراد در سطح مناسبی بررسی کرده‌اند یا نه. افراد باید اطلاعات پزشکی و وضعیت سلامت خود را در فرم‌های استخدام به درستی اعلام کنند تا کارفرما با توجه به شرایط وی مسئولیت مناسبی را به فرد بسپارد. کارفرمایان نیز می‌توانند از پرسشنامه‌های سلامت در فرایند استخدام استفاده کرده تا وضعیت سلامت افراد را تا حدودی مشخص نمایند. کارفرمایان می‌توانند از کارمندان خود درخواست کنند که شرایط پزشکیشان را افشا نمایند. با این حال برخی کارکنان ممکن است حاضر به انجام این کار نشوند زیرا احساس مزاحمت می‌کنند. برخی نیز ممکن است اطلاعات دروغ و نادرست ارائه دهند زیرا ترس از دست جایگاه شغلی خود را دارند. لذا پیشنهاد می‌شود محیطی باز و آزاد در محل کار بوجود آید تا کارکنان احساس راحتی و امنیت کرده و متوجه این موضوع شوند که کارفرمایان نگران وضعیت سلامتی وی هستند. با توجه اندازه و نوع کسب و کار می توان رویکرد خاصی برای شناخت وضعیت پزشکی افراد در محل کار بوجود آورد. در حالت کلی از ارزیابی‌های سالانه، روش‌های تشویقی و انضباطی و پرسیدن سوالات در برهه‌های زمانی مختلف اشاره کرد. در ضمن مدیران و اعضای هیئت مدیره می‌توانند در این راه پیشگام شده تا دیگر کارکنان نیز به تبعیت از آنان وضعیت و سابقه پزشکی خود را افشا نمایند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمسائل پزشکی و صدمات محل کار Lssues and Workplace Injuries Medicalمزایادر صورتی که کارفرمایان از شرایط پزشکی کارکنان آگاه باشند می‌توانند وظایف شغلی را به درستی و متناسب با وضعیت افراد به آنها ارائه دهند. در ضمن کارکنان نیز با آسودگی خیال راحتتری به فعالیت‌های شغلی خود می‌پردازند.کاربردهامطلع بودن از شرایط پزشکی افراد در محل کار یکی از مسائل مهمی است که در تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها دارای اهمیت و کاربرد می‌باشد. معایبممکن است برخی کارمندان به دلیل ترس از دست‌دادن جایگاه شغلی، اطلاعات غلط و نادرست از وضعیت پزشکی خود ارائه کنند.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان