کسب و کار مدیریت و رهبری

الگوبرداری یا بنچمارک چیست؟

BENCHMARKING

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “الگوبرداری یا بنچمارک چیست؟”

الگوبرداری یا بنچمارک چیست؟

اسلاید 1: الگو برداری BENCHMARKING

اسلاید 2: مقدمهدر جهان امروز در شرایط رقابتی بازارکیفیت محصول وبهره وری به عنوان دو عامل اساسی و مهم در حفظ و بقای موسسات حرف اول را زده و آنهایی که از بهره وری و کیفیت بالاتری برخوردار هستند در بازار حضور داشته و ماندگار خواهند ماند. از این رو اطلاع مداوم از وضعیت بازار کیفیت و کمیت محصولات رقبا و همچنین سیستمها و روشهای انجام کار آنها برای هر موسسه وشرکت رقیب ضروری می باشد.

اسلاید 3: مقدمهضمن اینکه از مزیتها و ویژگیهای برتر رقبا الگوبرداری می کنند خود را به وضعییت بهتری نسبت به آنها برسانند وتنها راه این است که چشم هایشان را در برابر رقبا و بهترین تجربیات جهانی در تمام زمینه های مورد نیاز باز نگه دارند.الگوبرداری یک روش سیستماتیک است که سازمانها بوسیله آن می توانند فعالیتهای خود را بر اساس بهترین صنعت یا سازمان اندازه گیری و اصلاح کنند. درواقع الگوبرداری ابزاری برای بهبود مستمر است و می تواند توسط انواع سازمانهای تولیدی خدماتی به کار گرفته شود ماین روش به نام های الگوگیری و الگوبرداری نیز می شناسند.

اسلاید 4: مزایاالگو برداری موجب تمرکز سازمان بر محیط خارجی و بهبود کارایی فرایند ها می شود. الگوبرداری به کارمندان اجازه می دهد که از عملکرد خویش شناخت کافی به دست اورند یعنی بدانند که اکنون در چه مرحله ای هستند و از چگونگی موقعیت خود در مقایسه با دیگران مطلع گردند. بدین وسیله شرکت ازآنچه که می تواند به دست آورد آگاه شده ودر نتیجه وضعیت شرکت برای ایجاد تغییر بهبود می یابد.

اسلاید 5: انواع الگوبرداری سه نوع الگوبرداری وجود دارد که یک سازمان می تواند آن ها را به کار گیرد. این سه نوع عبارتند از :الگوبرداری داخلیالگوبرداری رقابتیالگوبرداری فرآیندی

اسلاید 6: الگوبرداری داخلیالگو برداری داخلی فضایی از ارتباطات دو طرفه و تقسیم اطلاعات را دردرون سازمان ایجاد کرده وموجب غلبه بر مشکلاتی همچون محرمانه بودن اطلاعات وبی اعتمادی افراد داخل سازمان می شود. شرکت سنتر پارکز همواره برای تسهیلات خود در انگلستان از 11 کار خانه بین المللی خود الگوبرداری به عمل می آورد. این شرکت رضایت مشتریان و نسبت تعداد کارکنان را اندازه گیری نموده وهنگامی که یک واحد به صورت برجسته عملکرد بهتری را نشان دهد واحدهای دیگر چکونگی دسترسی به آن را فرا می گیرند.

اسلاید 7: الگوبرداری رقابتینوع دوم الگو برداری با استفاده از اطلاعات مربوط به رقبای مستقیم صورت میگیرد.اجرای این روش معمولا برای صناعی بزرگ آسان تر از صنایع کوچک است و همچنین گرچه در بیشتر مواقع جمع آوری اطلاعات از رقیبان مشکل است اما در صورت دسترسی به تحقیقات و گزارشهای صنعت میتوان اطلاعات مفیدی از آنها به دست آورد.برای مثال: شرکت ICL بیش از 20 رقیب خود را از نظر عملکرد و فناوری تولید مورد الگو برداری قرار داد.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید