algorithm-va-flowchart

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “الگوریتم و فلوچارت”

الگوریتم و فلوچارت

اسلاید 1: الگوریتم و فلوچارت

اسلاید 2: تعریف الگوریتمهر دستورالعملی که مراحل انجام کاری را با زبانی دقیق و با جزئیات کافی بیان نماید بطوریکه ترتیب مراحل و شرط خاتمه عملیات در آن کاملا“ مشخص شده باشد را الگوریتم گویند.

اسلاید 3: ادامه تعریف الگوریتممنظور از زبان دقیق: آن است که الگوریتم دقیقا“ به همان صورتیکه مورد نظر نویسنده است اجرا گردد. منظور از جزئیات کافی ، آن است که در طول اجرای الگوریتم عملیات ناشناخته پیش نیامده و باعث انحراف از مسیر و هدف اصلی نگردد.منظور از ترتیب مراحل، آن است که مراحل اجرای الگوریتم قدم به قدم و با رعایت تقدم و تأ خر مشخص شده باشد.منظور از شرط خاتمه، پایان پذیر بودن الگوریتم می باشد و بهر حال الگوریتم باید در زمانی دلخواه و تحت شرایط یا شرایط داده شده خاتمه پذیرد.

اسلاید 4: مراحل تهیه الگوریتم برای تهیه یک الگوریتم خوب و کارآمد باید مراحل خاصی اجرا شوند: 1- تعریف دقیق مسئله: باید مسئله را تجزیه و تحلیل کرده تا کوچکترین ابهامی در فهم آن وجود نداشته باشد.2- تعیین عوامل اصلی(متغییرهای) مورد نیاز3- تعیین ورودی و خروجی مسئله : (داده ها و اطلاعات)4- بررسی راه حل های مختلف مسئله5- انتخاب یک راه حل مناسب 6- اشکال زدایی

اسلاید 5: فلوچارتبیان تصویری الگوریتممراحل انجام کار با اشکال هندسی نشان داده می شوند.مراحل انجام کار توسط خطوط به هم وصل می گردند.

اسلاید 6: startstopc←a+bd← iA,BA,B,”100”?ورودیخروجیخروجیخروجی

اسلاید 7: مثال1 : فلوچارتی رسم کنید که دو عدد را خوانده و حاصلضرب آنها را نمایش دهد.شروعA,Bz←A*Bzپایان

اسلاید 8: مثال2: فلوچارتی رسم کنید که شعاع یک دایره را خوانده، مساحت و محیط آنرا نمایش دهد.شروعپایانRA←3.14*R²P←2*R*3.14A,P

اسلاید 9: مثال3: فلوچارتی رسم کنید که سه عدد را خوانده و بصورت زیر تصمیم گیری نماید: - اگر عدد سوم صفر بود حاصل جمع دو عدد دیگر - اگر عدد سوم منفی بود تفاضل دو عدد دیگر - اگر عدد سوم مثبت بود حاصل ضرب دو عدد دیگر را نمایش دهد.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید