کسب و کار اقتصاد و مالی

امتیازدهی فروشنده – Vendor Rating

165-Vendor-Rating

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “امتیازدهی فروشنده – Vendor Rating”

امتیازدهی فروشنده – Vendor Rating

اسلاید 1: امتیازدهی فروشندهVendor RatingMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانامتیازدهی فروشندهنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / اجراموضوعمالی و سرمایه گذاری / زنجیره تامینسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: امتیازدهی فروشنده (امتیازدهی تامین‌کننده) سیستمی است که توسط خریداران سازمان‌ها یا تحلیلگران صنعت برای ضبط، تجزیه و تحلیل، رتبه‌بندی و گزارش عملکرد تامین‌کننده از منظر محدوده‌ای از معیارهای از پیش تعریف‌شده که ممکن است شامل موارد زیر باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد: کیفیت محصول یا خدمات عملکرد تحویل و قابلیت اطمینان هزینه، قیمت قابلیت‌ها سرویس تداوم مالی شرکت روش شامل تعریف معیارها و وزن هر معیار دریافت شده در نتایج کلی، توسعه سوالات و پرسشنامه‌ها، اندازه‌گیری خروجی‌های واقعی و در نهایت تفسیر نتایج می‌باشد. اگر امتیازدهی فروشنده بصورت دوره‌ای و یا حتی در دست اقدام، انجام شده باشد، نتایج (هر فروشنده) را می‌توان در طول زمان مقایسه و تجزیه و تحلیل نمود. ارزیابی, یک فرایند مستمر در بخش خرید و مرحله احراز صلاحیت قبل از خرید است, اگرچه در بسیاری از سازمان آن را شامل مشارکت و ورودی از بخش‌های دیگر و ذینفعان می‌دانند. اکثر کارشناسان و یا شرکتها در جمع‌آوری اطلاعات ارزیابی تامین‌کنندگان ترجیح می‌دهند, انجام این کار توسط فرایند 5 مرحله‌ای انجام شود. فرآیندهای خود را اغلب به شکل یا یک پرسشنامه یا مصاحبه، گاهی اوقات حتی یک سایت و شامل ارزیابی از جنبه‌های مختلف کسب‌وکار عرضه‌کنندگان از جمله ظرفیت، مالی، تضمین کیفیت، ساختار سازمانی و فرآیندها و عملکردها است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از طریق ارزیابی، یک تامین‌کننده به ثمر رساند و هم مورد تایید و یا به عنوان یکی از آنها برای تهیه مواد یا خدمات مورد تایید نیست. در بسیاری از سازمان‌ها، یک لیست گزینه تایید وجود دارد(ASL) که عده‌ای واجد شرایط هستند و تعدادی اضافه شده‌اند. پس از تصویب، یک تامین‌کننده ممکن است در یک دوره، اغلب سالانه، اساس دوباره ارزیابی شوند. ادامه روند به عنوان مدیریت عملکرد منبع تعریف شده است.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتحلیلگر بخش فروش Sell-Side Analyst سیستم مدیریت فروشSales management system مزایامرور اهداف و شفاف‌سازی عملکرد تامین‌کننده بهترشدن مدیریت فروشنده نظارت زودتر بر حوادث تحریک به بهبود عملکرد تامین‌کنندهمعایبگاهی اوقات استفاده از آن مشکل است.بمنظور امتیازدهی فروشنده مورد استفاده قرار می‌گیرد.کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان