علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

امنیت در بانکداری الکترونیک

emnit-bank-dari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “امنیت در بانکداری الکترونیک”

امنیت در بانکداری الکترونیک

اسلاید 1: امنیت در بانکداری الکترونیکاستاد:تهیه کننده:

اسلاید 2: CREATIVE VENUSSUBSCRIBE12امنیت به طور عمومی شامل دور نگه داشتن افراد غیر مجاز از دسترسی به اطلاعات  و اجازه دادن به افراد مجاز جهت دسترسی به دارایی­های با ارزش می­باشد. اکثر فعالیت های بانکها با اطلاعات  شخصی و حساس مشتریان و خریداران درگیر هستند. پس امنیت این اطلاعات  از ارزش زیادی برخورداراست.بر طبق نظریه می­گوید:کاربران، اینگونه سیستمهای بانکی الکترونیکی رامی­پذیرند و به آن اعتماد می­کنند، تنها اگر مشاهده نمایند که سیستم امن است.مقدمه

اسلاید 3: CREATIVE VENUSSUBSCRIBE13تهدیدات مرتبط به بانکداری الکترونیک pharmingskimmerphishingkeyloggerدر این روش با استفاده از قطعه ای سخت افزاری به اسم اسکیمر و نصب آن بر روی دستگاه ها کارت خوان می توانند اطلاعات کارت مشتریان را کپی کرده و با دسترسی به آن اطلاعات از حساب افراد مختلف برداشت نمایند.فیشینگ نوعی از حملات مهندسی اجتماعی است که اغلب برای سرقت اطلاعات کاربران، از جمله مشخصات کارت های بانکی و اکانت های مهم استفاده می شود.فارمینگ روشی برای هک، که هدف از آن در ابتدا گمراه کردن کاربر اینترنت است.که به موجب آن، ترافیک یک وب سایت به سمت یک سایت جعلی هدایت می شود.برنامه یا دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توان به تمام کلیدهای فشرده شده در یک سیستم از جمله رمزهای عبور، نامه‌ها، گزارش‌ها، چت‌ها و … دسترسی داشت.

اسلاید 4: CREATIVE VENUSSUBSCRIBE14فیشینگ

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید