mri-shoulder

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ام ار ای شانه”

ام ار ای شانه

اسلاید 1: Shoulder MRI

اسلاید 2:

اسلاید 3: مفصل شانه یا مفصل گلنوهومرال جزیی از کمربند شانه‌ای است. بیشرین میزان حرکت در کمربند شانه‌ای مربوط به مفصل شانه است. این مفصل به شکل گوی و کاسه ای بوده و نوعی از مفصل‌های سینوویال است که در آن سر گرد استخوان بازو (هومروس) در داخل گودی کاسه‌ای کتف قرار می‌گیردمفصل شانه یک مفصل متحرک با گودی کم‌عمق کاسه‌ای (گلنوئید) است.تحرک زیاد مفصل شانه یک عامل مهم بی‌ثباتی آن محسوب می‌شود و بنابراین مستعد آسیب بسیاری است.مزیت MRI برای بررسی ویژگی ها و خصلت های پاتولوژی مفصل شانه می باشد

اسلاید 4: اندیکاسیون های shoulder mri اختلالات مبتنی بر سینوویال (به عنوان مثال سینوویت ، ...)عفونت های استخوان ، مفصل یا بافت نرم (به عنوان مثال استئومیلیت ، پوکی استخوان ، آرتروز)ارزیابی نقص های غضروفی مشکوکارزیابی اجسام شل داخل مفصلینئوپلاسم های استخوان ، مفصل یا بافت نرم(نئوپلاسم به معنی رشد غیرطبیعی سلولها است و به عنوان تومور هم شناخته می شود، تومورهای بدخیم و تومورهای خوش خیم)شکستگی در کودکانتوده های بافت نرمشکستگی پنهانپارگی رباط

اسلاید 5: MR مفصل شانه برای دو مشکل اساسی برای بیماران توصیه می شود:1 –پارگی و بیماری های روتیتور کاف 2-disability(معلولیت شانه)

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید