کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

انالیز مدل کسب و کار دیجیتال بیدبرگ

BIDBARG

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انالیز مدل کسب و کار دیجیتال بیدبرگ”

انالیز مدل کسب و کار دیجیتال بیدبرگ

اسلاید 1: بِسمِ اللّه الرَّحمنِ الرَّحیممعرفی استارت آپ موفق بیدبرگ

اسلاید 2:

اسلاید 3: WINTERTemplateعناوین ارائه شده تحلیل استارت آپ بیدبرگمقدمه معرفی استارت آپمعرفی اعضای تیم معرفی ایده اولیهحوزه های فعالیت روش های بازاریابیمدل های درآمدیقوانین و مقررات سایت های مشابه کاربران سایت

اسلاید 4: WINTERTemplate1- مقدمهامروزه اینترنت همه ی جنبه های زندگی آدم ها را دگرگون کرده و بستری فراهم آورده است تا بسیاری از کسب و کارها از شکل سنتی خود فاصله گرفته و در فضای آنلاین به نحوی ایفای نقش کنند . با تولد کسب و کارهای آنلاین به مرور مدل های جدیدی از کسب و کار به وجود آمد که از جهت اشتغال زایی ، تولید ثروت ، کارآیی و بهره وری قابل مقایسه با رقبای سنتی خود نیست .همیشه از کارآفرینان شنیده اید که می گویند اگر می خواهید موفق شوید باید عاشق کاری که انجام می دهید باشید ،ولی کمتر شنیده اید که بگویند شما باید به طور کل عاشق کار کردن باشید !انتخاب استارت آپ موفق بیدبرگ نمونه ی واقعی تبدیل یک خواست آفرینی به کارآفرینی در فضای صنعت بیمه ی ایران می باشد .

اسلاید 5: WINTERTemplate2- معرفی استارت آپ

اسلاید 6: 3- معرفی اعضای تیم بیدبرگ

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید