کسب و کار برنامه‌ریزی

انتخاب رشته تحصیلی

entekhab-reshteh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انتخاب رشته تحصیلی”

انتخاب رشته تحصیلی

اسلاید 1: اهمیت انتخاب رشته تحصیلی ؟ یکی از مهمترین مراحل تحصیلی برای هر دانش آموزی، مرحله انتخاب رشته است که در پایه نهم اتفاق میافته. اگه به انتخاب رشته با توجه به پارامترهایی که مهم هستن، اهمیت داده بشه مسلما فرد می تونه آینده شغلی و تحصیلی خوبی رو برای خودش رقم بزنه. در غیر اینصورت ناکامی و شکست طی مراحل مختلف اتفاق دور از انتظاری نیست. در انتخاب یک رشته عوامل مختلفی مثل علاقه فردی، تیپ شخصیتی دانش آموز، شناخت کامل دانش آموز از تمام رشته ها، شرایط زندگی و ... می تونن دخیل باشن . من خودم می خواهم به رشته تجربی برم و تمام فکر و ذکرم امتحانات نهایی نهم هست ولی خودم علاقه زیادی به این رشته دارم و تمام راه ها و پله هایی را که باید طی کنم رو بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که میتونم با پشتکار و تلاش یه روزی برای خودم و خانوادم افتخار آفرین باشم و تمام آرزو و تمام زحماتی که برای من کشیدن رو روزی جبران کنم

اسلاید 2: یک روز از زندگی من من امروز ساعت ۶ و نیم از خواب بلند شدم وسایلم رو جمع کردم و به مدرسه رفتم امروز اصلا حوصله مدرسه رو نداشتم ولی رفتم ساعت ۷ و نیم زنگ مدرسه خورد همه وارد کلاس شدیم زنگ اولم کار و فناوری بود که ریاضی درس میده ولی اصلا حوصلش رو نداشتم و زنگ کارو فناوری علوم میخوندم برای امتحان زنگ آخر ساعت ۹ به حیاط رفتیم و یه چیزی خوردم و سر حال شدم زنگ بعد زبان داشتیم و میخواست پرسش کنه ولی از من پرسش انجام نداد درس زبان انگلیسی رو دوست دارم ولی از معلممون زیاد خوشم نمیاد خیلی بد اخلاقه زنگ آخر شد و علوم داشتیم و میخواست درس بده ولی من از نور شناسی زیاد خوشم نمیاد ، زیست و شیمی رو بیشتر دوست دارم ساعت ۱۲ و نیم شد و رفتیم خونه ناهارم و خوردم و یکم خوابیدم و بلند شدم و یک ساعت ریاضی خوندم و برای فردا ادبیات رو دوره کردم حدودا یک ساعت و برای پرسش فردا مطالعات خوندم حدود نیم ساعت سوالات رو وارد کردم و بعد یک و نیم مطالعات خوندم و بعد علوم درس جدید رو دوره کردم حدود نیم ساعت و بعد با خانواده وقتم رو گذروندم

اسلاید 3: آمار شرکت کننده کنندگان کنکور در طی سال های گذشتهاز تصمیمات مهم زندگی هر یک از دانش آموزان است شما با انتخاب کردن رشته تحصیلی خود ، تعیین می کنید که در آینده وارد چه دانشگاه هایی خواهید شد ، در چه رشته ای تحصیل خواهید کرد ، چه شغلی خواهید داشت ، جایگاه اجتماعی تان چگونه خواهد بود و به همین دلیل است که انتخاب رشته در این پایه تحصیلی ، به دغدغه بزرگی برای دانش آموزان و والدین تبدیل شده است. رشته تجربی به دلیل دارا بودن شاخه های تحصیلی متنوع در دانشگاه بیشتر مورد توجه دانش آموزان قرار می گیرد مخصوصا اینکه برای ورود به سه رشته پرطرفدار پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی باید از طریق انتخاب رشته تجربی اقدام کرد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید