سایر

انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص شهرستان مهدیشهر

anjomane_hemayat_a_bimarihaye_khas_c1p2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص شهرستان مهدیشهر”

انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص شهرستان مهدیشهر

اسلاید 1: سال تأسيس : 1378هـدف: حمایت از بیماران خاص مهدیشهر شامل بيماري : دیابتی ، تالاسمی ، کلیوی ، کبدی ، هموفیلـی ، سرطانـی ، صرع و ام اس

اسلاید 2: روش اجرای هدف :1-جمع آوری اطلاعات و آمار بیماران خاص در منطقه مهدیشهر از نظر ویژگیهای فردی و وضعیت پزشکی و درمانی .2-شناسائی نیازهای مختلف درمانی و اجتماعی .3-ارتقاء سطح آگاهی علمی و اجتماعی بیماران و خانواده آنان و کل افراد منطقه .4-فراهم كردن شرايط بهره گيري بهينه از اعتبـارات مـوجـود و امكانات علمي اجتماعي و مالي براي رفع مشكلات آنان .5-جلب توجه مركز دولتي و جوامع مختلف منطقه ايي به مسائل خاص درماني و اجتماعي اين بيماران و نيازمنديها و مشكلات آنان .

اسلاید 3: 6-جلب حمـايت و كمك هاي دولتـي و مردمـي در داخل و خارج کشور .7-ايجاد ارتباط و همكاري با انجمن هاي علمي ، حمايتــي و صنفي بيماران خاص در سطح داخلي و بين المللي .8-گسترش فعاليتهاي پژوهشي و آموزشي و خدمات مربوط به تشخيص ، درمان و آگاهيهاي اجتماعي .9-ارائه و اجراي طرحهاي قابل اجراء براي پيشگيري و بهبود وضعيت درماني و اجتماعي بيماران خـاص به نهـادهـاي مختلف اجرائي .

اسلاید 4: اركان انجمن عبارتند از :1- مجمع عمومي 2- هيات مديره 3- مدير عامل4- بازرس

اسلاید 5: وظايف مجمع عمومی موسس :1- انجام اقدامات اولیه برای تأسیس انجمن .2- تهیه و طرح اساسنامه و تصویب آن .3- انتخاب اعضاء هيئت امناء .4- انتخاب اولین مدیران و بازرسان .

اسلاید 6: وظايف مجمع عمومی عادی امناء :1- انتخاب اعضاي هيات مديره و بازرسان ( اصلي و علي البدل ) .2- استماع و رسيدگي به گزارش هيات مديره و بازرس (ها) .3- تعيين خط مشي كلي انجمن .4- بررسي و تصويب یا رد پيسشنهادهای هيات مديره .

اسلاید 7: 5- تعيين عضو جانشين هيات امنا .6- تصويب ترازنامه و بودجه انجمن .7- تعيين روزنامه كثيرالانتشار جهت درج آگهي ها و دعوتنامه هاي رسمي .8- عزل اعضای امنا ، هیات مدیره و بازرسان .

اسلاید 8: وظايف مجمع عمومي فوق العاده به شرح ذيل مي باشد :1-تصويب تغييرات اساسنامه.2-بررسي و تصويب يا رد انحلال انجمن.3-تغيير در ميزان سرمايه .4-انحلال قبل از موعد .5-هرگونه تغيير در ماهيت .

اسلاید 9: وظايف و اختیارات هيئت مديره در چارچوب اساسنامه به شرح ذیل می باشد :1-حفظ و حراست اموال منقول و غير منقول . 2-رسیدگی به حساب ها .3-پرداخت دیون و وصول مطالبات . 4- اجرای مصوبات مجامع عمومی .5- افتتاح حساب در بانكها طی انجام تشریفات قانونی .6- تعقيب جريانات قضائي و اداري و ثبتـي در كليــه مراحل قانوني در محاكم . 7- تعيين حكم و تعيين وكيل و عزل آن .

اسلاید 10: 8- قطع و فصل دعاوي از طريق سازش ( مصالحه ) و در صورت اقتضاء تفویض و واگذاری تمام یا قسمتی از اختيارات خـود به هر شخص دیگر اعم از حقوقی یا حقیقی با حق توکیل .9- سایر وظایفی که براساس اساسنامه به هیات مدیره واگــذار گردیده . 10- بطور کلی هیات مدیره می تواند هراقدام و معاملـه ای را که ضروری بداند در مورد نقل و انتقال امـوال منقـول که مستلـزم تصویب مجمـع عمومـی می باشد پس از تصویب مجمع به نام انجمن انجام دهد .

اسلاید 11: وظايف بازرس به شرح ذيل مي باشد :1-بررسي كليه اسناد و اوراق مالي و تهيه گـزارش بـراي مجمـع عمومـي هيات امناء .2-مطالعه گزارش سالانه هيات مديره اعم از مالي و غيرمالي و تهيه گزارش عملكرد براي اطلاع مجمع عمومي .3-گزارش هرگونه تخلف هيات مديره از مفاد اساسنامه به مجمع عمومي امنا.4-اظهار نظر كتبي در باره صحت صـورت دارائـي ، عملكـرد و مطالب و اطلاعاتـي كه هيـات مديـره و مديـران در اختيـار مجمـع عمومـي گذاشته اند .5-ساير وظايفي كه اساسنامه و قوانين و مقررات موضوعه به عهـده بازرس قرار داده است .

اسلاید 12: وظايف مديرعامل به شرح ذيل مي باشد :1-نمايندگي قانوني در مراجع رسمي و نهادهـا و در برابر اشخـاص حقيقي و حقوقي .2-استخدام و عزل و نصب كاركنان در حدود ضوابط و مصوبـات و با تصويب هيات مديره .3-نگهداري دارائي ، اموال ، حسابها ، اسناد و دفاتر .4-اعمال اختياراتي كه به صورت موردي يا مقطعي از جـانب هيـات مديره به وي تفويض شده باشد .5-ارائه پيشنهادهاي لازم در زمينه گسترش ، بهبـود و هماهنگـي در فعاليتهاي انجمن به هيات مديره جهت ارائه به مجمع عمومي .

اسلاید 13: 6- تهيه پيش نويس ترازنامه ، بودجه ، خط مشي و گزارش ساليانه جهت بررسي هيات مديره و ارسال به مجمع عمومي .7-تهيه پيش نويس آيين نامه هاي مورد لزوم جهت طرح و تصميم گيري در هيات مديره .8-نظارت و ايجاد هماهنگي در فعاليت شعب ، نمايندگيها و دفاتر.9-پيشنهاد برگزاري جلسه مجمع عمومي فوق العاده با ذكر علل موجه براي تصويب به هيات مديره .10- انجام ساير وظايف و اختياراتي كه طبق اساسنامه و قوانين و مقررات مربوطه به مديرعامل محول شده يا بشود .

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید