علوم پایه زمین‌شناسی و مهندسی معدن

انرژی زمین گرمایی در خانه

Geothermal-in-home

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انرژی زمین گرمایی در خانه”

انرژی زمین گرمایی در خانه

اسلاید 1: Use GEOTHERMAL energy in your HOME

اسلاید 2: گرمایی که زیرزمین به دام افتاده است می تواند برای گرم کردن و سرد کردن تقریبا هر ساختمان استفاده شود. مزیت گرمایی زیرزمین این است که در طول سال، تقریبا ثابت باقی می ماند. و حتی لازم نیست به عمق زیادی دسترسی داشته باشید تا بتوانید به این منبع انرژی عالی برسید. فقط چند متر زیر سطح زمین، دمای ثابت 26 درجه سانتیگراد باقی می ماند.استفاده از انرژی زمین گرمایی نامحدود زمین برای گرمایش و خنک سازی پایدار

اسلاید 3: اخیرا تعدادی از ارائه دهندگان انرژی، سیستم های گرمایشی را طراحی کرده اند که می توانند از طریق پمپ های حرارتی به طور غیرمستقیم به زیرزمین های چاه گرم متصل شوند. خانه ها و محل های کسب و کار از این سیستم ها استفاده می کنند تا هزینه های انرژی خود را کاهش دهند. سیستم های جایگزین در تابستان می توانند به عنوان سیستم سرمایشی در زمستان بعنوان سیستم گرمایشی کار کنند.

اسلاید 4: در تابستان هنگامی که دمای بیرون بسار بالا است، شما می توانید در محیط داخلی در 24 درجه سانتیگراد باشید. (با عبور هوای گرم از ساختمان و انتقال آن به زیر زمین سردتر.)در زمستان، درجه حرارت زیر زمین گرمتر از سطح زمین است. این پمپ قادر است گرمای زیر زمین را از طریق کانال به سطح انتقال دهد.بسیاری از متخصصان نیز از گرم کردن گلخانه ها با سیستم های زمین گرمایی حمایت می کنند. زمینی که در اطراف گلخانه و سازه های شیشه ای شما قرار دارد می تواند به یک نوع باتری عظیم تبدیل شود و دمای مطلوب را بدون توجه به فصل حفظ کند.

اسلاید 5: شمایی ساده از سیستم انتقال گرما و سرما

اسلاید 6: سیستم های گرمای ژئوترمال به طور مستقیم گرما را از زمین نمی گیرند. یک شبکه لوله در زیر زمین در نزدیکی ساختمان قرار داده میشود و مایعات مانند آب یا مخلوطی از آب و ضد انجماد از طریق آنها عبور می کنند. این مایع حرارت بین زمین و پمپ گرما را جابجا می کند. سپس پمپ، هوای سرد شده یا گرم شده را از طریق کانالها به سطح پمپ میکند.چگونه سیستم های ژئوترمال کار می کنند؟

اسلاید 7: هزینه های اولیه نصب سیستم زمین گرمایی شما می تواند از مکان به مکان متفاوت باشد. هزینه ها به ارتفاع و ترکیب خاک و غیره بستگی دارد. شما باید با مهندس و ارائه دهنده خدمات مشورت کنید تا هزینه های نصب سیستم گرمایشی و خنک کننده را برای خانه خود تعیین کنید.هزینه های مربوطه :در عین حال، بهره وری از سیستم های زمین گرمایی بیش از هر نوع دیگری از سیستم، به صرفه است. یک کوره معمولی گاز ممکن است یک کارآیی انرژی 94 درصدی داشته باشد، در مقایسه، یک سیستم زمین گرمایی تا 400 درصد از بهره وری انرژی را ارائه می دهد. این به این معنی است که برای هر یک واحد مصرف انرژی الکتریکی، 4 واحد انرژی عرضه می شود. اگر در یک ساختمان با استحکام قرار گیرد، می تواند هزینه های عملیاتی را تا 70 درصد کاهش دهد.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید