صفحه 1:
7
د
ni
۱
١ Pa
pat ei 0
0 7 2۸۳ 4
PDK 1 رم سس
صفحه 2:
= -
انقلا بيكرى
در منظومة تفكر رهبرى
تارتم
0 ج22
صفحه 3:
قابل توحه دوستان انقلایی:
1 wn Meee rere is
بخش دوم انشاء ال در آینده تکمیل و نهایی خواهد eel oF Dal
0
صفحه 4:
حرسي آها يدون اسعلال سم كرفب
So basen gee رارم كيرف
پشتوانه تجربی و مدیریت اجرایی باعث شده مواضع فرهنگی ایشان محدود به عررصه نظر و ایده
نباشد, بلكه ناظر به نیازها و خلاها ارائه شده و ببرای گره گشایی از معضلات عینی اتخاذ شده اند.
ضمن آنکه رهبری در عرصه بررنامه ریزی؛ آرمانگرا و در عررصه عمل واقع پینانه ظاهر شده اند.
بدین جهت ایشان آرمانگاي واقع نكرن
بسیاری از کلمات رهبرری» شأن و سبب نزول دارنده بدین رو عام و خاص محکم و متشابه و .. و
حتی ناسخ و منسوخ دارد. از این رو هنر یک محتق عبارت است از جمع بين کلمات رهبری و ارجاع
فرع به اصل و جداسازی برنامه های عملیاتی از راهبردها و بت بین مفاهیم متعدد و.. است.
صفحه 5:
صفحه 6:
تنها ۱۵ با نامه به رئیس جمهور
واژه ی رحام 47 بار ay
واژه نفوذ ۹۵ بار (فقط در دولت جدید
واژه دشمن ۲۷۰۰ بار
ایران» اسلام انقلاب CVA) سین
تحلیل تورانس
صفحه 7:
— ۰ بار تکرار در زمان رهبری
هلاه [ ۰۷۰ بار دولت سازندگی ] سازندگ
Velie, ۶ بار دولت اصلاحات
2-1 ۱۹2 | ۹۹۲ باردولت نهم ودهم ) نهم و ده
ال ۵ بار دولت اعتدال
.توضيح: ضراوانى فوق مربوط به واژه نلاب نيسته بلكه مربوط به واذه اتقلابى ست
صفحه 8:
ها
ب زدا
نظا
دولت انقلا
برائقلا شجاعت انقلاب
انقلا
اصلاحات انقلا
أن
انقلا
مدا
انقلای
شعار انقلا,
مدا
انقلا
هيات انقلا
انقلا؛
ادبيات انقلا
انقلا
حیه انقلاب
JBI آهنگهای
انقلا
دييلماسى انقلار
تشکیلات انقلار
مدیریت انا
Lasts
انقلا
صفحه 9:
بنج محور کلان مطرح شده
در باب انقلابی گری
هدف از سند چشم انداز بیست ساله» تحقق اسلام انقلایی
اهداف و مقاصد انقلابی
( تحتق اسلام انتلابی» صدور ارزشهای انقلابی.. )
ل راهبردهای انقلابی (استکبار ستیزی؛ دفاع از مظلومین جهاد..
ل ابزارها و وسائط ترويج و تثبيت انقلابى كرى
4 4
صفحه 10:
صفحه 11:
صفحه 12:
۱- تجهیز مسجد ۲- تغییر کاربری مسجد
۳ تبدیل مدیریت مسجد به هیات امنایی
صفحه 13:
oe}
انتخاب اعضاء
ی
شي کار و کارسپاری |
صفحه 14:
صفحه 15:
حوزه هنری» مرکز هنر انقلابی
آهنگهای القلایی
شعر انقلابی
ادبیات انقلایی
هر القلابی
فیلم_انقلایی
صفحه 16:
صفحه 17:
4 >
45 2,2 5285 \p
دوب س ی میت در
باب ,سسابی سری
0 2
صفحه 18:
من بارها از اعماق جان» قلبم برای این جوانان مومن انقلابی سوخته و گداخته است! چرا باید به
این جوانان بیاعتنایی شود؟ ۲۱/۵/۷۱
هر کس به نام سازندگی ارزشهای انقلابی را مورد بی اعتنایی قوار دهد, در دعوای خود دچار
خطا و توهم است و هر کس به این عنوان که امروز روز عمل است. شعارهای درخشان انقلاب را
تحقیر کند» مانند کسی است که بر سر شاخه نشسته و بن می برد. ۱۱/۳/۷۵
3 سل سستی ایمان انقلابی برخی مسئولان است. (مجذوب نسخه سیاسی غوباند).
۱۳۹۱
نمیدانم چرا صدا و سیما از هنرمندهای انقلابی استفاده نمیکند. (۸۳/۹/۱۱)
صفحه 19:
rye در دولت جديد
. افرادی که نسبت به این جوانها با چشم بدبینی نگاه میکنند
باید قدر اين جوانان مومن و انقلابی را بدا
خدمت نمی کنند به این کشور. (۱0/۱۳/۹۲)
مسئولین کشور جوانهای انقلابی را گرامی بدارند. جوانهای انقلابی را برخی از گویندگان و نویسندگان
نکوبند به نام افراطی و امثال اینها. ۱۸/۹/۹6
یکی از هشسدارهایی که bss باید وزرای محترم به آن توجه کنند» مقابله با عناصر متدین و انقلابی در
دانشگاههاست. ابل قبول نیست. باید عناصر مومن تشویق شوند. ۲۲/۷/۹۶
خبرهایی که از برخی دانشگاهها به من میرسد این را نشان نمیدهد. کاری کنید که فضا بیفتد دست جوان مومن
انقلابی.. کاری کنید که اين مجموعه مومن و سرششار از ایمان به انقلاب حرف اول را بزند و فضای غالب دست
اینها باشد. ۲۰/۸/۹6
باید عناصر مومن و انقلابی در هیاتههای علمی قدر دانسته شوند. اين را خطاب به مسئولین آموزش عالی و وزارت
بهداشت میگویم. قدر بدانید. مدیران محترم! عناصر مومن و اساتید مومن را در دانشگاهها ار بنهید. ۱۳/6/۹۶
ن به وزرای محترم میگویم که به هیچ وجه نگذارند افرادی که کارهای کلیدی دستشان است بر تشکلهای
انقلابی سخت گیری بخصوص روی تشکلهای انقلابی من تکیه میکنم که دست و بالشان باز باشد..
محدودشان نکنند. ۲۰/۵/۹6
دستگاههای دولتی. آنهایی که مربوط به فرهنگند, به جای اينکه آُغوش خود را به روی کسانی که نه اسللام را قبول
دارن. ه انقلاب راءنهنظام اسلامی راءنه ارزسهای اسلامی را [بازکنندا آغوش خود را به روی بچه مسلمانه,به
روٍی جوانهای مومن: به روی بچههای انقلابی. ۱/۱/۹۵
صفحه 20:
من به دیپلماتهای خودمان هم كه جند ماه قبل از اين» اينجا جمع بودند گفتم که اينها از اسم جمهوری
اسلامی خیلی باکی ندارند؛ حتّی از اينکه یک عمامهبهسری در رأس جمهوری اسلامی باشد هم [باکی
ندارند]؛ اگرچنانچه جمهوری اسلامی محتوای خود را از دست بدهد. اسلامی بودن را و انقلابی بودن را از
دست بدهد. اینها با آن کنار میآیند. ۱۹/۱۰/۹۲
«روحیه انقلابی و دینی مردم» یکی از عناصر اصلی سپر امنیتی مستحکم کشور است و به هیچوجه
نباید در اين ست دفاعی ملی خللی ایجاد شود. ۳/۶/۹۵
اغلب کارهای خوب و مفید کشور به دست جوانان مومن و انقلابی انجام گرفته است. چرا باید تئاتر یا
فیلمی تولید شود كه تيشه به ريشه ايمان اين جوان بزند؟
آیا نباید مسئولان فرهنگی» آن کسی را که عمرش را در خدمت به دین و انقلاب اسلامی كذرانده به فردى
که در تمام عمر خود قدمی در راه دين و انقلاب برنداشته و حتی گاهی ضربه نیز زده است. ترجیح بدهند؟
۳۵
صفحه 21:
به رغم تذکراتی که رهبری نسبت به پاره ای از رویکردها در دولت
قبل داشتند» اما رویکرد انقلایی گری و برجسته سازی ارزش های
انقلابی را به عنوان نقطه قوت دولت قبل معرفی کردند.
به عبارت دیگر اگرچه ابراز رضایتی از طرف رهبرى مبنى بر تأييد
تمامی جهت گیریها و عملکرد دولت دهم وارد نشده» اما نسبت به
جهت گیری انقلابی گری تا پایان دولت دهم اظهار رضایت کردند.
به شواهد بعدى توجه شود!
صفحه 22:
ا ۲۳۳۳۳
۱- شعارهای دولت» شعارهای انقلابی است اگر تحقق پیدا کند همه سود میبرند.(۸4۳/۱۷)
۲-اين جهتگیریهای انقابی خیلی ارزش دارد و من از اين دولت حمایت خاص میکنم.(۸7/۱/۱)
۳- شعارهای شما فضای ارزشهای انقلابی را بر جامعه حاکم کرده و اين خیلی با ارزش است.(/۱7/1
ع-دعای برای افزایش روحیه انقلابی. (۸۹/۳/۸)
۵- مردم در انتخابات اخیر سراغ کسی رفتند که شعارهای انقلابی میداد.(۸5/0/۲۵)
۲ دعوت به تقویت روحیه انقلابی گوی. (4۰/4/۱۳)
۷- وزارت خارجه از نظر عناصر انقلابی غنی است. )٩۰/۱۰/۷(
۸ در دولت نهم و دهم افتخار به انقلابی گری یک ارزش بوده. (5۱/7/۲)
)٩۲//۲۳(.تسا از نقطه قوت دولت برجستهسازی ارزشهای انقلابی -٩
صفحه 23:
۱۳۰۳۳ re ee
در بخش تریبت معلم باید سرمایه گذاری معنوی و مادی شود و افیاد برای معلمی پرورش پیدا
کنند و علم و تدین و روحیه انقلابی به عنوان مولفه های اصلی شخصیت آن ها به وجود آید و اين
افراد به مدارس بروند. ۲۹/2/۸۱
ما تاکید میکنیم که [معلمان) باید متدین باشند. بايد انقلابى باشند, با این روحیه تدین و انقلابی
گوی است که میشود این راه را رفت. سنگلاخ هم باشد میشود پیش OB, مانع هم باشد از روی
آن میشود پرید. به شرط این که روحیه انقلابی و تدین و پایبندی انقلابی وجود داشته باشد.
۱۷۳/۹۳
)در آموزش و پرورش ) اولویّت با نیرروهای جوانء بانشاط بررانكينن» متديّنء انتتلابي و كساني است كه
مسئلهی آنها در آموزش و پررورش» همان مسئلهی اصلی آموزش و پرورش باشد؛ یعنی ترربيت انسانها؛ از اينها
بايد استفاده کرد؛ این یک مسثله است. بنابراین در مدیریتهای کلان و سطح بالاى آموزش و بمرورش»اولين مسئله
به نظى من اين است كه نكاه كننده ببیندد از چه ذیرروهایی استفاده میکنند؛ از نیرروهای ممنء انتلایی..؛ این
مهمترین کار است. ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
صفحه 24:
7 احساسات انقلابی شعبه ای از معنویت است.
اسلامیگری و نقلاییگری اساسا قابل تفکیک نیستند
ves اسلا خی اقلا الم دبای ی
۳[ پیایبندی به مبانی اسلام اولین شاخص سم است.
۱۹/۳/۹۰
صفحه 25:
ترفندهای دشمن برای تضعیف روحیه انقلابی گری
۱- تحقیر کردن اب و هنر انقلابی. (۷۱/۵/۲۱)
۲ تبلیغ این فکر که دوران شور و حماسه انقلابی تمام شده. (۷۱/۷/۲۹)
۳- فضا و فرهنگ انقلابی حاکم بر جامعه را مورد هجوم قرار دادن. (معنای تهاجم فرهنگی). (۷۳//۱۱)
> تمسخر و تحقیر حرکتهای انقلابی (اين تمسخر آدمهای بزرگی را مستأصل و بیچاره کرده). (۷4/۱۱/۲۰)
م تقویت جریان ضد انقلابی در کشور برای متهم کردن جمهوری اسلامی به اتهامات واهی. (۷0/۱/۲۸)
1 سوق دادن به سمت مذاکره با آمریکا برای تخطنه گذشته(مذاکره را برای همین میخواهند که جمهوری
اسلامی از اسلام انقلابی برگشت و گذشت). (00۱۰۲۲)
۷- سرگرم کردن به بحث های پوچ و ششبه فلسفی برای غافل شدن از آرزوهای انقلابی ۰ (۷۷/۹/۲۵)
۸ نفوذ در ارکان تصمیم گیری برای تغییر مسیر حرکت انقلابی(خطر بزرگتر), (۷۹/۲/۲۳)
5 دثسمن سعى میکندنیازهای مادی را در نظر ملت بزرگ کند و آرزوهای انلابی را کوچک نشان بدهد. (۸۱/۷/۲۸)
صفحه 26:
فندهاى دشمن براى تضعيف روحيه انقلابى كرى
)۸۷/۲/۱۲( سركرم كردن جوانان به لهو و لعب براى دور كردن از زندگی انقلابی. ٠١
١ بدست خود كسانى كه توى اين انقلاب بودند از محتولى انقلابى ذره ذره كم كنند.(81//11/78)
۲-شسکستن فضای انقلابی در حوزه.(۷/۳۹/٩۸)
۳- اتهام افراطی گری به نیروهای انقلابی:(۸9/۷/۲۹)
)٩۰۱۳/۱۶( عدول از ارزشهای انقلابی به بهانه عقل گرایی. VE
دعوت به بوجى و بوج فکری و پوج گرایی برای مخدوش کردن تعیهد انقلابی. (3۱/9/۱6)
7- تهدید به این که انقلابی گری و عارهای انقلابی گری هزینه دارد. تحریم دارد. تهدید دارد.(۱/۷۱۳۳٩)
۷- جانبداری از جریانات مخالف نظام در دانشگاهها برای واگرایی نسبت به ارزشهای انقلابی.(۱/۷/۳۳٩)
9 ۳
صفحه 27:
عوامل درونی برای بر گشت از انقلابی گری
اين تصور غلط که انسان به مرتبه بالاتر انقلابى كرى نیاز ندارد.(۷۰/۷/۱۵)
شهوات و دنیا طلبی.
غفلت از ذکر خدا (۸۹/۸/۶)
عدم تعمق در دین و معارف اسلامی-(۸6/۷/۱۷)
صفحه 28:
or PS Ce ك2
١ استفاده از شعار در کنار عمل برای حفظ حریم انقلابی.
(شعار باید چاشنی عمل باشد. (شعار هم حرف است هم عمل). (۷5/۸/۱۳)
۲- جوانان انقلابی محیط پیرامون خود را تحت تاثیر معنویت خود قرار دهند. 2۰/۳/۱۴)
۳- پر رنگ کردن شعارهای انقلابی در محیط های داننشگاهی. .(2۴/۸/۲۰)
4 حرکتهای خط شکنانه در محیط های عمومی برای ایجاد فضای انقلابی.
(مثل حرکت نیروی هوایی در ۱٩ بهمن). ۱1۸۲/۱۱/۱۹
صفحه 29:
مسئلهی شاخصهای انقلابیگری هم خیلی مهم
است ت؛ يعنى واقعاً يدان شاخصيها حيست
شاخصهای انقلابیگری را درست پیدا کنیم» <>
ذهن خودمان مشخص بکنیم» از کسانی که
مطلعتر از ما هستند بپرسیم.. (۱۹/۱۰/۹۴)
صفحه 30:
صفحه 31:
نقطهی مقابل این پایبندی عمل گرایی افراطی است. یمنی هر روزی به یک طرف رفتن» هر پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی اسلام و
حادلهای انسان را به یک طرف کشاندن. اقلاب
بعضی سمی میکنند جامعه و جوانهای ما را دجار نااميدى كتند. يكويند آقا فايده ندارد!
نميشود! نمىرسيم! ... شاخص دوم اين است كه هركز منصرف نشويم از رسيدن به آن اهداف هدفكيرى آرمانهاى القلاب و همت بلند برای|
بمند و آرمانهاى بلند. تسليم نشويم در مقابل فشارها. رسيدن بهآنها
فرهنگی که از همه مهمتر است در اين است كه سبك زندكى را سيبك زندكى اسلامى يران
انتخاب يكنيم... استقلال اقتصادى هضم نشدن در هاضمدى اقتصاد جامعه جهالی است. بايبندى به استقلال کشور
يايد دشمن را شناخت» نقشهى او را فهميد؛ از تبعيت دشمن سر باز زد؛ اين شاخص جهارم»
اين
حساسیت اب ن و نقشه 5
عدم تبعيت را قرآن؛ جهاد کبیر نام نهاده است. مسبت
و عدم تبعيت ازآن
اينكه ما عرض كرديم كه بايد به آرمانها بابند بود؛ أسلام اينها را از ما -خواسته است. يك
تكليف دينى است و رعايت آن تقواى دينى است. تقواى سياسى هم همراه همين است؛ تقوى تقوای دینی و سیاسی
سياسى يعنى انسان از لغزشكادهابى كه دشمن مىتوائد ازآن استفاده يكند برهيز يكند.
استقلال سياسى معنايش ابن است كه ما در زميندى سياسى قريب [دشمن را] نخوريم... اتلال ْ
صفحه 32:
0
01 STs
شهيد طهرانى مقدم (يايه كذار
صنایع موشکی سپاه)
شهید کاظمی آشتیانی که دارای دکترای تخصصی جنین
سئونهای شناسی و رئیس پژوهشکده رویان بود. بعد از چند سال
رهبری از او به نام هید یاد کردند. (احتمال ترور بیولوژیک
Sa وی توسط عوامل بیگانه بسیار زیاد است.)
شهید آوینی و مرحوم سلحشور
۳ شهدای هسته ای (شهید احمدی روشن.
در شسته ای شهید علی محمدی» شهید رضایی نژاد..)
صفحه 33:
از شخصیت های انقلابی
که در مورد نزدیکان و منتسبان با کمال
صراحت و شجاعت ایستادند. ۲۰/۱۲/۹۶
عامل گستیش افکار انقلابی در کردستان (۲/۷/۸۸)
صفحه 34:
اگر بخواهم ]وظیفه مجلس خبوگان را[ در يك كلمه عوض كنم اين است كه
مجلس خبركان بايد انقلابى بماند, انقلابى فكر كند و انقلابى عمل كند.
6۴۱۲۲۰
قوه قضائیه از جمله مراکزی است که باید صددرصد انقلابی باشد و
انقلابی عمل کند. (8۵/۴/۹)
اگر بخواهیم نظام اسلامی همچنان اسلامی و انقلابی بماند بايد حوزه
علمیه. «انقلابی» بماند زیر اگر حوزه علمیه انقلابی نماند. نظام در خطر
«انحراف از انقلاب» قرار خواهد گرفت. باید با فکر و تدبیر و برنامه ریزی
حکمت آمیز. با این خطر مقابله کرد تا حوزه علمیه قم همواره یک حوزه
انقلابی و مهد انقلاب باقی بماند. (0۴/۱۲/۲۵)
دانشگاه و دانشجو باید همواره انتلابی باشند. مسئولان آموزش عالی باید بسیار
مراقب باشند تا اه تبدیل به جایگاهی برای واگرایی از مفاهیم و ارزشهای
انقلاب نشود. وجود فضای انقلابی گری و تدین و یاد و نام امام (ره) از الزامات
حتمى در دانشكاهها است. (90/5/79) 3
صفحه 35:
هر جا میگوييم فرهنگ» مقصود ما از فرهنگ» یمنی فرهنگ القلایی؛ فرهنگ اسلامی» یمنی ایجاد حرکت فرهنگی بر
مبنای اسلام و بر مبنای ارزشهای اسلامی و حرکت دادن جامعه به معنای حرکت فرهنگی به سمت اهداف اسلامی» تقویت
فرهنگ اسلامی و باور اسلامی و آداب اسلامی و اخلاق اسلامی و سنتهای اسلامی؛ فرهنگ این است. اینجور لیست که به
هر شکلی ابزارهای فرهنگی در کشور بهوجود آمد؛ ما خوشحال بشویم که بله» فرهنگ پیشرفت کرده؛ پیشرفت
فرهنگ و تکیهی روی فرهنگ به معنای فرهنگ القلایی است» فرهنگ اسلامی است» فرهنگ دینی است» تقویت ارزشهای
القلایی و اسلامی است؛ این مراد ما است. (4/۳/۹۳)
اینکه ما بياييم دانشجوها را به خیال خودمان بررای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی؛ به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت
موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم, جر غلطترین کارها است. ببرای تحک دانشجویی و تلاش دانشجویی و نشاط
دانشجویی» راههای دیگری وجود دارد؛ آنها را به گناهنباید کشاند آنها را به سمت شکستن پردههای تقوا که
خوشبختانه جوان
ن امروزی بر حفظ آن اصبرار دارد- تباید کشاند آنها را به سمت بهشت بايد برده نه به سمت دوزخ. بله اين كارها در
امی و دینی: ميل به معنويّت دور كنيم Gal
دانشگاهها اصلاً وجهی ندارد.. ما رااز گرایش Mal 9 5 ۸
کر شوک یت اوه سید 0 حوب تلا ؛ كار كيت
جينزى است كه اينها را تأمين كند. كار فرهنكى درست 0 مت که وا را انتلابی بار پیاورد. 20/8/94
صفحه 36:
خلاصه یره
صفحه 37:
اين خطا است که گمان کنیم انقلابی
SCNT Ee one ane
بوده ات ۳ در ۳ مبارزات درق
صفحه 38:
۱۳ Pe pr)
برابر آن منافع وجود دارد.
(۱/۳/۹۰)
صفحه 39:
همه میتوانند انقلابی باشند.
همه انقلابی باشند.
STAND) سحترانى در حرم امام ره)