علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

انقلاب اسلامی، وقوع ،پیامدها و راهکارهائی برای آینده/ملکوتیان و جهانگیر بخش ۲ فصل های ۲و ۳

enghelabe-eslami-voghoo-payamadha-va-rahkarhaei-baraye-ayande

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

خلاصه

تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 36 اسلايد

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انقلاب اسلامی، وقوع ،پیامدها و راهکارهائی برای آینده/ملکوتیان و جهانگیر بخش ۲ فصل های ۲و ۳”

انقلاب اسلامی، وقوع ،پیامدها و راهکارهائی برای آینده/ملکوتیان و جهانگیر بخش ۲ فصل های ۲و ۳

اسلاید 1: انقلاب اسلامی، وقوع، پیامدها و راهکارهائی برای آینده

اسلاید 2: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 3: مشخصات کتابانقلاب اسلامی، وقوع، پیامدها و راهکارهائی برای آیندهمصطفی ملکوتیان و کیامرث جهان گیرنشر معارف چاپ اولقم1397

اسلاید 4: تصویر کتاب

اسلاید 5: فصل 2 از بخش 2ثبات سیاسی و نظام سازی سریع انقلاب اسلامی پس از پیروزی و علل آن(در مقایسه با انقلاب فرانسه)

اسلاید 6: نقش نیروهای انقلابی در تثبیت انقلاب پیروزی سریع انقلاب اسلامی امری پیش بینی نشده بود و پس از انقلاب، نیروهای مذهبی توانستند تمام گروهها و مردم را منسجم کنند و آنها را به صورت خودجوش در دفاع از انقلاب در برابر برخی گروهکها ،بسیج نمایند.

اسلاید 7: آرمان ایجاد جامعه اسلامیدر ابتدای انقلاب در بحبوحه مشکلات و فشارها و تحریم های اقتصادی ،امام با مردود شمردن آرمانهای مادی و رفاهی بعنوان اساس انقلاب بر آرمانی ارزشمندتر تاکید نمودند و آن ایجاد جامعه اسلامی و ساخت مسلمانی نو با رسالتی جدید بود.

اسلاید 8: مقایسه تثبیت انقلاب اسلامی و انقلاب 1789 فرانسهدر مقابل ثبات و تحکیم نظام انقلابی ایران، انقلاب فرانسه نتوانست پس از پیروزی به ثبات و تحکیم برسد و منازعه گروههای مختلف ، دهها سال ادامه داشت و حکومت آن دست به دست شده و تغییر میکرد.

اسلاید 9: مقایسه انسجام ذهنی در انقلاب اسلامی و انقلاب فرانسههویت ذهنی منسجم نیروهای اجتماعی در انقلاب اسلامی ایران ناشی از:1- اصالت آرمان مذهبی 2-قدرت وحدت بخشی رهبری انقلاب 3- جامعیت آرمان انقلابی بود که منجربه ثبات انقلاب اسلامی گردید.

اسلاید 10: اما هویت ذهنی متشتت و نامنسجم نیروهای اجتماعی در انقلاب فرانسه به علت فقدان موارد فوق نتوانست در جهت ثبات نظام انقلابی فرانسه حرکت نماید و فرانسه را به یک بی ثباتی طولانی کشاند.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید