منابع انسانی و مشاغل

انواع آتش سوزی جنگل

anvae_atashsoozi_jangal

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع آتش سوزی جنگل”

انواع آتش سوزی جنگل

اسلاید 1: انواع آتش سوزی جنگل

اسلاید 2: انواع آتش سوزی جنگلوقوع آتش سوزی در جنگل به چهار صورت زیر اتفاق می‌افتد بر همین مبنا با توجه به اینکه چه سطحی از جنگل طعمه حریق شده باشد و یا این که چه قسمت از درختان یا پوشش گیاهی طعمه حریق شده باشد، آتش سوزی‌های جنگل به انواع ذیل تقسیم می‌گردد:

اسلاید 3: 1- آتش سوزی سطحی1- آتش سوزی سطحی در علوفه و پوشال روی زمین جنگل.در این حریق پوشش سطحی جنگل از جمله خار و خاشاک، شاخ و برگ ریخته شده (خزان شده)، بعضی نهال‌های کوچک و درختان جوان و علوفه کف جنگل می‌سوزد .در اغلب موارد چنان چه شرایط مهیا باشد، این نوع آتش سوزی به سرعت گسترش پیدا می‌کند

اسلاید 4: راههای مبارزه با انواع آتش سوزی در جنگل :1ـ آتش سوزی سطحی : برای مبارزه با آتش سوزی سطحی ، چنانچه وسعت آتش و پوشش گیاهی جنگل پر و درهم نباشد با کمک گونی های خیس ، کوبیدن به وسیله بیل های دسته بلند ، ریختن خاک و یا پاشیدن آب می توان آتش را خاموش کرد. اما اگر وسعت آتش زیاد باشد ، به طوری که از رو به رو مبارزه با آن ممکن نباشد ، بهتر است از دوطرف اقدام کرد تا به تدریج وسعت آتش کم شود . در هنگام آتش سوزی ، اگر از دو طرف برای خاموش کردن آتش اقدام شود کار خاموش کردن ، بهتر انجام می شود ، اگر دامنة آتش سوزی به اندازه ای زیاد باشد که با راههای بالا نتوان آنرا خاموش کرد ، در اینصورت با ایجاد آتش بر باید جلو پیشرفت آتش را گرفت

اسلاید 5:

اسلاید 6:

اسلاید 7: 2- آتش سوزی تاجی2- آتش سوزی تاجی در قسمت تاج درختان که موجب نابودی آن­ ها می‌شود.این آتش سوزی در بیش­تر مواقع در اثر آتش سوزی سطحی ایجاد می‌شود. در حریق مزبور شاخ و برگ درختان، در واقع قسمت فوقانی تاج درخت، گرفتار شعله‌های بی رحم آتش می‌شود .وزش باد موجب گسترش آتش از قسمت تاج درختان به یکدیگر می‌شود، این نوع آتش سوزی چنان چه شرایط مهیا باشد، با سرعت و شدت گسترش می‌یابد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید