14 صفحه
477 بازدید
18 مرداد 1401

صفحه 1:
Sea eal

صفحه 2:
een erence eerie a UY ‏ن ايراني‎ (SCE > Pel UE ‏آشنايي‎ ‏دانشمندا ان در مورد بازي‎ ‏ل‎ ees 1 ‏نظر ييامبر (ص) را در مورد بازي شرح دهید‎ ‏ی ان اسان کید‎ ‏م‎ NC Ty Oye ‏دید فروبل » دكرولي.‎ ‏انواع بازیها را از نظر هارلوك بنویسید‎

صفحه 3:
دیدگاه اسلام و دانشمندان ایرانی در باره بر ‎ood)‏ ل ات ا ا لك ‎ery eel‏ 00 ات است. علی (ع): کسی که شیفته بازی باشد سعادتمند خواهد شد. ‏ابن مسکویه : در برنامه تربيتي جست و خیز و بازي را توصیه ميکند. ‎ESSE Tee vel emery Me Sy MCs ees. Rv our gy) area

صفحه 4:
انواع بازي از دیدگاه پیاژه: 1- بازي تمريني: بدوتولد تا 24-18 ماهگي ‎OC ean) eet jo‏ یارس روان بنه براي كسب لذت ۳ بك ساختماني بي ‎PERV)‏ ‏# بازيهاي ساختماني هدفدار

صفحه 5:
2- بازي نمادین(رمزي): 24-18 ماهگي تا 6-5 سالگي #روان بنه هاي رمزي - روان بنه از عمل سرجشمه ميكيرد #8 کاربرد روان بنه هاي رمزي در مورد ساير اشيا ۱ #تولید صحنه هاي که قبلا دیده يا تجربه کرده 7 1

صفحه 6:
0 - بازيهاى با قاعده: 6-5 سالكى به بعد و ‎ner emt‏ ل ل لك الات دیگر منتقل مي سازد محتواي بازي ا ا ا ل ل بازي افزوده عي شود. ا ‎ey‏ عمر ادامه دايند و براي 49999 بازي از قواعد ‎ad‏ ۱۳ شود.

صفحه 7:
Ie. unenreN am 1 . ‏حركتي کاسته مي شود‎ - eee rome reyes ‎e spre reste -2‏ 1۱ .امکان پیدایش ‎OLE Ser eure cents 4‏ ‎eden Sy en ao TOL eD Kee we Seen SL ial pecear CNP SFB FET ies ne Cee eee WPL Ny ‏كار شارف دارند تبدیل مي شوند‎

صفحه 8:
1عبا ييشرفت جنبه رولني . تومقع كودك نسبت به نماد هازياد ‎ELT er)‏ ل ۱ 2-با رشد جنبه ذهني کودك از تفکر دروني سود مي جوید 3- با افزلیش سن . تحول کودك از نظر روابط اجتماعي. ورود مرحله پیش دبستاني و دبستان منجر هي شود که کودك به حل تعارض بپردازد 4- با رشد سني كودك و جنبه اجتماعي شدن از ميزان بازيهلي نمادین کم مي شود

صفحه 9:
RS ‏با(‎ كودكان بيش از هرجيز از بازيهاي خود مطلب مي اموزند.بازي بالاترين مرحله رشد در لين دوره از زندكي است زیرا بازی انعكاسى مم درونی و جلوه اى از«خودفعالی 356 است ‏ 1 1 به کمك «هدلیا» میتوان کودك را قدم‌به قدم پیش برد و به کمكت« ‎CE areal‏ جشم و فكر كودك را به كار انداخت.وبه اهداف آموزشی رسید.

صفحه 10:
** بازيهاي | ‎oer)‏ ** بازيهاي تقليدي: 70000 خواني ‎Pree nn a 7‏ حاشیه پیاده رو ‎ae‏ منظم ‎oer)‏ ۳ * بازييهاي ‎abe‏ ‏** بازيهاي مبهارتي

صفحه 11:
طبقه بند 56 كر زان درگيري اج ‎ee (۳ TEDL‏ TD) Mee a 1- بازيهاي انفرادي 4 7 009 به رشد سد 07 1 اق مر سني مراحل انجام ب ‎a >‏ فتار موازي يا رفتار زودكذر “«رفتار موا بازي ب ر 5 ‎ail ۳ > ‏تنها 2 ‎aneera‏ سد ‏= 0 اه 00 ‏5 ظر بارى ملي شازمان يافته رفتار نا > ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 12:
اه ۳(

صفحه 13:
ا ا ا ل ‎ee = 2‏ 0 ‏ل ا ل‎ OL 0 ‏ا ا‎ ere ore موقعيتهاي« ‎yer)‏ سازي» ممکن است ۳ اجتماعي ل باد بگیرد. 1 لأممكن است همجون سير بلاي كودك تلقي شود

صفحه 14:
تفسیم بندی بازیها از نظر دانشمندان ‎Fe Spe Mt Se npc‏ ‎eae‏ تس ‎see‏ ‎eee Lae eer‏ اجتماعى بازيهاى ابتكارى 0 SE RC 81 اسيادى

35,000 تومان