سایر ورزشی

انواع رسانه های ورزشی

verzsh2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع رسانه های ورزشی”

انواع رسانه های ورزشی

اسلاید 1: انواع رسانه های ورزشیفصل دوم

اسلاید 2: مدت ها اصطلاح مطبوعات چهار رسانه ی اصلی ارتباط جمعی ،یعنی روزنامه ،مجله ،رادیو وتلویزیون را در بر میگرفت. مطبوعات در پوشش اخبار ویژگی خاصی دارند آنها نه مانند کتاب با تاخیر مواجهه میشوند و نه مثل رادیو و تلویزیون با شتاب زدگی همراه هستند. به همین دلیل مطبوعات فرصت دارند به نحوی شایسته به بررسی و تحلیل وتفسیر وقایع و مسائل اجتماعی بپردازند.

اسلاید 3: (مطبوعات ورزشی) از بولتن های محلی تا مجلات ورزشی ملی وبین المللی ،از پایه های اصلی وسائل ارتباط جمعی هستند. امروزه بخش ورزشی روزنامه عمومی ،نقش موثری در بازار فروش آنها دارد.برخی کارشناسان اعتقاد دارند که اگر حجم مطالب ورزشی نشریه بالا باشد، در جمع نشریات عامه پسند طبقه بندی میشود. گرچه روزنامه ها ورزش های مختلفی را پوشش میدهند، اما فضای مطبوعات برخی کشورها مثل ایران با مطالب مربوط به فوتبال اشباع شده است.از میان نشریات مختلف کشور، نشریات مختص جوانان و ورزش به دلیل ارتباط مستقیم با جوان اهمیت زیادی دارند.تاریخچه مطبوعات ورزشی : در دوم ژوئیه ی سال 1924 (11تیر سال 1303)، تشکیلاتی جهانی با نام مطبوعات ورزشی (ایپس) پایه گذاری شد. دفتر این تشکیلات در مجارستان وروز شکل گیری آن ،روز جهانی مطبوعات ورزشی است.

اسلاید 4: در مجموع انتشار رسمی مطبوعات تخصصی ورزشی در ایران بعد از سال 1300 هجری شمسی آغاز شده است. درسال 1301، میرمهدی ورزنده از شورای عالی معارف اجازه ی نشر مجله ای با گستره ی موضوعی ورزش اخذ کرد. از این نشریه نامی در هیچ کجا ثبت نشده است. در سال 1307 نشریه ای با نام ورزش در تهران انتشار یافت که از این نشریه نیز نسخه ای باقی نمانده و فقط در فهرست های مطبوعات ایران نام آن برده شده است. قدیمی ترین نشریه تخصصی و تمام ورزشی در ایران که در برخی از کتابخانه های کشور موجود است ،مجله ی آیین ورزش است که در سال 1314 به سردبیری ناظرزاده کرمانی وتوسط مدیر باشگاه شعاع در تهران انتشار یافت.

اسلاید 5: در اوایل دهه سی ،مرحوم منوچهر مهران نشریه دوهفتگی نیرو وراستی را به عنوان ضمیمه ی ایران ما منتشر کرد. در سال 1326 کمیسیون انتشارات و تبلیغات کمیته ملی المپیک یک شماره نشریه با عنوان کمیته ملی المپیک منتشر کرد. حدود ده نشریه و سالنامه ی ورزشی در دهه چهل انتشار یافت. در سال 1348 مجله دنیای ورزش با سرپرستی مصطفی فرزانه از سوی موسسه ی اطلاعات به جرگه ی نشریات ورزشی پیوست. آیندگان ورزشی آخرین نشریه سال 1357بود. بعد از انقلاب اسلامی نشریات ورزش ویک هفته با ورزش منتشر شدند.

اسلاید 6: در حال حاضر بیش هز ده روزنامه ورزشی و چندین مجله ورزشی منتشر میشود. این در حالی است اکثر روزنامه های سراسری نیز صفحه اختصاصی ورزشی دارند. ساختار مطبوعات ورزشی : معمولا نخستین ابزاری که وضعیت ساختارسازمانی یک رسانه ورزشی را مشخص میکند ،نمودار سازمانی یا تشکیلاتی آن سازمان است.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید