علوم پایه شیمی

انواع روشهای ضد عفونی و قلیاییت آب

zede_ofooni_kardan_ab

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع روشهای ضد عفونی و قلیاییت آب”

انواع روشهای ضد عفونی و قلیاییت آب

اسلاید 1: استاد محترم:جناب مهندس حقیقیانواع روشهای ضد عفونی و قلیاییت آب گردآورنده: امیرسجاد ملکیاعضای گروه: احسان مارمایی,جاسم کدخداییزمستان 1396عنوان:1/22

اسلاید 2: مشخصات مناسب ترین نوع ضد عفونی کننده:بر روی تمام میکرو ارگانیسم ها موثر باشد.فاقد خواص مضر برای انسان و محیط زیست باشد.حمل و نقل و ذخیره سازی آسان و ایمن.در مدت زمان کوتاهی تاثیر نماید.2/22ضد عفونی کردن:ضد عفونی کردن، یک مانع اساسی در برابر ابتلای انسان به بیماری هایی است که میکروارگانیسم های بیماری زا، شامل ویروس ها، باکتری ها باعث ایجاد آن می­شوند.

اسلاید 3: روش های ضد عفونی کردن آب:کلر زنیاُزن زنیروش پرتو افشانی3/22ضدعفونی آب ممکن است به صورت فیزیکی و یا شیمیایی انجام شود که متداول‌ترین این روش‌هاعبارتند از:

اسلاید 4: 4/22کلر زنی:کلر یکی از واکنش پذیرترین عناصر است و به راحتی با عناصر دیگر ترکیب می­شود. در جدول تناوبی عناصر، در گروه هالوژن ها قرار دارد و عنصری گازی شکل به رنگ زرد مایل به سبز است.عوامل مؤثر در میزان استفاده از کلر: حد مجاز کلر در آب:غلظت ، زمان تماس ، pH و دما بر میزان استفاده از کلر اثر می­گذارند.میزان کلر تا ۴ میلی گرم در لیتر، در آب آشامیدنی قابل قبول است و این میزان از کلر، به هیچ وجه باعث بروز اثرات مضر بهداشتی نمی­شود.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید