کسب و کار فروش و بازاریابی

انواع سیستم های اعلام و اطفا حریق به همراهی تمامی نکات طراحی و اجرایی

harigh-09

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 46 اسلاید تاریخچه اتشنشانی و سیستم اعلام و اطفا انواع سیستم های اعلام و اطفا حریق اجزای مجموعه اعلام و اطفا علامات اختصاری در نقشه های تاسیسات سیستم اعلام و اطفا نکات اجرایی سیستم اعلام نکات اجرایی سیستم اطفا حریق نکات طراحی سیستم های اعلام و اطفا در ساختمان الزامات سیستم ها قوانین اجرایی و طراحی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
949 بازدید, 8 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع سیستم های اعلام و اطفا حریق به همراهی تمامی نکات طراحی و اجرایی”

انواع سیستم های اعلام و اطفا حریق به همراهی تمامی نکات طراحی و اجرایی

اسلاید 1: معرفی انواع روش های اعلام و اطفا حریق ، نکات طراحی آن ها و علائم این نکات در پلان های تاسیسات به همراه نکات اجرایی

اسلاید 2: 2فهرست تاریخچه سیستم کلی انواع سیستم های اعلام حریق انواع سیستم های اطفا حریق انواع حریقالزامات سیستم اعلام حریقعلامت های اختصاری سیستم اعلامنکات اجرایی سیستم اعلام تجهیزات اعلام انواع سیستم های اسپریلینکرنکات اجرایی سیستم های اطفا حریق

اسلاید 3: انواع حریقحریق ها معمولا به دو دسته تقسیم می شوند:1- حریق های دودزا: که بیش از 80% از حریق های خانگی را شامل می شود.2- حریق های شعله ورطبق تحقیقات انجام شده بیشتر تلفات جانی از حریق های دودزا است. دلیل این امر بخاطر عدم امکان فرار در هنگام حریق و استنشاق گازهای سمی است. 80% حریق های خانگی در منازلی رخ می دهد که سیستم اعلان حریق نصب نیست مابقی به علت عدم فعال نبودن سیستم های اعلام حریق و یا طراحی نامناسب این سیستم به وجود می آید. و حدود 29% درصد از حریق های واحد مسکونی در آشپز خانه ها، 13% در اتاق خواب ها و 7% در سالن و یا پذیرایی رخ می دهد.

اسلاید 4: تاریخچه سیستم اعلام حریقاز تاریخ و اتفاقات ثبت شده، انسان ها متوجه شدند واکنش و عملکرد سریع در زمان بروز آتش سوزی و حریق نقش بسیار مهم و حیاتی در کنترل آن دارد. در قرون اخیر، وقتی کسی متوجه حریق میشد با استفاده از زنگ دستی یا شیپور مخصوص، ادارات آتش نشانی یا هر مرکز ذیصلاحی را جهت اطفاء حریق مطلع میکرد ، بعدها این کار با استفاده از ناقوس کلیساها یا سوت بخار کارخانجات انجام میشد، که بعضا با خطا همراه بود و آتش نشانی بصورت دقیق نمیتوانست محل را شناسایی کند ، لیکن با اختراع تلگراف این گزارش دهی کاملتر و سریع تر انجام می شد.

اسلاید 5: 4/29/20215اعلام حریق

اسلاید 6: نحوه کار سیستم بصورت کلی سیستم اعلام حریق دارای چند دستگاه است که با یکدیگر کار میکنند و در صورت وجود دود ، آتش ، منوکسید کربن و سایر شرایط اضطراری ، آن ها را تشخیص داده و از طریق تجهیزات صوتی و بصری به مردم هشدار میدهد . این هشدارها میتوانند به صورت اتوماتیک توسط دتکتورهای دودی و دتکتورهای حرارتی فعال شوند و یا با کمک شستی اعلام حریق ، در نقاط مخصوص فعال سازی اعلام حریق به صورت دستی انجام می شود . هشدارها میتوانند زنگ های موتوردار و یا بوق های قابل نصب بر روی دیوار یا بلندگوهائی باشند.سیستم های دستی اعلام حریق:سیستم های دستی اعلان حریق تنها شستی اعلام حریق فایرگارد منبع اعلان حریق است. در واقع کار تشخیص حریق به وسیله انسان صورت می گیرد و در مکان هایی که انسان وجود ندارد عملا کاربردی ندارد. این نوع سیستم به دو دسته کلی سیستم آدرس پذیر و سیستم متعارف تقسیم می شود که در زیر بیشتر در مورد توضیح داده می شود.سیستم اعلام حریق خودکار:سیستم اعلان حریق خودکار وابستگی کمتری به انسان دارد. که این سیستم به دو گروه آدرس پذیر و غیر آدرس پذیر تقسیم می شود. در سیستم آدرس پذیر علاوه بر اعلان حریق به صورت خودکار محل دقیق وقوع حریق را هم مشخص می کند. اما در سیستم غیر آدرس پذیر تنها وقوع حریق را در یک قسمت که زون بندی شده است اعلام می کند، مکان دقیق حریق را مشخص نمی کند.

اسلاید 7: 4/29/20217

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید