علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

انواع ویروس های کامپیوتری

compeutr5

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع ویروس های کامپیوتری”

انواع ویروس های کامپیوتری

اسلاید 1: انواع ویروس های کامپیوتری ارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهشاید برای شما جالب باشد انواع ویروس های کامپیوتری را بشناسید ، ویروس هایی که به کامپیوتر به نحوهای مختلف ( اشغال کردن هارد ، پرکردن بی مورد رم ، درگیر کردن بیش از حد CPU ، انتشار و تکثیر فایل های شما و …) به کامپیوتر شما آسیب می رساندحال قصد داریم که در این مقاله انواع این ویروس ها را بشناسیم و ببینیم که مستقیما بر روی چه قسمتی از کامپیوتر اثر می گزارند و آن را تحت تاثیر قرار می دهند و راه های خلاصی از آن ها را متوجه شویم.

اسلاید 4: انواع ویروس های کامپیوتری کدامند ؟

اسلاید 5: ویروس ساکن رم )Memory Resident Virus)همانطور که از اسمشان مشخص می باشد این ویروس ها بر روی رم می نشینند و درون رم به طور مرموزی مخفی می باشند و زندگی می کنند و طرز کار آن ها به این صورت است که با هر بار روشن شدن کامپیوتر کار خود را شروع کرده و سعی می کنند فایل ها را آلوده کنند بعضی از این ویروس ها CMJ , MEVE و … نام دارند.

اسلاید 6: ویروس های ماکرو )Macro Virus)این نوع از ویروس ها دست می گذارند بر روی فایل های ورد و اکسل و … یعنی اصولا فایل هایی با پسوند XLS , PPS , DOC , MDB مورد حمله قرار می دهند ، پس مواظب اینگونه فایل های خود باشید زیرا این ویروس ها در آن ها مخفی می شوند و توسط ایمیل در شبکه های مجازی منتشر می شوند ، نام بعضی از این ویروس ها RELAX , A , BABLES و … می باشد.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید