علوم مهندسی معماری و عمران

انواع پی و مرمت آن ها

maremmate-pay

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع پی و مرمت آن ها”

انواع پی و مرمت آن ها

اسلاید 1: روش های مرمت پی و انواع پی های سنتیSubtitle

اسلاید 2: پی:یک المان واسطه برای انتقال بار های سازه به خاک است. انواع فونداسیون هاچنانچه لایه مقاوم در نزدیکی سطح زمین 0قرار گرفته باشد، پی در سطح و در غیر این صورت برای رسیدن به لایه مقاوم عمق پی افزایش می یابد

اسلاید 3: انواع پی های سطحی:پی های سطحی:پی هایی هستند که در عمق کم و نزدیک سطح زمین اجرا می شوند و بارهای سازه را به زمین منتقل می کنند انواع پی های سطحی:

اسلاید 4: مرمت پی ساختمان:مقاوم سازی پی ساختمان شامل هر تغییری در ساختار یا ابعاد پی موجود ساختمان است که به منظور تطبیق دادن سرویس دهی پی با شرایط جدید انجام میشود. اغلب مقاوم سازی پی در شرایط نامساعد و محدود شده ای انجام میشود که این شرایط و محدودیت ها ،مشکلات و پیچیدگی هایی را ایجاد میکند که در نهایت منجر به ساعات کاری بیشتر برای کارگران و هزینه های بیشتر مقاوم سازی میشود.یکی از دلایل مقاوم سازی، عمر ساختمان های موجود در کشور است که عمر بالای ۱۰سال آنها نیاز به مقاوم سازی را ایجاب میکند. همچنین تغییر در شرایط سرویس دهی و خطا های طراحی و اجرا از دیگر دلایل میباشند.

اسلاید 5: معمول ترین موارد آسیب پذیری پی ها : معمول ترین موارد آسیب پذیری پی ها :1.لغزش پی2.وجود نیروی کششی بلند3.وجود نشست های زیادو غیر قابل قبول4.وجود پتانسیل روانگرایی5.خاک زیر شالوده6.تهاجم مواد شیمیایی

اسلاید 6: اطلاعات مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل جهت مقاوم سازی و بهسازی فنداسیون ها :

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید