علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

انواع یادگیری و خودپنداره تحصیلی و انگیزه یادگیری

anva-yadgiri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع یادگیری و خودپنداره تحصیلی و انگیزه یادگیری”

انواع یادگیری و خودپنداره تحصیلی و انگیزه یادگیری

اسلاید 1: موضوع : راههای مقابله با مشکل کمبود انگیزه یادگیری ، با توجه به شکل گیری مفهوم خودپنداره تحصیلیدرس : مبانی فلسفی نظریه های یادگیری و تدریساستاد : ................دانشجو: ................ دانشجوی .......................... اسفند ماه 1400 دانشگاه آزاد اسلامي ..........................

اسلاید 2: خودپندارهخود پنداره فرد نابهنجار مانند گنجي است كه در وسط آن ديناميت كار گذشته باشند ( كارن هورموني ) بچه ها از نظر انگيزه هايشان نسبت به يادگيري دو دسته اند , يك دسته داراي انگيزه بيروني و يك دسته ديگر داراي انگيزه دروني اند . از ميان انگيزه بيروني مي توان به موقعيت يادگيري مشاركت دانش آموزان در امر يادگيري , گروه همسالان , كتاب هاي درسي وسايل كمك آموزشي , روش تدريس معلم و پاداش هاي معلم اشاره كرد همچنين عواملي مانند آمادگي دانش آموز , استعداد , هوش عمومي انگيزه , نياز به پيشرفت و خود پنداره را به عنوان عوامل دروني مطرح كرد . يكي از مهمترين عوامل دروني خود پنداره است . چنانكه دانش آموزان در محيط مدرسه هم به قضاوت درباره خود مي پردازد هم به قضاوت ديگران راجع به خود اهميت مي دهند .

اسلاید 3: تعريف مفهوم خود جرسيلد مي گويد : خود مجموعه اي از افكار و عواطف است كه سبب آگاهي فرد از موجوديت خود مي شود . بدين معني كه او مي فهمد كيست و چيست , رشد مفهوم خود از اوايل طفوليت ( 2 تا 6 ماهگي ) آغاز مي شود اين ديد شامل ويژگي هايي است كه فرد درباره خود تصور مي كند كودك از سال دوم زندگي به خود آگاهي دست مي يابد كودكان در حدود 18 ماهگي در برابر آيينه واكنش خود آگاهانه از خود نشان مي دهند و رفتارهايي مانند شكلك در آوردن , رفتار بچگانه خجالتي بودن همه امثالها و نشانه هايي از چنين خود آگاهي است . كودك تا سن 7 سالگي خود را بر حسب خصوصيات عيني و قابل مشاهده خود مانند رنگ مو , قد , وزن يا فعاليتهاي مورد علاقه شان ( توپ بازي را دوست دارم ) نام مي برند در اواسط دوران كودكي توصيف از خود به تدريج انتزاعي تر مي شود ( من اهل دعوا نيستم ) در سن و سال نوجواني , خود افكار فرد كامل تر و انتزاعي تر مي شود و نه تنها شامل توصيف صفات او مانند ( حالات , باور و ارزش ها ) بلكه در بر گيرنده دانش وي درباره چگونگي تعامل اين ويژگي ها با يكديگر و عواملي است كه بر رفتار او تاثير مي گذارد . بنابراين فرد هر عقيده اي را بر اساس مفهومي كه از خود درك كرده است مورد تفسير قرار مي دهند , من بهتر از برادرم دورچرخه سواري مي كنم

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید