angizehhaye_na_ashkar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انگیزش و هیجان های نا آشکار”

انگیزش و هیجان های نا آشکار

اسلاید 1: میلاد عالمی1397انگیزش های نااشکار

اسلاید 2: تعریف انگیزشانگیزش به فرآیندهایی ارتباط دارد که به رفتار، نیرو و جهت می‌دهد. این فرآیندها عبارتند از: نیازها، شناخت‌ها، هیجان‌ها و رویدادهای بیرونی. نیازها با شرایط درونی فرد که برای ادامه زندگی و رشد و سلامتی ضروری است، مرتبط است. شناخت‌ها، عقاید، باورها و رویدادهای ذهنی، انتظارات و خودپنداره را شامل می‌گردد که نحوه تفکّر را بیش‌تر نشان می‌دهد. هیجان‌ها، به صورت پدیده‌های ذهنی، زیستی، هدفمند و اجتماعی و چند بعدی هستند .رویدادهای بیرونی، مشوّق‌هایی است که رفتار فرد را نیرومند می‌سازد و به سمت رویدادهایی هدایت می‌کنند، گرچه ممکن است این رویدادها از پیامدهای مثبت یا آزاردهنده خبر دهند.

اسلاید 3: نیاز1- منظور از نیاز چیست؟2-انواع نیاز ها 3- نیاز های اشکارنیاز یک فرایند است که انسان رو به سوی اهداف و گرایش ها سوق میدهد و میتوان در این زمینه به هرم سلسه مراتب نیاز ها مزلو اشاره کرد که پنج نیاز اساسی انساس را نام برده و اشاره کرده

اسلاید 4:

اسلاید 5: نیاز های اشکار نیازهای آشکار به رغم اهمیت فراوان , خود را در پژوهش بازار نشان نمیدهند . برای مثال موتور عامل بسیار مهمی در یک خودرو میباشد , ولی مشتریان در گزینش خود به این عامل تکیه نمیکنند . یا به عنوان مثال پرداخت خسارت در بیمه ها جزء عوامل آشکار هستند و مشتری آنها را مطرح نمیکند . به عبارت دیگر نیاز آشکار اولین و پایه ای ترین خواسته مشتری است و دلیلی وجود ندارد که مشتری آن را مطرح کند , زیرا اصلا هدف وی از دریافت آن خدمت یا کالا بر طرف کردن همان نیاز است .

اسلاید 6: پیشرفتانگیزه پیشرفت عبارت است از نیروی انجام دادن خوب کارها نسبت به استانداردهای عالی. دیوید میک للند و جان اتکسنیون که ماهیت انگیزش پیشرفت را در چهل سال اخیر مطالعه کرده‌اند نیاز پیشرفت را اینگونه تعریف می‌کنند. جستجو کردن موفقیت در رقابت با استانداردهای عالی شخص با انگیزش پیشرفت نیرومند می‌خواهد در برخی از تکالیف چالش انگیز موفق شود.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید