صفحه 1:
۹ در برنامه " (يزى ذزلى ۱ ۱

صفحه 2:
هدفها» نتایج نهايي حاصل از آموزش ‎coil‏ که مدرس یا سازمانهاي آموزشي به منظور ۱ ‎aa er‏ آنها آموزشها را ارائه ۱

صفحه 3:

صفحه 4:
توانایی های پایانی فراکیران. * دانش * مهارت هاي عملي ‎(Chis)‏ ۱ * نگرش ها .۱

صفحه 5:

صفحه 6:
* زمينه‌هاي ذهني » عفلاني Dr. Fariba

صفحه 7:
‎abs‏ عاطفی: ‏5 ارزشهاه علایق و نگرشها ‎

صفحه 8:

صفحه 9:
۰ + lis * آشنایی با طبقه بندی انواع آریتمی های قلبی عاطفی : * توجه به برداشت نسوج در هنگام تراش کلیه حفرات ترمیمی ۰ مهارتی : 1 توانایی انجام اینتوییشن = توانایی اندازه گیری فشار خون

صفحه 10:

صفحه 11:
حیطه شنافتى ۶ دانش (جلعاسسه؟) (Oowprekewioa) ‏فهمیدن‎ * * کاربرد ‎(@pphoaion)‏ ‏۱ * تحلیل (صسبههه) | *تركيب (سسسج) وه ؟ الازشيابي ‎(@uchraza)‏ ۱

صفحه 12:

صفحه 13:
- Affective eomain ندرک ‏دریافت‎ "پاسخ دادن ‎Pespocdicy‏ ‏*ارزش گداردن ‎Oduicg‏ ‌ ۲ *سازمان دهي ارزشها ‏ عسدن متيب ‎i‏ 7 , *دروني شدن ارزشها

صفحه 14:
حیطه روانی - هرکلی - ° مشاهده و تفلید له عون مهیی» ۴ اجراي مستقل تاحومط ماد * دقت در عمل ذاه ره وب( ‎Gere wlS,> Sale? |‏ مس ‎i‏ ‎١‏ * عادي شدن عمل |

صفحه 15:
مراحل نگارش هدف های آموز * تعیین هدف یا هدف های کلی آموزشی * تبدیل اهداف کلی به اهداف جزئی(رفتاری) ۱ 0 اهداف جزئى به اهداف عينى و قابل نت

صفحه 16:
اهداف کلی آغاز دوره فاقد آن بوده و انتظار مي رود در پایان آموزش به آن دست پیدا کند. ۱ ۴ خصوصیات: ۱ 1 " * عبارتي كلي » غیر قابل اندازه گيري » در مدت !| :1 زمان محدود فاك : كسب دان ‎j‏

صفحه 17:
3 هدق های رفتاری * از تجزیه هدفهاي كلي بدست مي آید . * شامل مهارنها و توانايي هايي است کم ۱۳ فراگیران در جریان آموزش به آن دست مي ۱

صفحه 18:
هدفهای رفتاری هدف گلی . ورافت را تعریف مي‌کند اهمیت ورائت را توت ۱ ورائت را توضیح آشتايی ۰ ۳ مي دهد " | اصول ورائت را بیان مي‌کند ۱

صفحه 19:
اهداف ویژه عینی * ‎Sa 5‏ هاي قابل اندازه گيري و مشاهده پر در جریان آموزش كسب كرده فادر است در طول دوره آموزش از خود بروز دهد. * هدف های عینی دارای مخاطب ۰ نر ۳5 ملاک و معیار و فعل رفتاریست . ۱ پادگیرنده فاکنور هاي انيولوژيك ۲ پادگیرنده ي آنيولوژيكث در ‎j‏ اساس كتاب هنح در بنج دقيقه ليست

صفحه 20:
000 هدف رفتاری کامل عا شرط (ویژگی)دارد 1 مخاطب . فعل رفتاري ۱ 3 شرایط فيزيكي و رواني که براي انجام رفتار (عمل) لازم است 4. درجه و معیار مورد انتظار ae N

صفحه 21:

صفحه 22:
عع افعال صريح در حیطه رولنی| . افعال صریح در حیطه - حرکتی عاطفی با مهارت به کار گرفتن قبول كردن درست لجرا كردن تیید گردن درست آزمايش كردن همکاری کردن بازسازى كردن علاقمند شدن ‎ees‏ هم عقيده شدن محكم كردن تهریک شدن : عوض کردن آرزو كردن با علاقه انجام دادن ل = مستجود داشتن ,رد و غیره

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان