صفحه 1:
۹ در برنامه "
(يزى ذزلى
۱ ۱
صفحه 2:
هدفها» نتایج نهايي حاصل از
آموزش coil که مدرس یا
سازمانهاي آموزشي به منظور ۱
aa er آنها آموزشها را ارائه
۱
صفحه 3:
صفحه 4:
توانایی های پایانی فراکیران.
* دانش
* مهارت هاي عملي
(Chis)
۱ * نگرش ها
.۱
صفحه 5:
صفحه 6:
* زمينههاي ذهني » عفلاني
Dr. Fariba
صفحه 7:
abs عاطفی:
5 ارزشهاه علایق و نگرشها
صفحه 8:
صفحه 9:
۰ + lis
* آشنایی با طبقه بندی انواع آریتمی های قلبی
عاطفی :
* توجه به برداشت نسوج در هنگام تراش کلیه حفرات ترمیمی ۰
مهارتی : 1
توانایی انجام اینتوییشن =
توانایی اندازه گیری فشار خون
صفحه 10:
صفحه 11:
حیطه شنافتى
۶ دانش (جلعاسسه؟)
(Oowprekewioa) فهمیدن *
* کاربرد (@pphoaion)
۱ * تحلیل (صسبههه)
| *تركيب (سسسج) وه
؟ الازشيابي (@uchraza) ۱
صفحه 12:
صفحه 13:
- Affective
eomain ندرک دریافت
"پاسخ دادن Pespocdicy
*ارزش گداردن Oduicg
۲ *سازمان دهي ارزشها عسدن متيب i
7
, *دروني شدن ارزشها
صفحه 14:
حیطه روانی - هرکلی -
° مشاهده و تفلید له عون مهیی»
۴ اجراي مستقل تاحومط ماد
* دقت در عمل ذاه ره وب(
Gere wlS,> Sale? | مس i
١ * عادي شدن عمل
|
صفحه 15:
مراحل نگارش هدف های آموز
* تعیین هدف یا هدف های کلی آموزشی
* تبدیل اهداف کلی به اهداف جزئی(رفتاری)
۱ 0 اهداف جزئى به اهداف عينى و قابل
نت
صفحه 16:
اهداف کلی
آغاز دوره فاقد آن بوده و انتظار مي رود در
پایان آموزش به آن دست پیدا کند.
۱ ۴ خصوصیات: ۱ 1
" * عبارتي كلي » غیر قابل اندازه گيري » در مدت !|
:1 زمان محدود
فاك : كسب دان j
صفحه 17:
3
هدق های رفتاری
* از تجزیه هدفهاي كلي بدست مي آید .
* شامل مهارنها و توانايي هايي است کم ۱۳
فراگیران در جریان آموزش به آن دست مي ۱
صفحه 18:
هدفهای رفتاری هدف گلی .
ورافت را تعریف ميکند
اهمیت ورائت را توت ۱
ورائت را توضیح آشتايی ۰ ۳
مي دهد
" | اصول ورائت را بیان ميکند ۱
صفحه 19:
اهداف ویژه عینی *
Sa 5 هاي قابل اندازه گيري و مشاهده
پر در جریان آموزش كسب كرده
فادر است در طول دوره آموزش از خود
بروز دهد.
* هدف های عینی دارای مخاطب ۰ نر ۳5
ملاک و معیار و فعل رفتاریست .
۱
پادگیرنده فاکنور هاي انيولوژيك
۲ پادگیرنده ي آنيولوژيكث در
j اساس كتاب هنح در بنج دقيقه ليست
صفحه 20:
000 هدف رفتاری کامل
عا شرط (ویژگی)دارد
1 مخاطب
. فعل رفتاري ۱
3 شرایط فيزيكي و رواني که براي انجام
رفتار (عمل) لازم است
4. درجه و معیار مورد انتظار
ae
N
صفحه 21:
صفحه 22:
عع
افعال صريح در حیطه رولنی| . افعال صریح در حیطه
- حرکتی عاطفی
با مهارت به کار گرفتن قبول كردن
درست لجرا كردن تیید گردن
درست آزمايش كردن همکاری کردن
بازسازى كردن علاقمند شدن
ees هم عقيده شدن
محكم كردن تهریک شدن
: عوض کردن آرزو كردن
با علاقه انجام دادن
ل = مستجود داشتن ,رد
و غیره