کسب و کار مدیریت و رهبری

اهداف کلان، استراتژیک و عینی

ahdafe_kalan_esteratejhic_va_eyni

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اهداف کلان، استراتژیک و عینی”

اهداف کلان، استراتژیک و عینی

اسلاید 1: Dr. Naser MohammadieEmail: nmohammadie@razico.com اهداف كلان ، استراتژيك و عيني goals, strategic objectives & objectives

اسلاید 2: 2اهداف كارگاه مفاهيم پايه دركارگاه اهداف سلامتQALYDALEQuality of lifeHRQoLHealth promotion جدول و نمودار گانت نمودار ANDنرم افزار پروجكت جدول پيشرفت فيزيكي جدول بودجه ريزي برنامه ريزي در ارزشيابي آموزش

اسلاید 3: 3اهداف كارگاه انتظار ميرود كه بعد از كارگاه :شركت كنندگان با روش شناسي پايه برنامه ريزي عملياتي آشنا گردند مهارتها skills و توانمنديها competencies در رابطه با برنامه ريزي عملياتي در محيط كارگاه بكار بندند پس از مراجعت به دانشگاه / دانشكده نسبت به تدوين برنامه عملياتي اقدام نمايند

اسلاید 4: 4Where were we ?Where are we ?Where are we going ?Past Present Future

اسلاید 5: 5Present Where we were ?Where we are ?Where we are going ?Past Future قال علي (ْع) :رحم الله امراءعرف من اين في اين الي اين امير مومنان علي (ع) فرمود :خدا رحمت كند كسي را كه بداند ازكجاست ؟ در كجاست ؟ به كجا مي رود ؟

اسلاید 6: 6رابطه بين انواع برنامه ريزيوسعتبرنامهاستراتژيكعملياتيزمان بنديبرنامهدرازمدتكوتاه مدتتناوب برنامه يكبار مصرفتكراريعمق برنامه تفضيليكلي

اسلاید 7: 7رويكرد سلسله مراتب سازماني به تدوين اهداف اهداف كلي سازمان

اسلاید 8: 8سلسله اهداف اهداف كلي سازماناهداف بخشي

اسلاید 9: 9سلسله اهداف اهداف كلي سازماناهداف بخشياهداف واحدهاياداري

اسلاید 10: 10سلسله اهداف اهداف كلي سازماناهداف بخشياهداف واحدهايادارياهداف فردي

اسلاید 11: 11چارچوب تدوين اهداف عيني در قالب برنامه ريزي استراتژيك

اسلاید 12: 12چارچوب تدوين اهداف عيني در قالب برنامه كلي

اسلاید 13: 13Educational programs goals :Learner Process Outputs Impact Outcomes اثر زودرس يا تغييرات محيط كار و سازمان پيامد نهائي يا رشد و تعالي جامعه تغييرات در فراگير(دانش ، مهارت و نگرش)

اسلاید 14: 14ساختار هدفگذاري در نظام سلامت مدل سازمان جهاني بهداشت clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientService Output Effects systemImpactOutcomes OutcomesOutcomesOutcomesOutcomesOutcomesOutcomesOutcomesPrograms

اسلاید 15: 15Goals of a systemclientService Output Effects service to client

اسلاید 16: 16Goals of the systemservices to clientsclientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientsServices Outputs Effects

اسلاید 17: 17Service goalsClient satisfaction Effect of interventionCost of interventionCost_effectiveness or cost_benefit of intervention Comprehensive of services to clientImprovement of Reliability and validity of data and information generationCost and value of generated information

اسلاید 18: 18Goals of the systemclientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects Clients Services Outputs Effects Program مجموعه خدمات مرتبط Outcomes

اسلاید 19: 19Health program goalsIncrease coverageCost effectiveness of programDisease burden decreasing And so on……

اسلاید 20: 20Goals of the systemclientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientProcess Output Effects clientService Output Effects system impactImpactOutcomes OutcomesOutcomesOutcomesOutcomesOutcomesOutcomesOutcomesPrograms

اسلاید 21: 21Health system goalsQALY improvementDALE improvementQuality of life improvement And so on…….

اسلاید 22: 22انواع شاخصهاي اميد سلامتاميد به زندگي فعالاميد به زندگي عاري از ناتوانياميد به زندگي با ناتواني تعديل شدهاميد به زندگي با كيفيت تعديل شدهاميد به زندگي عاري از زوال عقل

اسلاید 23: کیفیت زندگی Quality Of Life

اسلاید 24: 24تاریخچه کیفیت زندگی برای اولین بار حدود 40 سال قبل در رابطه با وضعیت سلامت مطالعه و گزارش شد ولی بعلت گستردگی آن تدریجا در سایر علوم مربوط به انسان رد پای خود را پیدا کرد

اسلاید 25: امروزه باید اذعان نمود که بهبود کیفیت زندگی باید مهم ترین وظیفه متولیان امر سلامت در جامعه باشد

اسلاید 26: 26کیفیت زندگی Quality Of Life برخورداري از شرایط رفاهی جسمی ، روانی و اجتماعی و توانائی برای انجام وظایف عادی زندگی

اسلاید 27: 27ابعاد توجه به کیفیت زندگی از افق دیدگاه سطحی و عمقیاز نگاه بیمار – آنچه درک و احساس میکندمراقب بهداشتی درمانی – آنچه از مجموعه بررسیها تشخیص داده میشود

اسلاید 28: 28کیفیت زندگی مرتبط با سلامت health related Quality Of Life برخورداري از شرایط جسمی ، روانی و اجتماعی از دیدگاه وضعیت سلامتی و تاثیر بیماری و مداخلات پزشکی برآن

اسلاید 29: 29مفهوم ترکیبی کمیت و کیفیت زندگیکمیت زندگی عبارت است از تعداد سالهای مانده عمریک فرد با شرایطی که دارد طبق محاسبات علمی چند سال زنده می ماند ؟ مثل امید به زندگی در شرایط معمول یا شرایط خاص بیماری کیفیت زندگی عبارت است از وضعیت بهره برداری از عمر :وضعیت زندگی فرد ، وضعیت فعالیت فیزیکی ، میزان رضایت مندیش از زندگی ، میزان درد و رنج و ....... آیا مفهومی وجود دارد که در یک عبارت مشخصه کمیت و کیفیت زندگی باشد؟ QALY

اسلاید 30: 30What is QALY ?Quality Adjusted Life Yearتعداد سالهای عمر تعدیل شده کیفی!!چندسال با چه کیفیتی ؟؟

اسلاید 31: 31What is QALY ?Quality Adjusted Life Yearدر یک تعبیردیگر:تعداد سالهای عمربا رضایت مندی و نشاط بدون درد و رنج و علائم و نشانه بیماری

اسلاید 32: 32مطلوبیت چه مفهومی دارد ؟مطلوبیت عبارت است از: میزان و یا درجه ترجیح مصرف کننده خدمت ویا کالادرجه سلامتی یا رفاهی که برای بیمار ، مددجو و یا مصرف کنندگان خدمات و یا کلاها ایجاد میکنیممیزان رضایتی که فرد از شرایط جاری زندگی دارد که نشانگر تمایل به ادامه حیات و زندگی است !!!! Utility

اسلاید 33: 33اندازه کیفیت زندگی 0 برای حالت مرگ 1 برای حالت سلامت کامل عدد منفی برای کیفیت بدتر از مرگ این حالت امتیاز دهی ازدید یا ترجیح مشتری ، بیمار یا مددجو همان مطلوبیت می باشد

اسلاید 34: 34تفاوت کیفیت زندگی با QALYاضافه کردن زمان (تعداد سالهای زنده ماندن تا مرگ ) به کیفیت زندگی را با ملاحظه امتیاز و یا درجه مطلوبیت را QALY می نامندمثال : در جه مطلوبیت 0.5 تعداد سالهای عمر مانده 10 عدد QALY معادل 5 خواهد بود

اسلاید 35: 35رتبه بندی مطلوبیت 10حالت سلامتی و رفاه کامل جسمی ،روانی واجتماعیحالت سلامتی و رفاه نسبی جسمی ،روانی واجتماعی0.5مرگ

اسلاید 36: 36رتبه بندی مطلوبیت 10حالت سلامتی و رفاه کامل جسمی ،روانی واجتماعیحالت سلامتی و رفاه نسبی جسمی ،روانی واجتماعی0.5مرگ شرایط بدتر از مرگ 0.1-0.2-

اسلاید 37: 37ابزار اندازه گیری کیفیت زندگی ابزار عمومی

اسلاید 38: 38ابزار اندازه گیری کیفیت زندگی ابزار اختصاصی بیماری

اسلاید 39: 39

اسلاید 40: 40

اسلاید 41: 41

اسلاید 42: 42

اسلاید 43: 43

اسلاید 44: 44

اسلاید 45: 45

اسلاید 46: 46ابزاری برای افزایش فایده اجتماعی ، اقتصادی و محیطی تصمیمات مدیریتی است و بدنبال بررسی فواید تلاشهای مربوط به رفاه می باشد تصویر شفاف و نظام مند از تصمیمات مدیریت ایجاد میکندمفاهیم اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی را بصورت یکپارچه مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهدابزاری برای سیاستگذاران ، تصمیم گیران و برنامه ریزان می باشد

اسلاید 47: 47هسته مرکزی و اصلی این ابزار خدمت مطلوب و فایده است

اسلاید 48: 48شاخص مقایسه ای بین مداخلات هزینه بر مقایسه هزینه در برابر تعداد QALY ایجاد شده :کدام مداخله با هزینه کمتر تعداد QALY بیشتری ایجاد می کند ؟یا با واحد هزینه یکسان کدام مداخله QALY بیشتری ایجاد میکند ؟

اسلاید 49: 49Cost utility ? یا هزینه مطلوبیت با مقدار هزینه ای که صرف شده است چه مقدار به مطلوبیت زندگی بیمار ، مددجو و یا مصرف کننده خدمات اضافه شده است ؟با مقدار هزینه های یکسان ، کدام مداخله از ترجیح بالاتر و یا مطلوبیت بیشتری برخوردار است ؟

اسلاید 50: 50costutilityAlternate 1Alternate 2Alternate 3123

اسلاید 51: 51costutilityAlternate 1Alternate 2Alternate 3123

اسلاید 52: 52costutilityAlternate 1Alternate 2Alternate 3123Comparing C/U ratios

اسلاید 53: 53شاخص های ارزیابی کیفیت زندگی معیارهای EQ-5Dتوانائی فردی برای انجام در 5 بعد تحرکدرد و رنج خود مراقبتی اضطراب و افسردگی فعالیتهای معمول

اسلاید 54: 54شاخص های ارزیابی کیفیت زندگی معیارهای EQ-5Dتوانائی فردی برای انجام در 5 بعد تحرک عدم هرگونه مشکل در تحرکمشکل نسبیمحدودیت کامل و افتادن در بستر

اسلاید 55: 55شاخص های ارزیابی کیفیت زندگی معیارهای EQ-5Dتوانائی فردی برای انجام در 5 بعد درد و رنج عدم درد و رنجدرد و رنج متوسط ووجود ناراحتیدرد ورنج فوق العاده شدید و طاقت فرسا

اسلاید 56: 56شاخص های ارزیابی کیفیت زندگی معیارهای EQ-5Dتوانائی فردی برای انجام در 5 بعد خود مراقبتی مراقبت کامل از خودمشکل در پوشیدن لباس و شستشوی خودعدم توان در پوشیدن لباس و شستشوی خود

اسلاید 57: 57شاخص های ارزیابی کیفیت زندگی معیارهای EQ-5Dتوانائی فردی برای انجام در 5 بعد اضطراب و افسردگی عدم اضطراب و افسردگی اضطراب و افسردگی نسبی و متوسط اضطراب و افسردگی کامل

اسلاید 58: 58شاخص های ارزیابی کیفیت زندگی معیارهای EQ-5Dتوانائی فردی برای انجام در 5 بعد فعالیتهای معمول شامل کار ، کاردر منزل ، فعالیتهای تفریحی عدم هرگونه مشکل در انجام فعالیتهاوجود بعضی مشکلات در انجام فعالیتهاناتوانی کامل در انجام فعالیتهای روزمره

اسلاید 59: 59شاخص های ارزیابی کیفیت زندگی معیارهای EQ-5Dاز حاصل تقاطع 5 بعد و سه حالت برای هرکدام مجموعا 243 حالت و کیفیت سلامتی بوجود میآید و با شرایط بیهوشی - زندگی گیاهی ومرگ مجموعا 245 حالت

اسلاید 60: 60ارزشگذاری مطلوبیت براساس EQ-5D 1- mobility , 2- pain & discomfort , 3- self care , 4- anxiety , 5- usual activity

اسلاید 61: 61Calculating QALYsIntervention A: 4 years in health state 0.75Intervention B: 4 years in health state 0.53 QALYs2 QALYsAdditional QALYs generated by A1 QALYs

اسلاید 62: 62چگونه می توان مطلوبیت را اندازه گیری کرد روش اندازه گیری متریAnalog scale روش معامله زمان با درجات ترجیحTime trade off روش قمار استاندارد شده – روش ترجیحی Standard gamble

اسلاید 63: 63PBMA چیست و چه کاربردی دارد ؟Program Budgeting & Marginal Analysis ارزیابی بودجه های مصرف شده برای برنامه های قبلی و تحلیل فایده و حاشیه آن برای سیاستگذاری تداوم برنامه ها در آینده یکی از کاربردهای اساسی تحلیل حاشیه انتخاب برنامه ها ، استراتژیها و مداخلات بهداشتی درمانی در یک گروه مشخص است

اسلاید 64: 64کاربردهای اندازه گیری کیفیت زندگی ، مطلوبیت و QALYمجموعه اطلاعاتی برای :سیاستگذاری و تصمیم گیری اولویت بندی تخصیص منابع ارزیابی عملکرد ، کارآئی و اثر بخشی سیستم مشتری گرائی و محوریت آن در برنامه ریزی و اجرا

اسلاید 65: 65چارچوب کاربردی اطلاعات در مدیریت سلامت ارائه کنندگان خدمت سیاستگذاران افزایش منابع کارآئی ارائه خدمات و الگوی ارائه هزینه مطلوبیتاثربخشی کارآئی تامین منابع مالی دراختیار قراردادن منابعمدیریت اقتصادی مراقبت های بهداشتی درمانینیازهای جامعه بیماراناقتصاد رفتارهای بهداشتی تحقیق در زمینه پیامدهای مداخلات پزشکی

اسلاید 66: 66کار برد دوم مطلوبیت ترسیم درخت تصمیم گیری تحلیل تصمیم گیری انتخاب بر اساس تحلیل مطلوبیت تاثیر ارزش شرایط مختلف در تصمیم گیری سازمانی

اسلاید 67: 67Expected value of surgery branch of decision treeYour decisionChoosesurgeryChoosemedicinedeathSurvivesurgeryU=0.00.9980.0020.9860.9840.0 × 0.002 + 0.986 × 0.998

اسلاید 68: 68Expected value of the medicine branch of decision treeChoose medicineTreatment failure:Need surgeryTreatmentsuccessEventual relapse:Need surgeryNo major relapse:Avoid surgeryDeath fromColorectal cancerSurvive:Permanent ileostomyColorectalcancerNo cancer: chronicUlcerative colitisU=0.92U=0.7U=0.980.3000.7000.0900.9100.8000.2000.6300.370EV =0.984EV =0.9840.854

اسلاید 69: 69Expected value of surgery branch of decision treeYour decisionChoosesurgeryChoosemedicine0.9840.976

اسلاید 70: 70کابرد دیگر مطلوبیت تحلیل زنجیره مارکوف برای تحلیل زمانی آینده پیامدهای مداخلات پزشکی و یا سایر مداخلات می باشدبا تحلیل مطلوبیت در زنجیره مارکوف می توان کیفیت زندگی و میزان رضایت مندی از شرایط را طی زمان طولانی تحلیل نمودبا تحلیل مطلوبیت در زنجیره مارکوف میتوان از بین استراتژیهای مختلف ، مطلوبترین ها را انتخاب نمود

اسلاید 71: 71تحلیل زنجیره مارکوف WellWellBleedDieWellBleedDieWellBleedDieWellBleedDieTime 0Time 1Time 2Time 3Time 4

اسلاید 72: شاخصهاي كلي سلامت جامعه Summary Measures of Population Health © 2002 ATGCI

اسلاید 73: 73تعريفشاخصهاي كلي سلامت جامعه از طريق تلفيقاطلاعات مرگ و پي آمدهاي غير كشنده بيماريها و صدمات،سلامت يك جمعيت را در قالب يك عدد بيان مي كنند

اسلاید 74: 74اميد به زندگي معادل تندرستي كامل Disability Adjusted Life Expectancyسن100025درصد زندهدرصد ناتواندرصد سالمabLE = a + bDALE = a + f (b)

اسلاید 75: 75شاخصهاي اندازه گيري اهداف تندرستيپاسخگوييتحميل بار ماليميانگينتوزيعDisability AdjustedLife ExpectancyInequality of ChildSurvivalIndex of Fairness of Financial Contribution(IFFC)ResponsivenessIndexDistribution of Responsiveness Index

اسلاید 76: 76رتبه ايران تندرستيپاسخگوييتحميل بار ماليميانگينتوزيع9611311210093

اسلاید 77: 77رتبه ايران در شاخص DALE ياكارايي نظام تندرستيسطح تندرستي جامعه (DALE)بالاترين سطح ممكن از تندرستي با توجه به منابع مصرف شده58

اسلاید 78: 78تعريف هدف بلند مدت يا كلانهدف كلان نتيجه هاي نهائي خاصي است كه سازمان مي كوشد در تامين ماموريت خود بدست آورد تعريف كرد. اهداف كلان جهت اصلي سازمان را نشان مي دهند

اسلاید 79: 79مثال هدف توليد و انتقال دانش بهبود شيوه زندگي مردمكاهش بار بيماريها(باراقتصادي ، اجتماعي و سلامتي )

اسلاید 80: 806چه جوري به هدف بزنم ؟ GUTTER!

اسلاید 81: 81ABهدف كلي سازمان جهت گيري كلان سازمان

اسلاید 82: 82AB هدف عيني سازمان برنامه عملياتي سازمان

اسلاید 83: 83Goalsstart

اسلاید 84: 84جهت برداري اهداف عيني و فعاليتهاي سازمان موقعيت جاريهدف 45؟؟؟؟؟؟؟؟؟فاين تذهبونو

اسلاید 85: 85چارچوب تدوين اهداف استراتژيك

اسلاید 86: 86چارچوب تدوين اهداف عيني

اسلاید 87: 87چارچوب تدوين اهداف عيني

اسلاید 88: 88اهداف عيني اهداف استراتژيك را عملياتي مي كندبحث و تفاهم در اهداف عيني به چالشها و تضادهاي سازمان پايان ميدهداهداف عيني نشانگر (surrogate measure) تحقق اهداف كلانتحقق اجراي استراتژيهاپيامدهاي نهائي برنامه عملياتي

اسلاید 89: 89هدف عيني كاملا روشن و واضح و بدون هرگونه ابهام داراي موضوع مشخص كاملا قابل اندازه گيريداراي زمان تحقق مشخصدر بعضي موارد داراي مكان مشخص مثال : افزايش آگاهي ومهارت نقادي عالمانه Critical appraisal در 30 % مربيان كشوري IEC تا پايان 1382

اسلاید 90: 90هدف عيني ساير خصيصه ها مبناي تخصيص ساليانه منابع عمدتا در حد بخش ها و زير مجموعه يك سازمانترجيحا ساليانه

اسلاید 91: 91چارچوب تدوين اهداف عيني

اسلاید 92: 92چارچوب تدوين اهداف عيني

اسلاید 93: 93چارچوب تدوين اهداف عيني

اسلاید 94: 94ارتقاي كيفيت آموزش

اسلاید 95: 95توسعه هئيت علمي Faculty developmentتوسعه نظام ارزشيابيآموزشيتوانمندسازيمديريت آموزشي استقرار راهبردهاي ارتقاي كيفيت آموزشپزشكي ارتقاي كيفيت آموزش پزشكي

اسلاید 96: 96توسعه هئيت علمي Faculty developmentتوسعه نظام ارزشيابيآموزشيتوانمندسازيمديريت آموزشي استقرار راهبردهاي ارتقاي كيفيت آموزشپزشكي افزايش توان تدريس اعضاي هيئت علميبه ميزان 30 % تا پايان 82تربيت 20 نفر مربي آموزش پزشكي تا پايان 82آموزش فن اوري اطلاعاتي براي 100%اعضاي هئيت علمي دانشگاه تا پايان 82افزايش توان برنامه ريزي آموزشي در 30نفر از اعضاي هئيت علمي تا پايان 83ارتقاي كيفيت آموزش پزشكي

اسلاید 97: 97توسعه هئيت علمي Faculty developmentتوسعه نظام ارزشيابيآموزشيتوانمندسازيمديريت آموزشي استقرار راهبردهاي ارتقاي كيفيت آموزشپزشكي استقرار نظام ارزشيابي موسسات آموزشيتا پايان 83استقرار نظام ارزشيابي برنامه هاي آموزشي تا پايان 83استقرار نظام ارزشيابي اعضاي هيئت علمي تاپايان 83استقرار نظام ارزشيابي تحصيلي جامع تاپايان 83ارتقاي كيفيت آموزش پزشكي

اسلاید 98: 98توسعه هئيت علمي Faculty developmentتوسعه نظام ارزشيابيآموزشيتوانمندسازيمديريت آموزشي استقرار راهبردهاي ارتقاي كيفيت آموزشپزشكي تدوين بسته آموزشي تربيت مديران آموزشي تا پايان آذر 82تربيت 100 % مديران آموزشي تا پايان 82طراحي بسته هاي آموزشي مبتني بر شبكه براي مديران آموزشي تا پايان 83تدوين و استقرار ضوابط مديران آموزشيتا پايان 83ارتقاي كيفيت آموزش پزشكي

اسلاید 99: 99توسعه هئيت علمي Faculty developmentتوسعه نظام ارزشيابيآموزشيتوانمندسازيمديريت آموزشي استقرار راهبردهاي ارتقاي كيفيت آموزشپزشكي عملي سازي ادغام افقي در برنامه هاي آموزشي علوم پايه اصلي تا پايان 83عملي سازي حداقل 2 برنامه ادغام آزمايشيعمودي آموزش پزشكي عمومي تا پايان 83اجراي حداقل يك برنامه يادگيري مبتني برحل مسئله در هرماه تا پايان 82طراحي و استقرار حداقل يك درس مبتني بر نيازهاي جامعه در 4 بخش اصلي تا پايان 83ارتقاي كيفيت آموزش پزشكي

اسلاید 100: 100چند مثال اختصاصي و عملي ديگر براي آشنائي بيشتر

اسلاید 101: 101ارتقاي دانش پايا ، روا ومناسب جامعه پزشكي كسب دانش و مهارت توليد دانش پايا ، روا و مناسب در همه اعضاي هيئت علمي دانشگاه تا پايان سال 82بهبود فرآيند توليد دانش در دانشگاه تا پايان سال 82بهبود نظام اطلاع رساني مكتوب دانش توليد شده به جامعه پزشكي تا پايان نيمه اول 82

اسلاید 102: 102افزايش سهم كشور در توليد دانش ملي در زمينهسيماي اپيدميولوژيك بيماريها افزايش تعداد طرحهاي تحقيقاتي اپيدميولوژيكي در زمينه بيماريهاي پوست به ميزان 20% تا پايان سال 82افزايش توان علمي اعضاي هيئت علمي و محققين دانشگاه در رابطه با تهيه مقالات براي انتشار در نشريات معتبر داخلي تا پايان 82بهبود ساختار ارتباطات ملي با موسسات تحقيقاتي و نشريات معتبر تا پايان نيمه اول 82

اسلاید 103: 103كاهش باربيماريهاي تيروئيد ترسيم وضعيت باربيماريهاي تيروئيد در كشور تا پايان 82تدوين راهكارهاي باليني براي كنترل بيماريهاي تيروئيدي در رابطه با 5 بيماري شايع تيروئيدي تا پايان 83ارتقاي دانش و مهارت جامعه پزشكي به ميزان 40% در رابطه با كنترل بيماريهاي شايع تيروئيدي تا پايان 82

اسلاید 104: 104مثال طبقه بندي اهداف از ديدگاه تشكيلات و هرم سازماني اهداف كلي سازماناهداف بخشياهداف واحدهايادارياهداف فرديافزايش اميد به زندگي عاري از معلوليت DALE كاهش معلوليتهاي ناشي از حوادث و سوانح افزايش توان تخصصي نيروهاي متخصص امدادي برگزاري كارگاههاي آموزشي توانمند سازي امدادي نيروها دانشگاه معاونت درمان ستاد اورژانسمسئول آموزش

اسلاید 105: 105درخت سلسله مراتبي اهداف تا اجرا اهداف استراتژيك فعاليت1پروژه 1طرح تحقيقاتي 1 هدف عيني 1هدف عيني 2هدف عيني 3طرح تحقيقاتي 2 طرح تحقيقاتي 3 طرح تحقيقاتي 4 پروژه 2 فعاليت 2 فعاليت 3 اهداف كلان سازمان اهداف استراتژيك اهداف استراتژيك اهداف استراتژيك اهداف استراتژيك اهداف استراتژيك

اسلاید 106: 106برنامه ريزي عملياتي Operational planning

اسلاید 107: 107چه كسي ؟چه چيزي ؟كجا ؟چرا ؟چگونه ؟چه وقت ؟شش گوش خدمتجان . ام. برايسون پروژهطرحبرنامه

اسلاید 108: 108فعاليت به خدماتي اطلاق ميشود كه بصورت روتين و مستمر ارائه ميگردد كه از بهم پيوستن فعاليتهاي مرتبط وبا اهداف مشترك ، برنامه هاي بهداشتي و درماني و آموزشي و پژوهشي و پشتيباني يا programs را بوجود مي آورند Activity

اسلاید 109: 109پروژه به مجموعه فعاليتهاي اطلاق ميشوند كه قيد زمان و مكان داشته داراي آغاز و پايان مي باشند Projects

اسلاید 110: 110طرح يا پروژه تحقيقاتي به مجموعه پروژه هائي اطلاق ميشود كه ماهيت پژوهشي داشته و براساس تعاريف موجود در مديريت پژوهشي در يكي از گروههاي تحقيقاتي قرار مي گيرند و عمدتا هدف آنها پاسخ به سوالات و اثبات و يا رد فرضيه ها و يا مداخلات مي باشد Research proposal

اسلاید 111: 111ويژگيهاي طرح يا پروژه مناسب:هدفها و جزئيات آن به تفصيل روشن بيان شود.ابزارهائي كه بايد بكار گرفته شود مشخص شود.واحد هاي عملياتي در صورت لزوم ايجاد شود.از ظرفيتهاي موجود به طور كامل بهره برداري شود.كليه فعاليتهاي پروژه يا طرح جز به جز مشخص شود.جدول زمانبندي فعاليتها و هزينه ها به طور دقيق مشخص شود.

اسلاید 112: از حوصله اي كه بخرج داديد متشكرم

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید