کسب و کار مدیریت و رهبری

اهرم های کنترل Levers of control

Levers-of-control

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اهرم های کنترل Levers of control”

اهرم های کنترل Levers of control

اسلاید 1: اهرم های کنترلLevers of control

اسلاید 2: عنواناهرم های کنترلنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / اجراموضوعاستراتژیسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: بررسی ارزیابی، پیرامون میزان دستیابی سازمانهای کوچک به اهداف از پیش تعیین شده، ساده بنظر می‌رسد. اما همچنان که سازمانها رشد می‌نمایند و پیچیده‌تر می‌شوند، محیطهای رقابتی نیز پویاتر می‌گردند. به این ترتیب روشهای سخت و سنتی کنترل دیگر از کارایی مطلوب برخوردار نخواهند بود. در واقع فرایندهای کنترل ذاتا گرایش به مخالفت با خلاقیت، ابتکار عمل و ریسک پذیری دارند.Robert Simons چارچوبی را در قالب چهار اهرم کنترل معرفی کرد که به واسطه آن مدیران در سازمانهای معمولی و بزرگ قادر خواهند بود تنش و تیرگی روابط موجود بین نوآوری و کنترل را تحت اختیار خود گرفته و کنترل نمایند. هدف اصلی این چارچوب، تجزیه و تحلیل و همچنین کنترل استراتژیهای کسب‌وکار شرکت می‌باشد. این چهار اهرم کنترل با چهار عامل اجرایی موفقیت‌آمیز استراتژی‌ها در ارتباط می‌باشند که عبارتند از: ارزشهای ریشه ای، ریسکهای اجتناب شده، عدم قطعیت‌های استراتژیک و متغیرهای بحرانی عملکرد.چهار اهرم مورد بحث قادر خواهند بود نیروهای متضادی را ایجاد نمایند. چنانچه این اهرمها به درستی مورد استفاده قرار گیرند، به مدیریت ارشد در سازمانهای بزرگ اجازه خواهند داد تا ارزشهای بنیادینی را پایه‌ریزی کرده و آنها را اشاعه دهند. عقاید و بینش زیردستان را آشکار سازند، و همچنین احتمال دستیابی به اهداف را افزایش دهند و نیز شانس بقا و موفقیت سازمان خود را بیش از بیش تضمین نمایند.برای آشنا شدن مدیران کل با کنترل مدیریتی باید توجه انها را به یک جنبه فرعی نیز معطوف داشت، که این جنبه فرعی به بیان این موضوع می‌پردازد: هر زمانی‌که اجرای یک مدل مستلزم درگیری مدیریت عالی در چارچوب‌ها و رویه‌های کنترلی باشد، همواره این خطر وجود دارد که مدیریت درگیر یک اجرای آکادمیک شود یا بعبارت ساده‌تر حیطه فعالیت مدیریت از حد معمول بیشتر شود.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمرکز کنترل Locus of Controlمزایااین چارچوب بگونه‌ای برجسته نشان می‌دهد که چگونه مدیریت می‌تواند در جهت تسهیل تغییر و توسعه سازمانی از امکانات مورد نیاز استفاده نماید، به جای اینکه دنبال روشی جهت جلوگیری از رشد سریع شرکت باشد.کاربردهابمنظور استفاده صحیح و شایسته از اهرمها، مدیریت ارشد باید درک صحیحی از اهرمها و چارچوبی که آنها بر مبنای آن عمل می‌کنند، داشته باشد. برای هرکدام از این اهرمها مدیریت باید هدفگذاری نماید، وضعیت موجود را بسنجد و مسیر تغییرات را تعیین کند.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان