سایر تحقیق و پژوهش

اوقات فراغت ورزشی مردم فرانسه

France1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اوقات فراغت ورزشی مردم فرانسه”

اوقات فراغت ورزشی مردم فرانسه

اسلاید 1: اوقات فراغت مردم فرانسه مدرس : گردآورنده :

اسلاید 2: جغرافیای فرانسهشعار: آزادی، برابری، برادریواقع شده در اروپای غربی ملقب به 6 ضلعی سومین کشور بزرگ در کل قاره اروپاجمعیت : 65/2 میلیون نفر دومین کشور پر جمعیت اروپاپایتخت : پاریسجمهوری فرانسه یک دولت غیرمذهبی نشان ملی

اسلاید 3: بیشتر مناطق فرانسه یعنی چیزی در حدود 80 درصد خاک این کشور پوشیده از جنگل ها و زمین های کشاورزی و دارای طبیعت سرسبز می باشد. جنگل ها چیزی در حدود 30 درصد کل خاک فرانسه را پوشانده اند و از این لحاظ فرانسه دارای طبیعت و منابع طبیعی غنی می باشد. خط ساحلی و حریم آبی فرانسه بسیار وسیع بوده و برای کسانی که به دریا علاقه دارند، بسیار جذاب خواهد بود. بارندگی در این کشور زیاد بوده و در بعضی مناطق خطر وقوع سیل به میزان زیادی وجود دارد.

اسلاید 4: 83 تا 88 درصد جمعیت فرانسه را مسیحیان کاتولیک ، 2 درصد مسیحیان پروتستان ، 5 تا 10 درصد مسلمانان ، 1 درصد یهودیان و 4 درصد را افراد بی دین تشکیل می دهند و در انتها بدانید که زبان رسمی کشور، فرانسوی است و لهجه های متعدد محلی نیز وجود دارند که به سرعت در حال منسوخ شدن هستند ، اهالی نواحی جنوب شرقی و برتن به زبان باسک سخن می گویند ولی اغلب مردم فرانسه تا حدودی بر زبان انگلیسی نیز تسلط دارند و این از نقاط مثبت و مهم برای گردشگران فرانسه برای ارتباط با مردم فرانسه می باشد . مذهب و زبان

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید