Internet_mahvarei

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اینترنت ماهواره ای”

اینترنت ماهواره ای

اسلاید 1: اينترنت ماهواره اي

اسلاید 2: اينترنت ماهواره اي پرسرعت چگونه است ؟ - جعبه ابزار يوتلست براي دريافت چند رسانه اي را تجربه كنيد. 2- شما توانايي تجربه جعبه ابزار يوتلست براي دريافت چند رسانه اي را خواهيد داشت. به اين خاطر شما احتياج به نصب چند سخت افزار و نرم افزار ساده داريد . نحوه نصب كردن در زير به طور كامل توضيح داده شده است. در درجه اول به يك كامپيوتر PC كه ميتواند از نوع دسك تاپ يا نوت بوك باشد كه به سيستم عامل 98 يا بالاتر، نوع پروسسور مي تواند AMD آتلون 400 مگاهرتز يا پنتيوم 400 گيگا هرتز باشد. براي RAM ، 128 مگا بايت توصيه مي شود.فضاهاي هارد ديسك بايد حداقل 40 مگابايت بزاي نصب و 1 گيگا بايت جهت داون لودهاي شما وجود داشته باشد.

اسلاید 3: شما ممكن است احتياج به يك مودم نيز داشته باشيد كه حداقل سرعت آن 8/28Kbit/s كه دايل آپ معمولي جمهوري اسلامي مي تواند باشد. اين در حالي است كه جهت ارسال ديتااز خطوط ISDN يا Leased Line يا ديگر روشهاي ارسال هم ميتوان بهره گرفت. كارت سخت افزاري مودم پرسرعت جهت دريافت ديتا يا DVB كارت كه در هر دو حالت PCI , USB موجود است و شما مي توانيد بين PCI , USB انتخاب كنيد. بستگي به كامپيوتر شما دارد اگر نوت بوك داريد بهتر است از USB استفاده كنيد در غير اينصورت كافي است كه كارت PCI را در يك پورت PCI خالي در درون دسك تاپ خود فشار دهيد و بعد كامپيوتر را روشن كنيد، ويندوز شما بطور اتوماتيك اين كارت را تحت عنوان آداپتور شبكه شناسايي و براي آن درخواست درايو مي كند كه با گذاشتن CD مربوطه درايور به طور اتوماتيك نصب مي شود. در مورد USB هم كافي است

اسلاید 4: ابتدا درايور را نصب و سپس كابل USBرا به USB PORT> كامپيوتر وصل كنيد. كارت سخت افزاري مودم پرسرعت جهت دريافت ديتا يا DVB كارت كه در هر دو حالت PCI , USB موجود است و شما مي توانيد بين PCI , USB انتخاب كنيد. بستگي به كامپيوتر شما دارد اگر نوت بوك داريد بهتر است از USB استفاده كنيد در غير اينصورت كافي است كه كارت PCI را در يك پورت PCI خالي در درون دسك تاپ خود فشار دهيد و بعد كامپيوتر را روشن كنيد، ويندوز شما بطور اتوماتيك اين كارت را تحت عنوان آداپتور شبكه شناسايي و براي آن درخواست درايو مي كند كه با گذاشتن CD مربوطه درايور به طور اتوماتيك نصب مي شود. در مورد USB هم كافي است ابتدا درايور را نصب و سپس كابل USBرا به USB PORT> كامپيوتر وصل كنيد.

اسلاید 5: ديش ماهواره شما براي دريافت ديتا از ماهواره W3 كه در هفت درجه شرقي واقع شده است احتياج به يك عدد ديش 90 تا 110 سانتي متري معمولي و يك LNB معمولي داريد. فركانسهاي مربوط به ماهواره W3 به شرح زير است: فركانس 11449 مگاهرتز سيمبول ريت 27500 FEC 3/2 پولاريزاسيون VER پس از گرفتن سيگنال لازم است كه شما كابل مربوط به پشت مودم پرسرعت DVB خود كه فقط جهت دريافت ديتا مي باشد متصل كرده و نرم افزار مربوطه را نصب نماييد و تنظيمات نرم افزاري لازم را نيز همچنين در قسمت internet option بر طبق دستور العمل پيوست كارت مودم انجام دهيد.

اسلاید 6: نرم افزار اپن اسكاي كلاينت اين نرم افزار به شما اجازه ميدهد كه از تمام سرويسهاي اپن اسكاي استفاده كرده و بطور اتوماتيك شما را به اكانت دايل آپ خودتان نيز لاگ اين مي كند. در ابتدا بايد اين نرم افزار را داون لود كرده و سپس آن را اجراء كنيد تا بر روي هارد شما نصب شود كليه مراحل نصب را دنبال كرده تا نصب كاملا تمام شود. شما احتياج است كه حتما اين نرم افزار را Register كرده و به همراه نام كاربري و كلمه عبور خود اكانت خود را باز و آماده استفاده نماييد. تمامي مراحل را دنبال كرده و نام كشور را انتخاب و اكانت دايل آپ خود را معرفي نماييد بعد از اين مرحله Broadsatرا به عنوان اپن اسكاي سرويس دهنده اينترنت خود انتخاب نموده و كليه مراحل را دنبال كنيد تا زمانيكه به انتهاي آن برسيد نرم افزار شما آماده است. جواب چند سوال كه ممكن است بكنيد

اسلاید 7: کارت DVB چیست ؟ كارت DVB يا كارت Receiver يك قطعه سخت افزاريست كه روي كامپيوتر نصب شده و به وسيله آن مي توان اقدام به دریافت اطلاعات و تصاویر ماهواره کرد که صرفا برای استفاده از اینترنت با استفاده از ماهواره استفاده خواهد شد. برای استفاده از سرویس های دریافت اینترنت Receive Onlye آیا امکان دارد که از خطوط تلفن استفاده نکرد؟ در کل برای استفاده از سرویس های دریافت اینترنت شما می بایست به طریقی اقدام به ارسال اطلاعات برای ماهواره کنید که این طرق ها میتواند شامل استفاده از خط تلفن Dial Up و یا ADSL و یا Wireless باشد که متداول ترین راه استفاده از خط تلفن است اما با این تفاوت که کاربر دیگر نیازی به خرید کارت های اینترنت سرعت بالا نداشته و با یک کارت اینترنت ارزان و معمولی به راحتی اقدام به دریافت اطلاعات با سرعت بالا از ماهواره می نماید.

اسلاید 8: مک آدرس Mac Address چیست ؟ هر کارت شبکه یک Mac address منحصربفرد دارد که به آن تخصیص داده شده است که به آن physical address هم می گویند که 6 بایت یا 48 بیت است، که یک شماره سریال بر مبنای 16 است که به صورت سخت افزاری به وسیله کارخانه سازنده بر روی کارت شبکه حک شده است. Mac address آدرس برای تشخیص دادن یک کارت شبکه از دیگر کارت شبکه هاس و به کارت شبکه اجازه شناسایی داده ای که به آن فرستاده شده است را می دهد در سرویس های ماهواره EutelSat W3 تفاوت استفاده از سرویس بین روش های VPN و Pr o

اسلاید 9: _x y Base چیست ؟ در این سرویس های شرکت 2 راه مختلف را برای سهولت هر چه بیشتر کاربران قرار داده و با استفاده از هر کدام از سرویس ها میتوان از اینترنت استفاده کرد و در روشن اول که نیازی به داشتن Valid IP در خط ارسال ندارد استفاده از اینترنت فقط با ایجاد ارتباط با استفاده از ایجاد شده میسر بوده و پس از اتصال تمامی نرم افزارهای سیستم عامل از جمله نرم افزارهای P2P و Messenger ها بدون هیچ گونه تنظیم از ماهواره اطلاعات خود را با سرعت بالا دریافت می کنند و در سرویس دوم که نیازمند داشتن Valid IP از طرف ISP شخص کاربر می باشد شما برای استفاده از ماهواره باید در تمامی برنامه ها پراکسی مربوطه را وارد کرده و پس از تنظیم پراکسی از سرویس استفاده خواهید کرد.

اسلاید 10: منظور از کلمه Dedicated و Share در مشخصات سرویس ها چیست ؟ کلمه Dedicated به معنی اختصاصی و تضمین شده است به این معنا که شرکت سرویس دهنده مقدار حجم Dedicated را به صورت تضمینی به مشترک ارائه می کند و در قیمت دوم معنی کلمه share یا Sharing حجم اشتراکی می باشد که در این حجم چند کاربر بر روی یک پهنای باند قرار میگیرند و به صورت اشتراکی از این پهنای باند استفاده می نمایند Offline Download چیست ؟Offline Download روشی هست که کاربر از اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی ماهواره های مختلف بدون هیچ گونه محدودیت و نیاز به داشتن سرویس خاص و بدون نیاز به هرگونه ایجاد ارتباط برای ارسال اطلاعات استفاده کرده و به صورت کاملا مجانی اقدام به دریافت فایل های مختلف از ماهواره می نماید.

اسلاید 11: آیا سرویس های ماهواره ای OpenSky محدودیت مصرف دارند ؟ خیر در این سرویس ها دریافت اطلاعات به صورت نامحدود بوده و فقط در زمان شروع سرویس کاربر از یک حجم گارانتی شده توسط شرکت ارائه دهنده سرویس استفاده کرده و پس ا اون به صورت اشتراکی با میانگین سرعت 128 کیلو تا پایان ماه از اینترنت استفاده خواهد کرد و عملا سرویس به صورت نامحدود می باشد. آیا سرعت و قدرت کامپیوتر من برای استفاده از کارت های DVB مناسب هست و آیا در ضبط اطلاعات و تصاویر من مشکلی پیدا خواهد کرد ؟ در صفحاتی که به توضیح در مورد کارت های DVB اختصاص داده شده قسمتی به نام تجهیزات پیشنهادی در نظر گرفته شده است که در آن حداقل تجهیزات برای استفاده مناسب از تجهیزات را به طور کامل از نظر نرم افزاری و سخت افزاری به طور کامل شرح داده است.

اسلاید 12: آموزش ویرایش فریمور رسیورها نحوه ويرايش فريمور و وارد كردن كليدهاي هفتگي TPS AES Key همان‌طور كه قبلاً توضيح داده‌ام فعلا به‌صورت هفتگي و در روزهاي جمعه كليدهاي هفته آينده TPSها از روي رسيورهاي رسمي TPS يا از روي استريم ارسالي براي كانال‌هاي PPV (يا به‌عبارتي OpenTVB) دامپ مي‌شود و در اينترنت پخش مي‌شود كه هميشه مي‌تونيد از این جا كه مطلبش در صفحه اصلي SatBlog هم موجود است، آخرين ليست هفتگي كليدهاي TPS را به ترتيب تاريخ و ساعت يا به‌صورت كلي و با حذف كليدهاي تكراري كه هر هفته و در روزهاي جمعه آپديت مي‌شود، ببينيد.

اسلاید 13: روش كار: براي اين‌كه رسيور شما بتواند با اشتفاده از كليدهاي هفتگي TPS اين پكيج را باز كند بايد دو شرط زير را داشته باشد: 1. الگوريتم رسيور شما براي استفاده از كليدهاي فله‌اي آپديت شده باشد؛ يعني اين‌كه الگوريتم پيدا كردن و خواندن و امتحان تك‌تك كليدها از بين يك مجموعه و نهايتا پيدا كردن و جايگزيني كليد صحيح در رسيور شما موجود باشد. 2. كليدهاي صحيح TPS در اختيار فريمور قرار داده شود؛مشخص است كه مورد اول را بايد پچ‌نويس‌تان انجام دهد و اگر رسيور شما فاقد اين امكان است (مثلا مدل‌هاي پلاس استارست يا استرانگ‌هاي فاقد ساپورت مثل 4620 ، 4800 ، 4400 هاي معمولي و 4870 يا فورتك‌استارهاي قديمي و كلا رسيورهايي كه در طول يك سال اخير هيچ پچي براي‌شان ريليز نشده است) كاري از دست شما به‌عنوان يك يوزر حتي حرفه‌اي برنمي‌آيد.

اسلاید 14: 1. استارست پچ‌نويسان استارست بالاخره تكاني به خودشان دادند و در پچ‌هاي جديدي كه براي مدل‌هاي 190 و هم‌خانواده (مثل انواع 190 ها ، 220، x-5 و x-50 ، 3300 ، x-3 ، x-30 ، 50 CU و ...) و همچنين براي مدل‌هاي 120 - 130 - 150 دو مگي ارائه كرده‌اند قابليت خواندن كليدهاي TPS را به‌جاي متن فريمور در درون فايل كد (KeyData) قرار داده‌اند كه بهرحال نياز به بردن رسيور پاي كامپيوتر و آپديت و... هست اما داونلود و ريختن يك فايل چند كيلوبايتي روي رسيور به مراتب بهتر و آسان‌تر از ريختن كل فريمور است.

اسلاید 15: اديت كدها: براي اديت فايل‌هاي KeyData مي‌تونيد از برنامه GIKeyMan استفاده كنيد كه براي دستگاه‌هاي Golden Interstar است. براي كليدهاي فله‌اي TPS دو آيدنت جديد تحت عنوان 017C00 و 017C01 اضافه شده است كه مي‌توانيد به ترتيب كليدهاي فله‌اي TPS را درون آن قرار دهيد. براي نمونه KeyData مربوط به اين هفته (3 تا 10 نوامبر 2006) را در ادامه براي‌تان ضميمه كرده‌ام. اما براي اديت كدها كافي‌ست از منوي File گزينه Open را انتخاب كنيد و بعد KeyData را انتخاب كنيد و بعد در قسمت viaccess به دو آيدنت 017C00 و 017C01 برويد و كليدهاي جديد را به صورتي كه در مطلب آموزش كد دادن دستي به رسيورها توضيح دادم (يعني با نصف كردن كليدهاي 32 كاراكتري) نصفه اول را در انديس اولي (مثلا 10) و نصفه دوم كد را همان در همان انديس قرار دهيد

اسلاید 16:

اسلاید 17: سپس با وارد كردن كليدهاي هفتگي كه از اين وبلاگ يا مراجع ديگر مي‌گيريد و زدن دكمه STORE كدها را در KeyFile ذخيره كنيد. البته اين كار كمي وقت‌گير است و مي‌توانيد به‌جاي آن از برنامه‌هايي كه سافت‌كم‌ها را به فايل‌هايي با استاندارد .key تبديل مي‌كنند استفاده كنيد يا از KeyFileهاي آماده استفاده كنيد. ضمن اين‌كه شايد از اين هفته اگر وقت و حوصله‌اي باقي بود كليدهاي آماده را در فرمت‌هاي مختلف در پستي كه كدهاي هفتگي را اعلام مي‌كنم، ضميمه كردم.

اسلاید 18: نكات كنكوري: . دو نصفه كد بايد حتما در يك انديس باشند؛ 2. به ترتيب قرار گيري انديس‌ها كه در مبناي 16 (HEX) است و ابتدا رقم سمت چپ اضافه مي‌شود هم توجه داشته باشيد؛ (يعني 00و 10 و 20 و .... و A0 و B0 و .... و 01 و 11 و 21 و ... )نحوه انتقال: براي انتقال كليدها از نرم‌افزار DreamLoader v2.04 استفاده كنيد.پانوشت: براي استارست‌ها 550 و 650 سوپر، پلاس، اولترا و مدل‌هاي 3100 و 3200 هنوز برنامه‌اي ارائه نشده است و كماكان بايد كليدها را در متن فريمور اديت كنيد،‌منتهي فريمور 550 و 650 سوپر و پلاس چك‌سام ندارد و كافي‌ست متن آن‌را با يك هگزاديتور اديت كنيد! در ادامه درباره آن توضيح خواهم داد.

اسلاید 19: استرانگ مدل‌هاي 4630 - 4635 - 4800II - 4610II - 3800II و مشابهات: در اين مدل‌ها كار كمي سخت است چون كليدهاي فله‌اي TPS در درون خود نرم‌افزار قرار مي‌گيرند، ضمن اين‌كه چك‌سام  در نرم‌افزار اين سري از رسيورها چندلايه و پيچيده است.پانوشت: CheckSUM به‌طور عمومي به قسمتي از نرم‌افزار گفته مي‌شود كه وظيفه حفاظت از كل نرم‌افزار را در مقابل تغيير دارد، به اين‌صورت كه درصورت تغيير در حتي يك بيت نرم‌افزار مقدار آن با قبل تفاوت مي‌كند و سبب از كارانداختن كل نرم‌افزار مي‌شود. پس براي تغيير در هر نرم‌افزاري بعد از دستكاري آن بايد چك‌سام را هم در اصطلاح فيكس كرد كه پيدا كردن محل چك‌سام و تشخيص نوع الگوريتم و ساير مسايل كه در وبلاگ‌هاي قبليم در موردش صحبت كرده‌ام آخرين كاري است كه يك هكر كه يك نرم‌افزار را كرك كرده است انجام مي‌دهد.

اسلاید 20: روش كار: قابل توجه است كه اين روش، روشي عمومي و قابل استفاده براي اكثر رسيورها است (از بين همه رسيورها تنها فريموري كه من ديدم كليدهاي AES را در ورژن‌هاي قبلي‌ش به‌صورتCrypt جاسازي مي‌كرد استارست‌هاي 120-130-150 و 200 بود) و از آن مي‌توان براي اديت كليدها و ساير موارد در تمام رسيورها و براي تمام فايل‌ها بهره جست و اين‌جا فقط به‌عنوان نمونه فريمورهاي استرانگ مورد بررسي قرار گرفته است.1. شما ابتدا احتياج به يك برنامه براي ويرايش فايل‌هاي باينري موسوم به هگزاديتور داريد. ورژن‌ها و انواع و اقسانم زيادي از اين نوع برنامه‌ها موجود هستند مثل Hex WorkShop، Ultra Edit، WinHex  و ... ولي برنامه‌اي كه من هميشه استفاده مي‌كنم 010 Editor است. كلا فرق خاصي بين اين نوع برنامه‌ها نيست و بيشتر بحث سليقه در ميان است اما به‌شخصه برنامه آخر را به‌دليل نوع امكاناتش بيشتر مي‌پسندم كه

اسلاید 21: در ادامه لينك داونلودش را هم خواهم گذاشت و البته اگر از هر كدام از ديگر برنامه‌هاي اين‌چنيني هم استفاده كنيد روش كار تفاوت چنداني ندارد. 2. از منوي File گزينه Open File را انتخاب كنيد و فايل پچي كه مي‌خواهيد ويرايش كنيد را انتخاب كنيد. سعي كنيد آخرين ورژني كه با كليدهاي هفتگي آپديت شده است را اديت كنيد تا براي پيدا كردن كليدهاي قبل مشكلي نداشته باشيد. 3. حالا نوبت پيدا كردن محل قرارگيري كليدهاي فله‌اي TPS AES Key است. در فريمور تقريبا تمام رسيورها محل قرارگيري اين كليدها در فضاي خالي آفست‌هاي پاياني است. معمولا براي راحتي كار پچ‌نويس يك تگ TPS AES Key يا كلمات مرتبط و مشابهي را در ابتدا و انتهاي قسمتي كه كليدها قرار دارد در نظر مي‌گيرد تا هم براي ويرايش‌هاي بعدي مشكلي نداشته باشد و

اسلاید 22: هم در متن فريمور و در الگوريتم شبيه‌سازي TPSCrypt آن‌را به قسمت مربوطه لينك كند. پس براي پيدا كردن حدودي محل اين كليدها مي‌توانيد از سرچ كردن كليدهاي فعلي در متن فريمور استفاده كنيد. (به عنوان مثال مي‌خواهيد كدهاي 10 تا 17 نوامبر را جاي‌گزين كدهاي 3 تا 10 نوامبر كنيد، پس كافي‌ست كدهاي 3 تا 10 نوامبر را در متن فريمور جستجو كنيد) كه براي اين‌كار از منوي Search گزينه Replace را انتخاب كنيد و در كادر باز شده كليدهاي قبلي (Find What) را با كليدهاي جديد (Replace With) جايگزين كنيد.

اسلاید 23: اما روشي كه من پيشنهاد مي‌كنم استفاده از همان تگي است كه در بالا گفتم. به‌عنوان مثال در فريمورهاي استرانگ از استريم TPS AES KEYS و TPS AES KEYS END براي مشخص كردن قسمتي كه AES Keys ها (دربين اين دو تگ) قرار دارد استفاده كرده‌اند:

اسلاید 24: فيكس كردن چك‌سام: خب به قسمت مهم ماجرا مي‌رسيم! همان‌طور كه در بالا گفتم اگر تمام تغييرات را هم به درستي انجام دهيد ولي چك‌سام (يا CRC Check) را به‌درستي فيكس نكنيد رسيورتان كار نخواهد كرد و بعد از انتقال فريمور يا مثل ليزر ارور صفر مي‌گيريد يا مثل سامسونگ نرم‌افزار جديد ذخيره ني‌شود يا مثل اكثر استارست‌ها در حين انتقال نرم‌افزار ارور چك‌سام مي‌گيريد يا مثل استرانگ‌هافقط  4 چراغ رسيورتان روشن مي‌شود يا مثل متاباكس رسيورتان اصلا روشن نمي‌شود و خلاصه اين‌كه دستگاه‌تان از حيث انتفاع ساقط مي‌شود!

اسلاید 25: ابتدا قبل از توضيح در مورد چگونگي كار با محيط اين نرم افزار در مورد كارايي هاي آن توضيح ميدهم: اين نرم افزار توسط بخش opensky كه يكي از پروژه هاي جديد وابسته به شركت بزرگ Eutelsat ميباشد ارائه شده است كه فعاليت اصلي opensky در زمينه اينترنت ماهواره اي ميباشد. اين برنامه علاوه بر امكاناتي كه براي استفاده از اينترنت براي كاربر فراهم ميكند داراي قابليت هاي زير نيز ميباشد: 1)دريافت ايميل POP3 بصورت offline (-$-) 2)دريافت و ارسال SMS به سرتاسر دنيا با كمترين هزينه (-$-) 3)در يافت جديدترين نرم افزارها،گيم،فايل هاي صوتي و تصويري،سايت هاي دانلود شده و ...به صورت offline 4)مشاهده كانالهاي تلوزيوني روي ماهواره Eutelsat W3 از طريق اينترنت به صورت offline در MediaPlayer 5)استفاده از اينترنت ماهواره اي ( ارسال از طريق Dialup و دريافت از طريق Sat ) (-$-) توجه:قسمت هايي كه با علامت $ مشخص شده اند مستلزم داشتن اكانت هستند.مرجع كامل OpenSky

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید