agr-ferzandtan-kjalti-ast

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اگر فرزندتان خجالتی است”

اگر فرزندتان خجالتی است

اسلاید 1: اگر فرزندتان خجالتی است...تهیه کننده : شقایق داودی1399.4.6

اسلاید 2: بیشتر کودکان خجالتی و کمرو از حضور در جمع همسالان و نزدیکان خود لذت میبرند.فقط هنگام حرف زدن یا پیش قدم برای دوستی احساس ناراحتی و شرمساری میکنند. البته برخی از آنها که به شدت از مشکل رنج می برند، می کوشند از رفتند به اجتماع و مکان های جدید و ناآشنا و حتی بازی با همسالان خود بی حضور پدرومادرشان طفره می روند. یا، اگر به ناچار در چنین موقعیت هایی قرار گیرند به احتمال زیاد آرام و تنها در گوشه ای می ایستند، نگاه خود را به زمین می دوزند و از هر حرکتی که موجب جلب توجه دیگران شود، خودداری می کنند.

اسلاید 3:  کودکان کمرو چنین ویژگی هایی دارند: -از اجتماع وگروه همسالان خود دوری میکنند. -دوستان کمی دارند. -نسبت به یادگیری مهارت ها یا ارتباط برقرار کردند بی تفاوت اند. -از شرکت در فعالیتی هایی که به تعامل گروهی نیاز دارد، مانند: اجرای نمایش نامه، سرود خوانی و قصه گویی در جمع می پرهیزند. -از بیان مهارت های خود و استعداد های خود، چون نمی خواهند جلب توجه کنند، اجتناب می وزند. -عادت ها و رفتار هایی نامطلوب، مانند: ناخن جوییدن، تیک داشتن، بریده بریده حرف زدن دارند.

اسلاید 4: -برخی کودکان چون بسیار حساس و زود رنج اند و با کوچک ترین انتقاد و مخالفتی احساس گرمساری می کنند، بیشتر ساکت و نظاره گر هستند. برعکس برخی از آنها چون مدوام مورد تحقیر و سرزنش از سوی دیگران قرار میگیرند، سعی میکنند کمتر توجه دیگران را جلب کنند. -برخی کودکان هم نمی توانند ارتباط خوبی با افراد داشته باشند و از مهارت های اجتماعی لازم ندارند، بنابراین گوشه و ساکت تر هستند.چرا برخی کودکان خجالتی میشوند؟

اسلاید 5: بعضی خانواده‌ها زمان کمتری برای صحبت کردن با فرزندانشان پیدا می‌کنند. همچنین مادران چنین خانواده‌هایی عادت کرده‌اند که همواره برای مراقبت از طفل و پیشگیری از حوادث غیرمنتظره مراقب کودک خود باشند و اگر کودک قدمی از آن‌ها دور شود به آن‌ها تذکر دهند در این صورت اگر طفل خودسر نباشد سعی می‌کند حرف مادر خود را گوش کند و از کنار او تکان نخورد یا لااقل بازی‌هایی را که مادر اجازه می‎دهد، انجام دهد.این کودکان چون آینده خود را چنان پربار نمی‌بینند به همه چیز  بدبین می‌شوند، دستپاچه هستند، با انگشتان خود بازی می‌کنند، ناخن‌هایشان را مدام می‌جوند، گوش خود را می‌کشند و در نهایت  نمی‌توانند ارتباط برقرار کنند.

اسلاید 6: -بعضی از والدین ها هم کمرو و خجالتی هستند به همین خاطر کودکانشان هم مثل آنها و از پدرومادرشان یاد می گیرند. البته والدین هایی هستند که بیش از اندازه حمایت گر و فرزندانشان را از مشکلات ساده روزمره دور نگه می دارنند و فرزندانشان از رویارویی با مشکلات کوچک وساده باز می دارند. فرزندان کمرو و گوشه گیرتر می شوند و منتظراند که دیگران مشکلات آنها را حل کنند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید