کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

ایده کارآفرینی کارخانه تولید پوشاک کودکان

tolid-pooshaak

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ایده کارآفرینی کارخانه تولید پوشاک کودکان”

ایده کارآفرینی کارخانه تولید پوشاک کودکان

اسلاید 1: موضوع طرح:كارخانه توليد پوشاك كودكانایده کارآفرینی

اسلاید 2: همه چیز در مورد تولیدی پوشاک بچه گانهاگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به صنعت پوشاک مخصوصا پوشاک بچگانه علاقه مند هستید و مایلید تا همه چیز در مورد تولیدی پوشاک بچه گانه را بدانید بهتر است تا در ادامه با تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش همراه باشید تا همه چیز در مورد تولیدی پوشاک بچه گانه را به شما آموزش دهیم. در این بخش از مقالات به سراغ تولیدی لباس بچگانه خواهیم رفت تا بدانید که یک لباس بچه گانه چگونه تولید و وارد بازار می شود تا به دست شما می رسد.برای راه اندازی تولیدی لباس بچه گانه مراحل و ملزوماتی مورد نیاز است که به اختصار در ادامه آورده میشود. در صورتی که کارگاه تازه تاسیس باشد باید مسیر حرکت کارگاه مشخص شود مسلما کار پوشاک جز کار هایی می باشد که در بدو شروع نباید به درامد بالا و مسائل مالی آن توجه کرد و صرفا برای کسب درامد کار پوشاک را راه اندازی نمود.مانند هر کسب و کار تازه تاسیسی باید صبر پیشه کرد و با علاقه بسیار نسبت به کار، تولید را انجام داد. برای ایجاد یک تولیدی لباس بچه گانه باید در نظر داشته باشید که به یک سری پیش نیاز ها نیازمند هستید و باید برای شروع آنها را تهیه نمایید این پیش نیاز ها عبارت اند از:

اسلاید 3: تهیه مکان و دستگاه های مناسب مورد نیازدریافت جواز کسب از اتحادیهاستخدام چندین نیرو در بخش های مختلفساخت الگو، برش و ساخت نمونهخرید مواد اولیهتولیدبازار یابی و فروش محصول نهاییاز پیشنیاز های نا مشهودی که حتما باید به آنها اشراف داشته باشید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:در زمینه شناخت پارچه های مرغوب اطلاعات خود را بالا ببریدبازار کار را رصد کنید تا بتوانید با تصمیمات درست در زمان های مناسب بیشترین درصد سود را ببرید.با افراد فعال در زمینه کاریتان بیشترین همکاری را داشته باشید.اصولی هزینه کنید تا در آینده با مشکل موجه نشوید

اسلاید 4: تولیدی لباس بچه گانه معمولا به دو صورت فعالیت میکنند. یکی بهره گیری از روش مزدی دوزی است که در آن شخص با استفاده از روابطی که دارد تعداد قابل قبولی سفارش را دریافت و سپس نسبت به جذب نیروی مزدی دوز اقدام می کنند. این قبیل کار ها معمولا دائمی نیستند و با پایان سفارشات افراد مشغول تا دریافت سفارشات بعدی بیکار میشوند. در نوع دیگری از کارگاه های تولیدی لباس پوشاک بچه گانه که نیاز به سرمایه قابل قبول دارد شخص به صورت مستقل اقدام به تولید و فروش محصولات خود میکند. در این روش کار به صورت همه روزه و معمولا با حقوق ثابت انجام میشود.پس از انتخاب کارگاه ، نحوه فعالیت و جذب نیرو نوبت به ارائه الگو ، برش و نمونه اولیه می باشد که پس از تایید هر یک تولید محصول وارد مرحله بعد می شود. در انتها به مرحله تولید محصول نهایی می رسیم که در صورتی که تولیدی که راه اندازی کرده ایم مخصوص تولیدی لباس بچه گانه می باشد علاوه بر تست های معمول باید یک سری تست های ویژه پوشاک بچه گانه هم برای کنترل کیفیت محصول نهایی از لباس انجام شود تا در نهایت محصولی با کیفیت را شاهد باشیم.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید