سایر ورزشی

ایروبیک کودکان و بزرگسالان و سالمندان

airoobic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ایروبیک کودکان و بزرگسالان و سالمندان”

ایروبیک کودکان و بزرگسالان و سالمندان

اسلاید 1: ارائه پروژه پایانترم درس فعالیتهای موزون

اسلاید 2: موضوع ایروبیک و ورزش کودکان

اسلاید 3: ایروبیک یعنی فعالیتی که عضلات بزرگ را به کار می‌گیرد حداقل ۱۲ دقیقه با حالت ریتمیک و موزون. در شرایطی که سرعت و شدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به استفاده از اکسیژن برای مدتی افزایش می‌یابد، این فعالیت انجام می‌گردد. «ایروبیک» جزو فعالیت هوازی ( شدت تمرین بالاست و مدت تمرین پایین است).در واقع ورزش ایروبیک ، ورزش و فعالیتی ست که بتواند تپش قلب فرد را از راه فعالیت ماهیچه های بدن افزایش دهد. ایروبیک ، دستگاه تنفسی وقلب را قوی می کند.این ورزش ، بسته به هر شخص می تواند مدت طولانی تر و با تمرینات سنگین تر انجام شود تا شخص سریعتر به وضعیت مطلوب برسد.

اسلاید 4: در واقع ورزش ایروبیک ، ورزش و فعالیتی ست که بتواند تپش قلب فرد را از راه فعالیت ماهیچه های بدن افزایش دهد. ایروبیک ، دستگاه تنفسی وقلب را قوی می کند.این ورزش ، بسته به هر شخص می تواند مدت طولانی تر و با تمرینات سنگین تر انجام شود تا شخص سریعتر به وضعیت مطلوب برسد.

اسلاید 5: ورزش براي كودكان فوق العاده ضروري است كودكان به طورفطري به ورزش و بازي علاقه نشان مي دهند و اين بازي براي رشد و نمونسوج بدنشان لازم بوده و شرط زنده ماندنشان مي باشد حال كه ورزش بازي و تحرك براي كودكان لازم وضروري است وظيفه والدين ومربيان اين است كه سعي كنند كودكان را به سوي ورزش ها و بازي هايي هدايت كنند كه فكر ،روح ، جسم وشخصيت آنها را ساخته و آنها را براي زندگي اجتماعي سالم و مفيد آماده سازد ورزش كودك نبايد به گونه اي باشد كه وي را سركش سازد از اين رو توصيه مي شود كودكان بيشتر ورزش ها و نرمش هاي گروهي را كه به شكل بازي است انجام دهند .

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید