مدیریت و رهبری

ایستادگی به خاطر افراد Standing up for Your People

Standing-up-for-Your-People

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ایستادگی به خاطر افراد Standing up for Your People”

ایستادگی به خاطر افراد Standing up for Your People

اسلاید 1: ایستادگی به خاطر افرادStanding up for Your People

اسلاید 2: عنوانایستادگی به خاطر افرادنوع ابزارمراحل استفادهاجرا موضوعرهبری و مدیریتسطحفردیپیچیدگیکم

اسلاید 3: هنگامیکه شما برای افراد تیم ایستادگی می‌کنید، نشان می‌دهید زمانیکه آنها نیاز به کمک دارند، شما درکنارشان هستید. این حالت کمک می‌کند محیط کاری مثبت پدید آید و ارزش‌های شما بعنوان یک رهبر برای زیردستان مشخص گردد. با اینحال شما نباید تحت هر شرایطی بطور کامل از زیردست خود دفاع نمایید. مثلا اگر آنها کاری غیراخلاقی یا خلاف قوانین انجام دهند، شما باید مطابق با قوانین رفتار کرده و البته فرد مورد نظر را در صورتیکه صلاحیت داشته باشد نیز کمک نمایید. چگونگی ایستادگی برای افرادمشکل است که دریابید چه زمانی باید و چه زمانی نباید برای فرد ایستادگی نمایید. لذا توجه به رویکردهای ذیل می‌تواند شما را در این امر یاری رساند. 1- شناختن ارزش‌های خود: این مهم است که شما بدانید برای چه ارزش‌هایی میبایست از افراد خود حمایت کنید. لذا باید بطور کامل ارزشهای خود، ماموریت و ارزش‌های سازمان را درک نمایید. اگرچه نمی‌توان برای هر وضعیت برنامه داشت ولی می‌توانید ذهن خود را با تفکر برای شرایط خاص آماده نمایید. 2- تجزیه و تحلیل وضعیت خود و افراد و نیز ارزیابی خطراتی که ممکن است در اثر ایستادگی و پشتیبانی از دیگران بوجود آید. 3- تصمیم گرفتن به انجام عمل. هنگامیکه وضعیت را بخوبی مورد سنجش و ارزیابی قرار دادید، می‌بایست تصمیم به انجام عمل بگیرید. توجه به این نکته ضروری است که مسئولیت عمل و تصمیم شما با خودتان است، لذا باید سنجیده و مناسب حرکت کرد. همچنین اگر شما تصمیم گرفتید از فردی که شایستگی لازم را ندارد دفاع نکنید، لازم است با اطلاعاتی که از مراحل قبل بدست آوردید وی را قانع و توجیه نمایید. 4- دفاع بطور مناسب. حفظ آرامش، رعایت عدالت و انصاف و نیز حفظ رابطه کاری مناسب با افراد از مهمترین نکاتی که باید در دفاع خود مدنظر قرار دهید.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطرهبری خدمتگذار Servant- Leadership Greenleafمدیریت کارکنان Staff Managementمزایااین امر باعث ایجاد وفاداری بلندمدت، اعتماد، تعهد و روحیه در تیم خود شده و نیز باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می‌گردد. همچنین نشان می‌دهد که شما بر منافع و رفاه آنها تمرکز دارید.کاربردهادر سازمان‌ها و گروه‌های مختلف مدیران و رهبران می‌توانند از افراد خود دفاع و پشتیبانی نمایند. معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان