سایر ورزشی

ایمنی در سالن های ورزشی

imni01

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ایمنی در سالن های ورزشی”

ایمنی در سالن های ورزشی

اسلاید 1: ایمنی در سالن های رزمینام و نام خانوادگی : نام درس : ایمنی و بهداشت فردی در ورزشنام دانشگاه : دانشگاه آزاد اسلامینام استاد :

اسلاید 2: ایمنی در ورزش چیست؟اگر این سوال برایتان ایجاد شده است که ایمنی در ورزش به چه صورت ایجاد می‌شود باید گفت نکات ایمنی در هنگام ورزش شامل چند مورد است که در ادامه نام می‌بریم. ایمنی مکان ورزشی ایمنی در فعالیت های ورزشی ایمنی و بهداشت در ورزش ایمنی وسایل ورزشی

اسلاید 3: نقش و اهمیت کفپوش ورزشی در جلوگیری از آسیب در ورزش های رزمیبدون تردید، کفپوش ورزشی مناسب به منظور جلوگیری از آسیب در ورزش های رزمی، از دغدغه های مهم متولیان فضاهای ورزشی می باشد. از آنجایی که کیفیت و دوام بالای کفپوش، تضمین کننده مرغوبیت، دوام و طول عمر آن می باشد، در هنگام سفارش کفپوش باید متریال استفاده شده و کیفیت آن مورد توجه واقع شود. از سوی دیگر، تشک های ورزشی که در ورزش های مختلف، خصوصا ورزش های رزمی مورد استفاده قرار می گیرند، علاوه بر استحکام مناسب، باید کاملا انعطاف پذیر و نرم باشند. شایان ذکر است که در ورزش های رزمی، تامین سلامت و امنیت ورزشکاران، از درجه اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد.

اسلاید 4: نقش و اهمیت کفپوش ورزشی در جلوگیری از آسیب در ورزش های رزمیبر این اساس و به منظور جلوگیری از آسیب در ورزش های رزمی، می توان خرید کفپوش تاتامی را در دستور کار قرار داد. این کفپوش ها به علت برخورداری از ضخامت و تراکم مناسب، به خوبی نیازهای ورزشکاران را در این زمینه برآورده می سازند. خاصیت ارتجاعی و حالت برگشت پذیری این کفپوش ها نقش بسزایی در جلوگیری از آسیب در ورزش های رزمی ایفا می نماید. بر این اساس، در صورت پرت شدن یا افتادن ورزشکار بر روی سطح کفپوش تاتامی هیچگونه آسیب و صدمه ای به اندام های بدن او وارد نمی گردد. کفپوش تاتامی به علت برخورداری از خاصیت الاستیکی و ضخامت مناسب، علاوه بر دفع فشار ضربه، در جلوگیری از آسیب در ورزش های رزمی نقش مهمی را بر عهده دارد. ناگفته نماند که خاصیت ضربه گیری بسیاری بالای کفپوش تاتامی، امنیت و سلامت ورزشکار را هنگام قرار گرفتن بر روی سطح کفپوش تامین می نماید.

اسلاید 5: اهمیت ضخامت کفپوش در جلوگیری از آسیب در ورزش های رزمیبدون اغراق، ضخامت مناسب و مطلوب کفپوش، برای جلوگیری از آسیب در ورزش های رزمی، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چراکه ضخامت مناسب کفپوش، سبب دفع ضربه هنگام برخورد ورزشکاران به سطح آن می شود. بر همین اساس، سطح کفپوش های ورزش رزمی باید به گونه ای ساخته شود که از ضخامتی در حدود ۲ الی ۳ برابر بهره ببرند. استفاده از این فوم، استحکام و دوام قابل توجهی به ساختار کفپوش می بخشد. بر همین اساس، علاوه بر ایجاد راحتی بیشتر، با ضخامت و استحکام مناسب خود، نقش پر رنگ و برجسته ای را در جلوگیری از آسیب در ورزش های رزمی بازی می کند.

اسلاید 6: اهمیت ضخامت کفپوش در جلوگیری از آسیب در ورزش های رزمیکفپوش برخوردار از ضخامت چهار سانت یا بیشتر، هنگام برخورد و افتادن ناگهانی ورزشکار، امنیت و سلامت او را به نحو مطلوب تامین می سازد. خاصیت ارتجاعی و ضربه پذیری بسیار بالای کفپوش تاتامی، نقش قابل توجهی در جلوگیری از آسیب در ورزش های رزمی عهده دار می باشد. از مزیت های قابل توجه این کفپوش ها می توان به قیمت مقرون به صرفه، قابلیت شستشو، فاقد هرگونه سطح خراشنده و تیز، عاری بودن از هرگونه مواد سمی و خطرناک و وزن سبک و مناسب، اشاره کرد. نوع دیگری از کفپوش های ورزشی به کفپوش گرانولی معروف است با ضربه گیری بالا مناسب مناسب بدنسازی و ورزش های هوازی می باشد.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید