مهارت‌های شخصی

ایمنی نردبان دستی آتش نشانی قزوین

imeni_nardeban

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ایمنی نردبان دستی آتش نشانی قزوین”

ایمنی نردبان دستی آتش نشانی قزوین

اسلاید 1: پاورپوینت ایمنی نردبان دستی آتش نشانیتهیه کننده: مرتضی دلسوز آتش نشانی استان قزوین

اسلاید 2: مقدمه : نردبان های دستی یا نردبان هایی که توسط خود آتش نشانان به محل حریق و حادثه حمل می گردند از تجهیزات مهم تیم های آتش نشانی هستند لذا مطلع بودن از ساختار و نحوه استفاده از آنها بسیار حائز اهمیت است. در اکثر سازمان ها و تیم های آتش نشانی ایران از نردبان های سقفی و قلاب دار استفاده نمی شود و بیشتر از نردبان های کشویی که از یک قسمت نردبان اصلی و یک قسمت مشابه اضافه شده بصورت کشویی تشکیل شده‌اند استفاده می گردد.

اسلاید 3:

اسلاید 4: قسمت های کشویی معمولاً از طریق نیروی دست و کشیدن طناب حرکت نموده و در امتداد نردبان اصلی و بسمت بالا باز می شوند. نکته مهم و اصلی در مورد نردبان ها این است که آتش نشانان بتوانند در وضعیت های مختلف، به نحو مطلوب، با سرعت و ایمنی از آنها استفاده نمایند.  بطور مثال، بتوانند در کوچه های باریک و یا بالای دیوارها و یا زیر طاق ها و . . .  از آنها استفاده نمایند، که در این اماکن بکارگیری نردبان های گردان یا بالابرهای هیدرولیکی امکان پذیر نمی باشد. آتش نشانان باید بتوانند اینگونه نردبانها یا نردبان های کوچکتر را در بسیاری از موارد از قبیل ، پل زدن بین دو قسمت در داخل و یا خارج ساختمان و یا جایگزین نمودن پله های از بین رفته و یا جهت پایین رفتن به زیرزمین ها و یا بعنوان برانکارد بکار ببرند.

اسلاید 5:     فصل 1ـ شناخت نردبان های دستی و کاربرد آنها 1-1- انواع نردبان ها:1-1-1ـ نردبان های کشویی 1-1-2- نردبان های سقفی1-1-3- نردبان های قلاب دار

اسلاید 6: 1-1-1ـ نردبان های کشویی  الف ـ نردبان های کشویی کوتاهاین نردبان ها دارای دو یا سه تکه کشویی متحرک است که بیشتر از جنس آلیاژی از آلومینیوم ساخته شده اند. وقتی که این نردبان ها کاملاً باز می شوند، طولی بین 5/5 تا 7/6 متر دارند و وزن آنها بیشتر از 6/24 کیلوگرم نیست . فاصله پله های آنها بین 280 تا 305 میلمیتر است.آنها طوری طراحی و ساخته می شوند که بتوانند در شرایط و حالات مختلف ‌استحکام لازم را داشته باشد و بطور مثال بیش از حد خم نشوند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید