منابع انسانی و مشاغل

ایمنی و حفاظت در مقابل آتش سوزی و برق گرفتگی در آتش نشانی

bargh_gereftegi_va-atash_soozi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ایمنی و حفاظت در مقابل آتش سوزی و برق گرفتگی در آتش نشانی”

ایمنی و حفاظت در مقابل آتش سوزی و برق گرفتگی در آتش نشانی

اسلاید 1: ایمنی و حفاظت در مقابل برق گرفتگی و آتشسوزی تهیه کننده:مهناز اعجمی

اسلاید 2: ایمنی در مقابل برق گرفتگیانسان به طرق مختلف در معرض خطر برق گرفتگی قرار داردوای خطر هنگامی پیش می آید که پوشش سیم های برق معیوب باشد . اگر شدت جریان از 25% آمپر بیشتر باشد در هنگام عبور از بدن باعث مرگ می شود. اگر در دستگاه هایی که با فشار ضعیف 24 ولت کار میکنند اتصال بدنه بوجود آید ممکن است به افرادی که استعداد برق گرفتگی دارند آسیب برساند.

اسلاید 3: رفع خطر برق گرفتگیایزوله کردن بدن شخصاستفاده از ترانس ایزولمان یا ترانس یک به یکاستفاده از رله حفاظتیاتصال بدنه دستگاه به زمین

اسلاید 4: ایزوله کردن بدن شخصیکی از راه های اساسی برای محافظت از اشخاص عبارت است از ایزوله کردن آنها بوسیله دستکشویا لباسیا کفش ایمنی که از مواد عایق ساخته شده وشخص را در مقابل ورود جریان برق به بدن محافظت می کند.

اسلاید 5: استفاده از ترانس ایزولمان یا ترانس یک به یکیک ترانس القایی که ورودی وخرجی آن دارای یک ولتاژ باشد در عبور جریان برق به دستگاه های برقی مورد استفاده قرار می گیرد.

اسلاید 6: استفاده از رله حفاظتیرله های حفاظتی به نحوی ساخته شده اند که به محض ایجاد اختلالاتی در سیستم برق بلافاصله عمل می کند وجریان برق دستگاه به طور خودکار قطع می شود .

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید