علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

ایمیج گیری و رایت با Clone CD

kabl_va_kabl_keshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ایمیج گیری و رایت با Clone CD”

ایمیج گیری و رایت با Clone CD

اسلاید 1: Clone CDایمیج گیری و رایت با

اسلاید 2: یکی از پرکاربردترین نرم فزارهای موجود برای مدیریت اطلاعات سی دی ها و دی وی دی ها ClonCD نام دارد که به معنای تکثیر سی دی است و با آیکون یک گوسفند شناخته می شود و از محبوبیت خاصی برخوردار است .

اسلاید 3: ابتدا کمی درباره ایمِیج (Image) صحبت کنیم . فرض کنید یک DVD فیلم یا بازی به دست شما رسیده و میخواهید بدون اینکه از روی آن رایت بزنید،آن دیسک را روی رایانه خود داشته باشید تا مجبور نباشید هر بار آن را درون DVD-Drive قرار دهید.برای پرهیز از مشکلات نگهداری دیسک ها (CDیاDVD) و فضایی که اشغال میکنند و سرعت نسبتا پایین دستیابی به اطلاعات آنها ، روشی به نام Image گیری ابداع شده است . در این روش تصویردیسک به صورت یک یا چند فایل روی هارد نگهداری میشودو ضمناً یک درایو مجازی در کنار درایوDVDیا رایتر ایجاد میگردد.برای استفاده از این برنامه باید دو فایل مجزا را نصب نمائید.یکی از این فایل ها که SetupCloneDrive.exe نام دارد ، صرفا روی رایانه شما یک درایو مجازی ایجاد می کند که با استفاده از آن میتوانید ایمیج هایی از نوع nrg ، iso ، dvd و... را بارگذاری (Mount)نموده و محتوای آنها را مشاهده کنید . فایل دوم مخصوص نصب خود نرم افزار CloneCD است و امکان ایمیج گیری از اطلاعات یا رایت ایمیج را فراهم می آورد .

اسلاید 4:

اسلاید 5: پس از نصب برنامه و اجرا کردن برنامه ، پنجره ای کوچک با 4 دکمه اصلی در اختیار شما قرار میگیرد .

اسلاید 6:

اسلاید 7: : دکمه اول با علامت مشخصه عینک Read to Image fileمخصوص گرفتن ایمیج از دیسک است . برای این کار یک را درون درایو قرار داده و روی دکمه مذکور کلیک کنید. DVD در پنجره اول از شما پرسیده میشود دی وی دی مورد نظر در کدام درایو قرار دارد.

اسلاید 8: پنجره ای ظاهر می شود که Nextبا انتخاب درایو و کلیک کردن روی انتخاب DVDدر آن باید نوع دیسک را مشخص کنید . در این مثال گزینه شده است .

اسلاید 9: پنجره بعد مخصوص تعیین محل ذخیره سازی فایلهای ایمیج است که تقریباً حجمی برابر با حجم فایلهای دیسک اصلی دارند .پس از تعیین مسیر و کلیک کردن روی دکمه کار ایمیج گیری از دیسک آغاز میشود .Next

اسلاید 10: پس از پایان یافتن فرایند ایمیج گیری بسته به تنظیماتی که هنگام نصب برنامه داشته اید دو یا چند فایل ساخته می شود . در تنظیماتی که اعمال کرده ایم ، با حجم فوق العاده اندک ایجاد شدهdvd دو فایل یکی با پسوند ریخته شده است .isoو اطلاعات دیسک درون فایل دیگری از نوع

اسلاید 11: : با کلیک کردن روی این دکمه،ویزارت رایت Write from Image fileدیسک از روی ایمیج راه اندازی می شود . در پنجره اول با کلیک کردن روی باید فایل ایمیج را فراخوانی کنید .Browseدکمه

اسلاید 12: کلیک نمائید. Nextسپس دیسک خام را درون رایتر قرار داده و روی دکمه میتوانید سرعت رایت Next با انتخاب درایو رایتر و کلیک کردن روی دکمه را هم تعیین کنید که بهتر است سرعت زیاد بالایی نباشد تا توسط درایوهای قدیمی تر هم قابل خواندن باشد .

اسلاید 13:

اسلاید 14: تهیّه کننده : پروین آموزگار مهر ماه 1396

اسلاید 15: تقدیم به استاد محترم سرکار خانم نعمتی

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید