iot_offerblog

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 22 اسلايد اینترنت اشیا (Internet of things) یا به اختصار (Iot) به طور کلی اشاره دارد به بسیاری از چیزها شامل اشیا و وسایل محیط پیرامون مان که به شبکه اینترنت متصل شده و بتوان توسط اپلیکیشن های موجود در تلفن های هوشمند و تبلت ها کنترل و مدیریت نمود.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
4012 بازدید, 32 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اینترنت اشیا”

اینترنت اشیا

اسلاید 1: INTERNET OF THINGS طراح:Cyber man

اسلاید 2: فهرستاستاندارد های اینترنت اشیاسیستم عامل اینترنت اشیامزایا و چالش هاچالش امنیتروتر امنیتی نورتون کورآمار و ارقامIot در ایراننتیجه گیریمنابعمقدمهتعریف اینترنت اشیاتاریخچهفرم کنونیترموستات نستمعماریفرایند ارسال داده هاارتباطm2m

اسلاید 3: مقدمهتصور کنید همه چیز به یکدیگرمتصل بود.این موضوع به ما اجازه ساخت محیط های هوشمندی را میدهد که در آن اشیا با یکدیگر تعامل داشته وهمکاری میکنند.

اسلاید 4: تعریف اینترنت اشیا (Internet of things) یا به اختصار (Iot) به طور کلی اشاره دارد به بسیاری از چیزها شامل اشیا و وسایل محیط پیرامون مان که به شبکه اینترنت متصل شده و بتوان توسط اپلیکیشن های موجود در تلفن های هوشمند و تبلت ها کنترل و مدیریت نمود.

اسلاید 5: تاریخچهعبارت اینترنت چیزها، برای نخستین بار در سال ۱۹۹۹ توسط کوین اشتون مورد استفاده قرار گرفت و جهانی را توصیف کرد که در آن هر چیزی، از جمله اشیا بی جان، برای خود هویت دیجیتال داشته باشند و به کامپیوترها اجازه دهند آن‌ها را سازماندهی و مدیریت کنند.

اسلاید 6: اما امروزه...اما امروزه دیگه یک تعریف نیست وبه سرعت در حال فراگیر شدنه ودر بخش های:

اسلاید 7: به عنوان مثال: ترموستات نستمتصل به وای فای، کنترل از راه دورالگوی رفتاری شما را برای ایجاد یک برنامه تنظیم دما یاد می گیرد.در هزینه ها صرفه جویی کنید

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید