سایر تحقیق و پژوهش

 بارداری پوچ:علل، نشانه ها

baardari-poch

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ بارداری پوچ:علل، نشانه ها”

 بارداری پوچ:علل، نشانه ها

اسلاید 1:  بارداری پوچ:علل، نشانه هاارائه:

اسلاید 2: بارداری پوچبارداری پوچ وقتی رخ می دهد که یک تخمک بارور شده به دیواره رحمی کاشته می شود, اما جنین شکل نمی گیرد، سلول ها رشد می کنند تا کیسه و جفت جنینی را شکل دهند اما نمی توانند جنین را رشد دهند.جفت بدن انسان گنادوتروپین کوریونیک (hCG) را تولید می کند، به همین دلیل است که آزمایش خون و ادرار در بارداری مثبت می شود. همچنین ممکن است زنان علائم حاملگی، مانند:حالت تهوع و درد را داشته باشند، اما در نهایت منجر به سقط جنین می شود.

اسلاید 3: چه چیزی موجب بارداری پوچ می شود؟دلایل بارداری پوچ مشخص نیستند، اما متخصصان سه دلیل اصلی را بر مبنای مطالعات موردی حدس می زنندناهنجاری های کروموزوم 9تقسیم غیر عادی سلولیکیفیت ضعیف اسپرم یا تخمکافزایش سن مادران و استعداد ژنتیکی (افزایش احتمال ابتلا به بیماری براساس آرایش ژنتیکی یک فرد) نیز دلایل سقط جنین زودرس ناشی از بارداری پوچ است. پلی مورفیسم ژن خاص (پلی مورفیسم در ژن MnSOD) می تواند منجر به بارداری پوچ میشود.اگر دو یا چند بار سقط جنین را تجربه کنید، پزشک شما ممکن است آزمایش های خاصی را برای درک علل اساسی انجام دهد.

اسلاید 4:

اسلاید 5: علائم و نشانه های بارداری پوچهمان طور که پیش تر گفته شد، علائم اولیه بارداری پوچ مشابه علائم حاملگی زود هنگام از جمله نتیجه تست بارداری مثبت، سینه های فشرده و پریود نشدن است و چنانچه در این بخش از نکات دوران بارداری نمناک گفته ایم معمولاً قبل از اینکه متوجه شوید که باردار هستید به پایان می رسد.

اسلاید 6: در حالی که این اتفاق می افتد شما متوجه علائم و نشانه های سقط جنین شامل این موارد خواهید شد:دوره پریود سنگین تر از معمولگرفتگی عضلاتلکه بینی واژینالاز آنجا که برخی از این نشانه ها ممکن است شرایط دیگری مانند کاشت، بارداری خارج رحمی و عفونت رحم را نشان دهند، توصیه می شود که برای تشخیص درست با پزشک خود مشورت کنید.

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید