barvr-krdn-abr-ha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بارور کردن ابر ها”

بارور کردن ابر ها

اسلاید 1: بارور کردن ابر‌هااستاد:دانشجو:

اسلاید 2: مقدمهبارور کردن ابر‌ها فرآیند ترکیب مواد شیمیایی مختلف از جمله یدید نقره، یخ خشک و حتی نمک معمولی با ابر‌های موجود در تلاش برای ضخیم شدن ابر‌ها و افزایش احتمال بارش باران و برف است. این مواد شیمیایی به ابر‌ها شلیک شده یا با پرواز به ابر‌ها نزدیک شده و به درون آن‌ها وارد می‌شوند.

اسلاید 3:

اسلاید 4: بارور کردن ابر‌ها فرآیند پخش کردن و تزریق یخ خشک یا به زبان علمی آئروسل‌های یدید نقره به سمت قسمت بالایی ابر‌ها به منظور تحریک ایجاد فرآیند بارش و ایجاد باران است. از آنجایی که بیشتر بارندگی‌ها از طریق رشد کریستال‌های یخ از ابر‌های خنثی (قطره‌های سردتر از نقطه انجماد ۳۲ درجه فارنهایت و یا ۰ درجه سانتی‌گراد) در قسمت بالایی ابر‌ها شروع می‌شود، ذرات یدید نقره به منظور تشکیل ذرات جدید به کار می‌روند. باروری ابرها به کمک هواپیما یا ژنراتورهای زمینی انجام می‌شود. تاریخچه بارور کردن ابر با نتایج نامطلوبی مواجه شده است، زیرا هرگز نمی‌توان فهمید که آیا پس از بارور شدن ابر باران می‌آید یا نه. علت این امر این است که عمل بارور شدن روی ابر‌هایی انجام می‌شود که به نظر می‌رسد توانایی بارور شدن داشته باشند.

اسلاید 5:

اسلاید 6: بارور کردن ابر چیست انسان‌ در طبیعت مداخله می‌کنند تا زندگی بهتری را برای خود به ارمغان بیاورند. مفهوم بارور کردن ابر در حدود دهه ۱۹۴۰ زمانی که برنارد وونگوت کشف کرد که یدید نقره هنگام قرار گرفتن در اتاق‌های ابر، می‌تواند کریستال‌های یخ تولید کند. از زمان پیدایش این فناوری تاکنون، بارور کردن ابر با هدف تولید باران در مناطق کم بارش، افزایش تولید محصول و پر کردن مخازن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید