کسب و کار مدیریت و رهبری

بازارشناسی هنگ کنگ

tejarat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازارشناسی هنگ کنگ”

بازارشناسی هنگ کنگ

اسلاید 1: Free Powerpoint Templatesنام درس: بازار شناسیموضوع تحقیق:تجارت با هنگ کنگ نام استاد: جناب آقای دکتر نعامی ارائه دهنده: ................... دانشکده مدیریت و حسابداری

اسلاید 2:

اسلاید 3: اطلاعات پایههنگ کنگ در جنوب شرق آسیا، بین دریای چین جنوبی و سرزمین اصلی کشور چین واقع است.مساحت 104/1 کیلومتر مربع.جمعیت این منطقه در 2007 به 6/9 میلیون نفر است.در این منطقه چینی تبار و دو درصد فیلیپینی هستند.واحد پول این منطقه دلار هنگ کنگ است.اختلاف زمان با ایران 8+ ساعت GMT است.

اسلاید 4: فصل اولمحیط سیاسی و اقتصادی

اسلاید 5: 1- محیط سیاسیجزیره هنگ کنگ در سال 1841 و پس از شکست چین به کشور انگلیس واگذار شد. در سال 1898 بریتانیا یک اجاره نامه 99 ساله را با چین تنظیم کرد و بر اساس این اجاره نامه، هنگ کنگ یک بندر آزاد اعلام شد.در سال 1978 هنگ کنگ اصلی ترین محل برای سرمایه گذاری خارجی در سرزمین چین محسوب می شد.در سال 1984 دو کشور چین و انگلیس توافق کردند که جکومت مستقل هنگ کنگ را در سال 1997 به جمهوری خلق چین منتقل کنند. در توافق نامه آمده است که هنگ کنگ به عنوان یک منطقه اداری خاص اداره خواهد شد و حداقل به مدت 50 سال یک حکومت آزاد خود مختار خواهد داشت. بر اساس چارچوب فوق، این منطقه فقط از نظر دفاعلی و امور خارجه، تابع دولت چین است.

59,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید