کسب و کاراقتصاد و مالیفروش و بازاریابی

بازاریابی الکترونیکی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 24 اسلاید دنیای کسب و کار وسیع تر از همیشه در حال تغییر است و روش ها و مدل های قدیمی در معرض سرنگونی هستند و مدل های کسب و کار، مدل های درآمد، مدل های ارتباطی جای آنها را گرفته اند. کسب و کارهایی چالاک و انعطاف پذیر می باشند که به مدل های جدید توانمند شده باشند و به فناوری خوش آمد گفته باشند.

kingsyber098

صفحه 1:

صفحه 2:
بازاريابى الکترونیکی - مدل های الکترونیکی

صفحه 3:
مقدمه دنیای کسب و کار وسیع تر از هميشه در حال تغییر است و روش ها و مدل های قدیمی در معرض سرنگونی هستند و مدل های کسب و کار. مدل های در آمد. مدل های ارتباطی جای آنها را گرفته اند. کسب و کارهلیی چالاک و انعطاف پنبیر می باشند که به مدل های جدید توانمند شده باشند و به فناوری خوش آمد گفته باشند.

صفحه 4:
‎erro ere‏ رس ‎ ‏" همینطور که تغییرات اساسی در مدل های کسب و کار و مدل های در آمد اعمال می شوند » بنگاه ها چند ذسته ای می شوند و سوپر مارکت ها به بانک تبدیل می شوند: ‎ ‏" زمانی که گفتگو بین کار کنان و بين خود مشتریان » محرک برقراری روابط باشند " بازارها به محلی برای این گفتگوها تبدیل می شوند ".(لوین و دیگران ۳۰۰۰) ‏* تامین کنندگان یا توزیع کنندگان شما ممکن است در پی کسب در آمد تازه از تبلیغات آنلاین و لینک های وابسته باشند که این فرصت جدیدی برای رسیدن به مخاطبان آنلاین می دهد. ‎ ‎ ‏۰ کسب و کارها می توانند به آنچه رذ, عساحات "جعبه قراردادها " نامید تبدیل شوند» عملکردهای بیشتری از خارج وارد می شوند تا کسب و کار مجازی شکل گیرد. ‎ ‎ ‎

صفحه 5:
‎Jao‏ ها . فر آیندی را توصیف می کنند که از طریق كن كسب و كار بين يك سازمان. مشتریان. تامین کنندگان . توزبع کنندگان و سایر ذینفعان لن رهبری می شوند. ‏*#*"مدیران همواره نیاز به بررسی لین موضوع دارند که ارتباطات الکترونیکی چگونه مدل های موجود را تغییر می دهند و در عوض مدل های جدیدی را ارائه کنند که ممکن است مزیت رقابتی داشته باشند .

صفحه 6:
بينش بازاريابى الكترونيكى ‎vous‏ و ی( دررلثر خود با عنولن‌تلستیلتژی‌ها ولقتصاد نوینلطلاعات لستد لدي موهند کملطلاعاتسه‌ویزگیداد که در صوونقرکیبها فناووی‌هایمخر بلینتونتیمیتولنند تلثیر بازار + 1 اینتینت امکان دستیابی در سطح ملی دستیابی و بين المللى رابا هزينه كم از طریق | تست ایجاد محتوا در سایت از طریق 7 موتورهای جستجو افزایش می دهد. ‎a ‏تا‎ ‎ ‎ ‏وب امکان ارلئه به موقع اطلاعات به در بازار آنلاین . سازمانی که بیشترین همراه ات بیشتردر مورد و غ ین لینک ها را با سایر محصولات . قیمت و در دسترس بودن سازمان های سازگار داشته باشد . می آنها را می دهد. تولند.به نفوذ و دستیابی بزرگتری ‎BE‏ ‏آید .

صفحه 7:
ری سازی محرک بسیاری از مدل های جدید ** وقتی رقلبت در می گیرد و جزئیات . کیفیت و قیمت ها را شبیه هم می سازد. در نهایت همه بازارها به سمت تجاری سازی تمایل پیدامی کنند. *** يك مدل ساده : تبلیغات + توزیع - فروش ** تجارى سازى نقش ” تبليغات + توزيع“ را كاهش مى دهد.با ورود ربات هاى جستجو و رباتهاى خريد مبتنى بر قيمت ميتوانند به مصرف كننده جهت جستجودر وب و یافتن بهترین قراردادهای تجاری کمک کنند. قیمت های ارزان به نشان های تجاری آسیب می زنند. ** در بازايابى به مدل هاى جديد نياز داریم تا خلاقانه تفکر کنیم. مدلهای قديمى را با شرايط تازه سازكار كنيم و مدل هاى تركيبى را مد نظر قرار دهیم . بازاریابی الکترونیکی درباره ساخت یک وب سایت نیست. با وس وه وه ‎eB pets et‏ (

صفحه 8:
* مدل های بازارالکترونیکی * مدل های در آمد آنلاین * مدل هاى ارتباطات ديجيتال |" مدل هايى براى ارزيابى اثربخشى ارتباطات آنلاين وب ۲ و مدل هاى شبكه اجتماعى * مدل هاى خريد مشترى * بردازش اطلاعات مشتريان * مدل هاى پایبندی

صفحه 9:
* تحلیل بازار آنلاین می تولند به شما در درک رفتار مشتری برای شناسایی عبارات جستجوی بالقوه ای که بلید شرکت خود را برای لن ها تبلیغ كنيد و هم جنين سایت های همکار بالقوه با خریدهای رسانه ای کمک کند .

صفحه 10:
۲- مدل های در آمد آنلانن *#به غیر از فروش مستقیم اینترنتی و دلالی فروش آنللین از طریق حراجی . هشت مدل اصلی درآمد آنلاین وجود دارد : 0 در آمد حاصل از دسترسیبا آبونمان‌به محتوا: دوره زملنی کوتاه مدت‌یا بلند مدت با پرداخت آبونمان به طیفی از اسناد میتوان دسترسی داشت ۲ درآمد حاصل از دسترسی مان ۲۲ بو به اسناد : پرداخت به ازای دانلود سند . کلیپ یا موسيقي *) درآمد حاصل از نملیش 06*0 (هزینه در هر هزار ) تبلیغات دریک ‎Col‏ با توجه به تعداد آگهی های تبلیغاتی هزینه دریافت ميشود. ۴ درآمد حاصل از تبلیغات 00۳0)روی سایت (آگهی های متنی ): دریلفت هزینه بر اساس تعداد دفعاتی که روی تبلیغات کلیک می شود. ۵ درآمد حاصل از حملیت مللی از بش های مختلف سايت نيا انواع مطللب ( معمولا هزينه ثابتى برای یک دوره مشخص ) : ۶ درآمد وابسته ها (معمولا 0008 اما مى تواند 0020 نيز باشد): دريافت پورسانت ازطریق تبلیغ محصولات سایر سایت ها ۷ دسترسی‌به داده های مشترک برای بزاریلبی از طییق ایمیل :اطلاعات مشتریانبالقوه ارزشمند است ۸ _ دسترسی به مشتریان برای پژوهش آنلاین : کسب درآمد از طریق دسترسی به مشتریان و انجام پژوهش ها و نظر سنجی ها 10

صفحه 11:
‎-١‏ مدل هاى بازار الکترونیکی ‏** تحليل بازارآنلاین روش اساسی در توسعه بازاريلبى الكترونيكى براى بيك سازمان است. ‎Qa ‎("2 ‏ور ‏ع2 ‏براى خلاصه نمودن ارتباطات و جريان ترافيك در بازار الكترونيكى بليد یک نقشه از بازار الكترونيكى توليد كنيد. اعضاى اصلى مدل الكترونيكى بازار عبارتند از : ‎ ‎ ‏بخشهای مشتریان : درک میزان مصرف. رفتارخریدار. نوع مطالب موردنیاز واسطه های جست و جو : نیاز است "مهم ترین عبارت ها و لین که بازدیدکنندگان به کدام سایت ها هدایت می شوند " را بدانیم . ‏ااسطه ها و سایت های رسانه ای: ‏سایت های رسانه ای خبری متداول یا پورتال ها مانند عص- صرسه طسب سایت های رسانه ای ویژه / عمودی مانند بصط7 - مس سحاد ‏سایت های مقایسه قیمت مانند. ساسا ای ا ‏ابر وابسته ها که از طریق بازرگانانی که موجب ترافیک در وب سایت آنها میشوند. با بهره گیری از پورسانت توافقی نسبت به بخشی از فروش یا مقدار ثلبت. کسب درامد منکنند. ‏وابسته های ویژه يا وبلاگ نویسان : ‏سایت های مقصد : سایت هلپی که بازارباب تلاش می کند 55 ‎ ‎ ‎S&S SG ‎ ‎

صفحه 12:
مدل های ارتباطات دیجیتال 1) مدل ساده مسب 2( فرستنده پیامی ‎wo‏ ‏فرستد .بخشی از آن توسط صاحب نظران دریافت و به مشتری انتقال می دهند. 3( مقداری بازخورد و تعامل هم ‎a‏ ‏اضافه من شود م ل مه سس 2 0 ‎Bs‏ اكفتكوى سه طرفه) © سس یه ی 8

صفحه 13:
مدل هاى بازار يابى كرد ؛ در نهايت بيامى فرستاده مى شود

صفحه 14:
تفاوت بین ارتباطات سنتی و رسانه اینترنتی

صفحه 15:
مدل هایی برای ارزیابی اثر بخشی ارتباطات آنلایت رسانه های آنلاین چالش های جدیدی را در ردیابی اثر بخشی کمپین بوجود آورده اند. اندازه گیری بازدید های تکراری ارزشمند است .وظیفه بازاریاب اینترنتی اینست که ابزارهای مختلفی را برای رد یابی بکار برد.راه حل های رد یابی عمومی مانند اسطه0 , 0... رویکرد رایج اینست که فروش يا نتایج دیگر را به آخرین کلیک نسبت دهیم . بديدة اى ‎stn,‏ تللیغات آثلاین حلوه هاله ای تبلیعات تمایشی است که در آر آگهی های نمایشی به طور غیر مستقیم بر فروش تاثیر می گذارد. اين جلوه ها را گاهی اثرات بس از بازدید وف می نامند. تحقیقات نشان داده است بیش از نیمی از افراد از طریق بنر های تبلیغاتی به سمت موتور های جستجو هدایت شده اند نه از طریق کلیک کردن مستفیم روی بنر (بديده کوری ‎Ge‏ _ | ‎aa Sela‏ 2 ] [ راجت اب ‎| | | ‎Kelko chal ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎Tana | | ‎ ‎ ‎"Tate ] ‏بازديد سابت كرايه اتومبيل : جرخه خريد 15 روزه ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 16:
* خصوصیات اصلی وب 2.0 : 1( پشتیبانی از مشارکت : برنامه های کاربردی بر اساس اصول نوع دوستانه 2) تشویق ایجاد محتوایی : وبلاگ ها - دایره المعارف ها - ویکی ها 3( فراهم کردن امکان امتیاز دهی به محتوا و خدمات آنلاین: خدماتی مانند صحطاط , سای در وبلاگ هایی که از این امر پشتیبانی می کنند به نظر سیبی گذاشته می شود 4( تامین بودجه آگهی خدمات رایگان :خدمات وبی مثل جی میل و يا فضای تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی 5) میزبانی شده یه عنوان سرویس های وب يا برنامه های کاربردی تعاملی :خدمات وبلاگ نویسی 6 دخالت در تبادل داده های بین سایت ها از طریق داده های استاندارد مبتنی بر 20: مثال 666 7( استفاده از توسعه سریع نرم افزار با استفاده از رویکرد فناوری تعاملی

صفحه 17:
* افزایش بکارگیری سرویس ها و برنامه های کاربردی مبتنی بر وب (مانند واژه پرداز ها و صفحه گسترده ها) افزایش مشارکت محتوای سازمانی و خدماتی از سایت های دیگر یا شبکه ای در راستای یک سایت(:۳) اسله۲) ** افزایش بکار گیری ویدیوی جریانی (۲:/۱) افزایش بکارگیری محیط هاى مجازى جذابى (مانند دارا لمح 8)) **افزايش تبادل اطلاعات ميان شبكه هاى اجتماعى كه به نياز هاى مختلفى ياسخ مى دهند (اد وج 3 )سدم 0 جإددو3)) ***افزايش بكاركيرى نشانه كذارى معنايى كه منجر به وبى معنايى شد.(مانند خدمات مقايسه خريد خودكار)

صفحه 18:
تحقيقات شبكه هاى اجتماعى نقش رسانه هاى اجتماعى و دوستان به ويزه در فروش » برجسته است. رویکرد وب 0.00 شامل مشارکت و به اشتراک كذارى اطلاعات بين نرم افزار هاى مختلف است. آرزوی بشر برای معاشرت و به اشتراک گذاری تجارب خود » دلیل واقعی در پس وب 0 به شمار می رود. کار با شبکه های اجتماعی تنها به آشنایی با دیگران محدود نمی شود.چرا که مردم دوست دارند ابراز عقیده کنند حال می خواهد در مورد یک محصول مصرفی باشد یا خدمات یک کسب و کار. بازار یاب های آنلاین نیاز به گوش دادن به این بحث ها را دارند تا نظرات گوناگون را در مورد که محصولات خود بشنوند و بنا به این عفاید اقدامات خود را شکل دهند.

صفحه 19:
كسب ارزش از شبكه هاى ‎١‏ (oad برای مالکان شبکه های اجتماعی اهداف کسب و کار حول محور افزایش تبلیغات یا درآمد حق عضویت میگردد. بدست آوردن این جایگاه هنگامی ممکن است که بازدید نندگان وقت بیشتری را درون سایت صرف کرده و بیشتر به سایت بازگردند. 1 هودرگیریک اربر در شبکه : تبدیل بازدید کنندگان ناشناس به اعضا ۷مدت زمان عضویت فعال ”مدت زمان گذشته از آخرین ورود ۷مدت زمان کلی صرف شده روی سایت با بکارگیری اين معیار ها میتوان فعالیت های رسانه های اجتماعی را کنترل کرد.

صفحه 20:
در ذهن مشتریان لحظاتی قبل از خرید چه میگذرد؟ مردم چرا و چگونه خرید میکنن؟ دو سناریو خرید مختلف را از در نظر میگیریم: ** خرید های با درگیری بالا مشتریان به منظورخرید خودرو یا کامپیوتر شخصی فرآیند خرید سختی را میگذر انند.که شناسایی مشکل تا جست و جوی اطلاعات ؛ارزیابیءتصمیم به خرید را شامل میشود یک ویسابت خوب به خر یداران کمک میکند تا از همه با بشتر مراحل اين فرآیند عبور کنند. جستجوی آناین اف خری این ازمايش ؛ جستجو و خريد © ائلاين دو نوع خريدارة

صفحه 21:
** خرید های با درگیری پایین: بدیهی است تمامی خرید ها نیاز به اين میزان تلاش ندارند برای مثال خرید یک قوطی كوكا كولا.مدل 0920009 با وجود اينكه مدل صدساله است هنوز هم مورد استفاده بسيارى از حرفه اى ها قرار ميكيرد. بي 5 ۳ سس سس

صفحه 22:
مدل هاى بايبندى آيا شما به يك نشان تجارى آنلاين يايبند هستيد؟ مشتريان ايده آل خود را شناسايى كرده » هدف قرار دهيد و سيس آن ها را از نردبان يايبندى بالا بياوريد تا به مشتريان وفادار مادام العمر تبديل شوند. **خوشنود كردن مشتريان را جايكزين راضى كردن آن ها بكنيد. **براى ارتباطتان ارزش قاعل شويد و ارزش هاى نشان تجارى خود را تقويت كنيد. *“محصولات و خدمات خود را با سيستم هاى مشتريان ادغام كنيد ***به مشتريان خود ياداش بدهيد. "يكى بخرء دوتا ببر“

صفحه 23:
)و عسسیو) لین‌مدلرا بسه عنوان‌چارچوبییرلوبه کارگیرووببه طور موثر در ليجاد روابط يكبه يكبا مشترىوييشنهاد کردند. ** شناسايى مشترى: روش هاى رايج شناسايى؛ استفاده از كوكى ها يا درخواست از مشترى براى ورود به سايت هستند. *فرق كذارى بين مشتريان: ساخت يروفايل براى كمك به مشتريان *#تعامل با مشتری: سش های خدمات مشتریان یا ایجاد محصولات سفارشی ** ارتباطات با مشتریان: سفارشی سازی انبوه يا شخصی سازی محتوا یا ایمیل IDIC- 0 + Differentiate Interact + Customize

صفحه 24:
بأ نشكر أز نوجه شما

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان