کسب و کار فروش و بازاریابی

بازاریابی اوقات فراغت

bazar-yabi-oghat-fraaght

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی اوقات فراغت”

بازاریابی اوقات فراغت

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحيم

اسلاید 2: استاد محترم: آقاي دكتر فهيم دوين

اسلاید 3: بازاریابی اوقات فراغت

اسلاید 4: مقدمه:آنچه که امروزه تجارت جهانی را تحت الشعاع خود قرار داده است بی شک بازاریابی محصولات است .این محصولات ممکن است منقول یا غیر منقول باشد اعم از تولیدات صنایع دستی و پایین دست تا صنایع بزرگ و حتی بازار یابی علم و تکنولوژی در جهان در این رهگذر تکنیک های بازار یابی تبدیل به علم گردیده است و تولید کنندگان بیش از هر کسی جهت ارائه بهتر و فروش بیشتر ، نیاز به آموزش دیدن روشهای بازار یابی میباشند.اما اگر از دریچه دیگر نیز به آن بنگریم می بینیم که مصرف کنندگان نیز برای خرید بهتر و با کیفیت نیاز به اطلاعات جامع وصحیح دارند که شیوه های اخیر بازار یابی می تواند کمک شایانی به خریداران نماید. بازاریابی اوقات فراغت

اسلاید 5: بازاریابی اوقات فراغت اوقات فراغت به عنوان یکی از فرصتهای زمانی که اغلب افراد جامعه از این برهه زمانی برای انجام امور مختلف خود استفاده می نمایند جایگاه ویژه ای را در بازار جهانی ایجاد نموده است که می توان از دیدگاه علمی به آن پرداخت.برای درک بهتر بازار یابی اوقات فراغت ابتدا باید به مفاهیم متنوع اوقات فراغت نظری بیافکنیم تا ابعاد آنرا بهتر درک نموده و جهت استفاده مناسب از فرصتی بنام اوقات فراغت از منظر بازار یابی بتوانیم نسبت به امر ایجاد اشتغال در جامعه امروزی که پیدا نمودن شغل مناسب یکی از مشکلات نسل جوان می باشد نگاه جدید داشته باشیم.

اسلاید 6: بازاریابی اوقات فراغت مفاهیم ذهنی اوقات فراغت1- اوقات فراغت به عنوان بازمانده وقت: در اینجا اوقات فراغت به عنوان او قات غیر موظف در نظر گرفته شده است ،یعنی اوقات اختیاری که پس از اوقات کاری و انجام امور مربوط به امرار معاش باقی می ماند و شخص می تواند با آزادی نسبی به هر شکلی که دوست دارد صرف کند . این تعریف یکی از جنبه های شاخص جوامع صنعتی است.2- اوقات فراغت به عنوان فعالیت : این تعریف وابستگی به تعریف اول دارد چراکه اوقات فراغت به عنوان رشته فعالیتهایی که اشخاص تصمیم میگیرند در فرصتهای آزاد خویش در آن شرکت جویند در نظر گرفته شده است مانند ورزش ،تماشای تلویزیون ، هنر، سرگرمی ، تعطیلات و فعالیت های شادی بخش و دلپذیر .

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید