صفحه 1:
بازاریابی بنادر

صفحه 2:
اهف در بررسي حمل و نقل درياييءتوجه به سه بخش زير ضروري است: - شناور: بعنوان وسیله حمل و نقل. < کالا : آنچه که باید حمل شود. * بندر : واسط بین حمل و نقل دريايي و زميني. رابطه اي که هميشه بین شناور و کالا وجود دارد اين است که يا شناور بدنبال کالا است ویا آنکه کالا در جستجوي شناور.و بندر هم واسط بین حمل و نقل دريايي است. پنادر دريك محيط كاملا رقابتي فعاليت مي كنند و از اين رو اهميت بازاريابي در مديريت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنيا شناخته شده است.رقابت فزاینده بین بنادرمخت ‎wile‏ ‏شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط

صفحه 3:
:تجزیه وتحلیل وظایف و کار کردهای مربوط به بازاریابی هدف 1 :جمع آوري اطلاعات بمنظور تشخیص ‎pal ease‏ داجیا جریا ‎ig‏ خرن < جمع آوري اطلاعات. * انجام تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت(5۷06). * انجام تجزیه و تحلیل تجاري و صنعتي داخل و خارج بندر. - تشخیص بازار. تعیین وضعیت بندر در بازار.

صفحه 4:
قدف 2 #تمريف استراتزي بازارياني 7 انتخاب و تثبيت وجهت كيري استراتزي بازاريابي. ” انتخاب بازارهاي موجود و بالقوه. ارائه استراتژي جدید به مشتریان. ۰(سیاست بازدارنده). هدف 3 :انتخاب مناسب ترین ابزار بازاريابي با توجه به محدودیت هاي مالي و كارايي مورد ‎gla‏ ‏داشتن دانش و ابزارهاي مختلف ترویج. 7 چگونگي استفاده مطلوب و بودجه بندي ابزارهاي مختلف در زمینه كارابي مورد نیاز, هدف 4 :ایجاد يك زویکرد بطور کامل اثربخش عغملبائی به مشنریان و معرفي ‎gael‏ مذیزیت تدازکانی دز بندرء ۲ اطمينان از اين موضوع كه كاركنان بندر اصل"تقدم مشتري" را محترم مي شمارند. " اجراي اصل مشارکت با مشتري. هدف 5 :هدایت ارزيابي ها و پيگيري فعالیت هاي بازاريابی. " دنبال کردن حرکت تكاملي تجارت و حمل و نقل از دیدگاه ‎ibe ; oWS‏ دی و داده هاي

صفحه 5:
هدف | :جمع آوری اطلاعات بمنظور تشخیص موقعیت بندر در محیط تجاری و صنعتی. جَمغ آوري اظلاعات: براي جلوكيري از غرق شدن در انبوه اطلاعات كران قيمت و بدون استفادهءتهيه فهرستي از اطلاعات سودمند و در انطباق با نيازمندي هاي بندر ضروري بنظر مي رسد و در ‎yl‏ رابطه توجه به این سوالات ضروري است: " نوع اطلاعات مورد نیاز چیست؟ " آیا اطلاعات ءواقعي و قابل دسترسي است؟ و... —~ ee

صفحه 6:
لنجام تسجنیه و تحلیل قاط عفو قول(ا5۷/0) تهديد ها زو فرصت :ها عوافل خارجي محسوت مين ددا كل بر آينده بندر اثر مي كذلرند.تجزيه و تحليل ‎SWOt‏ بر روي محصول كه د راينجا بندر است انجام مي شود. بندر محصولي تركيبي شامل اجزاء مختلف‌ذیل است: * موقعیت جغرافيايي. * نحوه آرایش اسکله ها 9 105 * منابع انساني و جو اجتما * تشکیلات بندر. و...

صفحه 7:
تشخیص بازار: براي تشخیص بازار,باید اطلاعات فني بندر با اطلاعات تحلیل شده تجاري ترکیب گردند. تعیین موقعیت پندر در رابطه با بازار: رابطه بین بندر و بازار آن بیار مهم است.مهمترین مقوله در اين رابطه راههاي حمل و نقل است.موقعیت جغرافيايي قياسي مطلوب دارائي طبيعي بسیار مهمي براي يك بندر مي باشد.این اشتباه است که به مرکزیت بندر بعنوان يك واقعیت آماري که هميشه جاودان خواهد ماتد نگریست نباید فراموش کتیم که همیشه بین مرکزیت و قابلیت دسترسي رابطه اي مستقیم وجود دارد. براي توسعه تجاري يك بندرءقابل دسترس بودن دائم جاده هاي متصل به بندر از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و جزء مسئوليتهاي خطير دولت ها محسوب مي شود.

صفحه 8:
هدف ۲:تعریف استراتژی بازاریابی ابزار بازاريايي اجزايي هستند که بر روي فروش محصول شما - که در اين مورد پندر است - اثر گذارند.اثر این بازار در هر کشور متفاوت است.ابزار بازاريابي را مي توان با مقولات زیر تشریح کرد: محصول؛ترویج و قیمت تولید محصول: براي بندر و خدمات»رضایت و پاسخگويي به نيازهاي مشتري يك اصل است. ترویح: اطلاع رساني به بازار در مورد امکانات و کیقیت بندر. قبمو رهاز لبجو رك بایدر قایاف‌قبولی ور ات مشتعیک ‌وور حقلامن ۲ سیر فبل ب نیو او اتمودرمنابيمب عانیند بر بندر برساند. گذرگاه بندري(کلیه خدماتي است که انتقال افراد یا کالا را از يك وسیله حمل ونقل ساحلي ‎as‏ يك وسیله حمل و نقل دريايي دیگر با استفاده از تجهیزات ویژه انجام مي شود؛‌ممکن مي سا صنايع جانبي. تعمير كشتي. انبارداري و...

صفحه 9:
قیمت گذاري نقش کليدي را در استراتژي بازرگاني بندر براي جذب ترافيك دارد و بر سطح درآمد يك بندر و در نتیجه فرصت هاي سرمایه گذاري آن دارد.بنادر باید به صورت مستمر بعضي از تصمیمات قیمت گذاري را مدنظر قرار دهند که به قرار زیر است: تخمین هزینه ها رقابت ارز © مدت پرداخت < متغیر هاي بازار(تقاضا) قیمت گذاري در بندر بر سطوح * عوارض بندري * اجاره زمین < هزینه هاي تخلیه و بارگيري * خدمات فوق العاده مانند فروش آب,برق و...

صفحه 10:
هد ۳ :انتخاب مناسب ترین ابزار بازاریابی با توجه به محدودیت های مالی و کارایی مورد -فياز تبلیغات: اهداف تبلیغات به قرار زیر است: ۳ ‎i‏ بزرگنمايي شهرت کلي بندر ۲ * هموار سازي فرآیند فروش خدمات ‏ بهبود سيماي بندر افزایش شناخت از بندر ‎٠‏ شفاف سازي عناصر کیفیت بندر ‎0 ‎3 ‎: ‎» ‎3 ‎° ‎9 ‎F

صفحه 11:
هدف ۴ :ایجاد یک رویکرد بطور کامل اثربخش عملیاتی به مشتریان و معرفی اصول مدیریت تدار کاتی براي ترویج اصل اول مشتري محوري ابتكارهاي مختلفي توسط سازمان مي تواند انجام پذیرد.ابتكارهايي همچون: * نصب تابلوي اعلانات در هر نقطه براي يادآوري اصول مشتري محوري به کارکنان * تشکیل جلسات اطلاع رساني براي کارکنان در مورد تشخیص موقعیت مشتري بكارگيري اصول اولیه مشتري محوري در کار روزانه * تشویق کارکنان به يادگيري زبان هاي مختلف 7

صفحه 12:
هدف ۵ :هدایت ارزیابی ها و پیگیری فعالیت های بازاریابی ارزيابي و پيگيري عناصري هستند که با استفاده از آتها مي توان تاثیرات مثبت 1 تلاش هاي بازاريابي را بررسي و موفقيت نتايج حاصل را كنترل نمود. 5 دنبال كردن حركت تكاملي تجارت و حمل و نقل از ديدكاه فني و اقتصادي و داده هاي كلان زئويلتيك. واكنش به تغييرات بازار از طريق انتصاب و سازماندهي صورت بذيرد. " دنبال کردن پيشرفتهاي قني مربوط به كشتي در دستور کار قرار گیرد. دنبال كردن مسائل سياسي(مثل تحريم يك كشور خاص)جزء برنامه ها باشد. " توانايي تصمیم ‎SHS‏ فوريءتدارك و فراهم شود.

صفحه 13:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
16,000 تومان