کسب و کار فروش و بازاریابی

بازاریابی بین المللی میرزا حسن حسینی دانشگاه پیام نور

Bazaryabi-BinolmelaliMirza-Hasan-Hoseine

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
فهرست: كليات بازاريابي بين‌المللي محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بين‌المللي تحقيقات بازاريابي بين‌المللي استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي و....
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
477 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی بین المللی میرزا حسن حسینی دانشگاه پیام نور”

بازاریابی بین المللی میرزا حسن حسینی دانشگاه پیام نور

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: 2هدف كليهدف كلي اين فصل،‌ آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بين‌المللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو كمك مي‌كند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بين‌المللي باشد. اين هدف از طريق تهيه‌كردن اطلاعات در مورد اينكه چه اتفاقي در بازار بين‌المللي مي‌افتد و با كمك آن‌ها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام مي‌رسد.

اسلاید 3: 3هدف‌هاي رفتارياز شما انتظار مي‌رود پس از مطالعه اين فصل بتوانيد:مفاهيم بازاريابي را تعريف كنيدبازاريابي بين‌المللي را تعريف كنيد.تفاوت بازاريابي بين‌المللي را با بازاريابي داخلي بيان كنيد.بازاريابي تطبيقي را شرح دهيد.بازاريابي بين‌المللي و سطوح رقابت را شرح دهيد.عناصر مزيت استراتژيك را نام ببريد.عوامل محيطي بازاريابي بين‌المللي را شرح دهيد.

اسلاید 4: 4هدف بازاريابيهدف بازاريابي ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درك مشتري به نحوي است كه كالا يا خدمت ارايه شده دقيقاً متناسب باشد، به طريقي كه كالا يا خدمات با نيازهاي او منطبق گردد و كالاهاي خود را به فروش رساند

اسلاید 5: 5

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید