کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

بازاریابی دهان به دهان در سال ۲۰۲۱: نحوه ایجاد استراتژی برای وزوز رسانه های اجتماعی و فروش ارجاع

word-of-mouth-marketing

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
بازاریابی دهان به دهان در سال ۲۰۲۱ و نحوه ایجاد استراتژی برای وزوز رسانه های اجتماعی و فروش یک پاورپوینت تخصصی در حوزه فروش و بازاریابی دهان به دهان است که با توجه به امار ها و نرخ ها در سال ۲۰۲۱ تولید شده است. این پاورپوینت به ارائه نظرات متخصصین این حوزه و امار های موجود در سال ۲۰۲۱ یک گزارش مفید و جامع را فراهم میکند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
573 بازدید, 9 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی دهان به دهان در سال ۲۰۲۱: نحوه ایجاد استراتژی برای وزوز رسانه های اجتماعی و فروش ارجاع”

بازاریابی دهان به دهان در سال ۲۰۲۱: نحوه ایجاد استراتژی برای وزوز رسانه های اجتماعی و فروش ارجاع

اسلاید 1: بازاریابی دهان به دهان در سال 2021Word of mouth marketing in 2021

اسلاید 2: What is Word of Mouth Marketing?بازاریابی دهان به دهان چیست؟بازاریابی دهان به دهان (WOMM) که به آن تبلیغات دهان به دهان نیز می گویند، نسخه دهان به دهان ساده عصر رسانه های اجتماعی است.سنتیبه طور سنتی، بازاریابی دهان به دهان بر اساس توصیه از فردی به فرد دیگر پخش می شد.مدرنبازاریابی دهان به دهان مدرن هم تلاش های هدفمند و هم مواردی را که به طور طبیعی اتفاق می افتد را توصیف می کند که در آن کاربران رضایت خود را از یک نام تجاری به اشتراک می گذارند.در دنیای بیش از حد متصل امروزی، یک توصیه واحد می تواند تأثیر بسیار بیشتری داشته باشد - منجر به بازاریابی دهان به دهان (WOMM) یا استراتژی های تبلیغات دهان به دهان برای استفاده از فرصت ها شود.

اسلاید 3: What is Word of Mouth Marketing?بازاریابی دهان به دهان چیست؟بسیاری از بهترین شیوه‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی تبلیغات شفاهی طبیعی را تشویق می‌کنند، اما کمپین‌ها - به‌ویژه در رسانه‌های اجتماعی - می‌توانند هدف صریح ترویج قرار گرفتن در معرض اجتماعی یک تجارت آنلاین را داشته باشند.به گفته نیلسن، 92 درصد از مردم به توصیه های دوستان و خانواده نسبت به هر نوع تبلیغات دیگری اعتماد دارند. حتی تحقیقات آکادمیک در موردWOMM اثربخشی آن را در تبدیل ثابت کرده است.نیک حاجیلی در مجله بین المللی تحقیقات بازار نوشت:“Trust, encouraged by social media, significantly affects intention to buy. Therefore, trust has a significant role in ecommerce by directly influencing intention to buy and indirectly influencing perceived usefulness.”اعتماد که توسط رسانه های اجتماعی تشویق می شود، به طور قابل توجهی بر قصد خرید تأثیر می گذارد. بنابراین، اعتماد با تأثیر مستقیم بر قصد خرید و تأثیر غیرمستقیم بر سودمندی درک شده، نقش مهمی در تجارت الکترونیک دارد.

اسلاید 4: Word of Mouth Marketing Statisticsآمار بازاریابی دهان به دهاننیلسن گزارش می دهد که 92 درصد از مصرف کنندگان به پیشنهادات دوستان و خانواده بیشتر از تبلیغات اعتقاد دارند.فراتر از دوستان و خانواده، 88 درصد از مردم به نظرات آنلاین نوشته شده توسط سایر مصرف کنندگان به همان اندازه که به توصیه های مخاطبین شخصی اعتماد دارند اعتماد دارند.و 74 درصد از مصرف کنندگان تبلیغات دهان به دهان را به عنوان یک تأثیرگذار کلیدی در تصمیم گیری های خرید خود می شناسند.اما تنها 33 درصد از کسب و کارها فعالانه به دنبال بررسی و جمع آوری نظرات هستند.با وجود این واقعیت که کمی، می تواند کارهای زیادی انجام دهد. هنگامی که مطالعات موردی خاص مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، محققان دریافتند که 10٪ افزایش در دهان به دهان (خارج و آنلاین) به افزایش فروش بین 0.2 تا 1.5٪ تبدیل شده است.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید