تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۸ اسلاید این پاورپوینت به زبان فارسی بوده و برای کسانی که یک ارائه مناسب در باب بازاریابی میخواهند می باشد. این پاورپوینت به زبانی ساده می باشد.

yeganeh

صفحه 1:
بازاريابى دهان به دهان جيست و ‎ele‏ ا ال دارد

صفحه 2:
ل ا الم هزيندى زيادى هم ندارد» بازاريابى ‎er eras)‏ ا ره ‎emcee‏ 0[ دهن ‎Oa SDL‏ کامل بازاریابی دهان به دهان و 0 بتوانید از آنها برای شناساندن و تقويت اعتبار كسبوكارتان كمك بكيريد.

صفحه 3:
7 ۱ ene ea Ned Ss Tea ee Se Te oe ete ee ad ‏بدون صرف هزینه‌ای قابل‌توجه است. مکن است لین انتشار مستقیما با گفت‌وگو (صحبت‌کردن و شنیدن) یا توسط ابزارهای‎ ‏ا م ا ا ل‎ nD een eke eae ‏در استراتژی بازاریای‌اش در نظر بگیرد.‎ le ee er » ‏ييام خنثى ضعيفترين نقل شفاهى است و جندان تأثيرى ندارد. مثل: «مىدونستى يه رستوران جديد سر خيابون باز شده؟‎ ‏إل به جا مىملند و توسط «مشتريان راضى»‎ | ‏مىشود. مثل: «مىدونستى يه رستوران جديد سر خيابون باز شده؟ غذا و سرويسدهىاش عاليه!»‎ ۱ ‏ل ا ل ا اا ا‎ ee ee 1 ‏روز سر کار نرفتم.»‎ و ۱ فيلمى را كه ديدهايد يا ‎poh,‏ را و 2 ‎ey ees‏

صفحه 4:
انواع تبلیغ دهان به دهان

صفحه 5:
۱ ‏ار‎ penny yy ye a7 [Peto el ered (Comer BONE SCENES Pea [Con eRe Sb ee ‏الى‎ Dic ty ‏ل ا‎ ee sacibes rete ‎Aen‏ را منتقل می‌کنند. ‎70 ECS NRSV CC onG pe se ce ‏امکان انتقال نشانه‌های مهمی را که در آهنگ صدا پنهان است. فراهم می‌کند.‎ ‏ارناط دیحیا: شامل گفت‌وگو از راه یکی از ابزارهای الکترونیکی است و اگرچه نسبت به ارتباط رودررو تأثیر کمتری دارد: اما امکان انتقال سریع پیام به فاحل دور را فراهم می‌کند. ‏درجایگاه سوم اثرگذاری قرار می‌گیرند. افزودن صوت و تصوير به پیام‌های متنی دیجیتال, میزان اثرگذاری آنها را افزایش می‌دهد. ‏مکالات و پیام‌های مننی: کمترین اثرگذاری را دارنده اما ساده‌ترین راه انتقال پیام با بزارهای دیجیتال ا م ا ا ا ۱ ‎SBS)‏ ‎ ‎ ‎

صفحه 6:
افراد چه نقشی در انتشار یک پیام و بازاریابی دهان به دهان دارند؟

صفحه 7:
‎ers Pe PA POF]‏ فرايندى ييجيده است. اكر هر فرد بيام را فقط به دو نفر ديكر انتقال بدهد. شما شبكدى كستردهاى ‎eT,‏ ا ل ‎Pe ee dpe CSI) ONES, eet‏ ‎er GE sae MEMS tality a eka‏ 10 ‎cane er ree EINE‏ ل سه اط ا ل ل م ‎ ‎CSC SP NU Ce eB ene neuen eM SP CROU CONCH Teo DMP Ce yes Eten ace eee ۱ ee Sto ere ON ees ety ‎ ‎BR Re pes Pee rea goa Cane UEP NEL pp Wey penn ea Nese PRBS Fe ae pe ee SOP TI eR er eecy Sr feryk) an crc ee enUN eater UPI CUE N PICS ‏ندارند؛ اما افراد بسيارى در دايردى ارتباطى آنها وجود دارند.‎ ‎0 ‏ل‎ Cn RW SPs Per PUR PSP Mer Ie ee eer eec reer] Pi err ‏ا‎ JER Gianni (0 our Dire eels TSN pee ey ‎

صفحه 8:
معن ماكر كن

صفحه 9:
اب رل لا اد ۱ ReneS ROMO Ce Sen Renee hat peared cee SS ese Ce ea rie ans ‏لل ا ا‎ ate ل ا ا ل 0 افرليش قدرت پیام کمک می‌کند. یک ویدئو در آبارات در زمان كوتاهى توسط افراد زيادى ديده مىشود؛ اما رسيدن به َن ميزان از سرعت و كستردكى در انتقال ييام از ‎eel en SNe se eed‏ ا ا ل لت آگاهی روش ‎eens‏ ‎CR ReT‏ و دا را موثر اسشت. ‏كيفيت اتتشار: اكر هدفدان خلق: ييامهايى براى بازاريابى دهان به همان اسيت بإثر اسك معتارهايى قائنى ‎Leer ers‏ ا ل 00 ی ۳ 2323203 ‎

صفحه 10:
استفاده از بازاریابی دهان به دهان

صفحه 11:
به دو روش می‌توان از بازاریابی دهان به ا ۳[ 7 بازاریابی فعال گر ی 22-3

صفحه 12:
برپیام و انتشار آن ای می‌افتد. از ابزاره تی واقتاسب پیام ايزار ارتباظ و ر بگنارید. اگر بازاریابی دهان به دهان بخش مهمی از استراتزی شماست. باید بدانید که ا 0 ادى كه هدف كرفتهايد مطمئن. شويد. ۵ ۲ ۱۱ ایا گفت‌وگوهای چندنفره را به‌کار بگیرید و مشتریان‌تان را به بحث و تبادل‌نظر درباره‌ی برندتان تشویق کنید. ابزاری را که برای بازار ا ار 00 ‏ا‎ eter bee ele a nn OTE 00 ere Bem re ere Pea re coe pera evs Wea ence Car OJ pe Pe Pee PS KE ‏به‌کارگیری سفران برقذ:‎ * - افراد مؤثر و كليدى را براى خلق داستانها و اخبار درباردى برندتان و رتبط فعال با مشتريان بدكار 24 ‎٠2002‏ ازاين اخبار به عنوان كاتاليزور استفاده كنيد. هرجه ارزش خبرى ييامتان بيشتر باشد بهتر است. ‏0 00000 تشويق كنيد. ‎ ‏تشار داشته باشد و مردم را به صحبت درباردى برند و انتقال بيام ‎ ‏۰-۰ باید جذاب. سودمند. غافلگیرکننده. احساسی, هیجان‌انگیز و بحش‌برانگیز با ‎a)‏ رت ‎ ‎ ‎ ‎۱ T Sede a ee ‏ا ا ا‎ ‎

صفحه 13:
بازاربابی غیرفعال یا ارائه‌ی بهترین‌ها ار ۱ ‎oe arg Titty ea esi re‏ طلم از انتظارات ‎ay‏ 0ك ‏یاق مشتری او را رها نکنید. ۱ ‏شنودی: با کمی غافلگیری. چیز بیشتری به مشتری‌تان عرضه می‌کنید. با استفاده از این مزیت ‏كوجك مىتوانيد بازاريابى دهان به دهان قدرتمندى خلق كنيد. ‏مدیریت اا ا شکل‌گیری پیام منفی به اندازه‌ی خلق پیام مثبت ارزشمند است. ‏همچنین پاسخگویی و برطرف‌کردن شکایت‌ها به روش مناسب. مکن است مشتری ناراضی را به ماینده و سفیر ‎112 NPR) May ceetesneprlC) ecen gluten olen ‎Lon os Qe eee a ee eal eee ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 14:
بازاریابی دهان به دهان با هزینه‌ی اندک تسا یو رات یرای کیک تا را اندى. بازاريابى دهان به ‎omy‏ را برای افزایش اعتبارشان به‌کار بگیرند؛ چطور مشتریان را به او ۱ ‎neers RNS‏ | مىكنند. در ادامه ‎٠١‏ روش رايكان يا كمهزينه براى بهكاركيرى بازاريلبى دهان به دهان به شما معرفی می‌کنیم:

صفحه 15:
‎.١‏ بهترين محصول يا خدمات را عرضه كنيد ‏مشتری تنها در صورت ‎Pia‏ شما ‎ae‏ ‏بهترین‌ها را به او ار سر مشتری که بر مبنای تبلیفات: حراج‌ها یا ۱[ سای یی شکل می‌گیرد. برابری کند یا حتی فراتر از آن ‎nee‏ 5 ‎seg)‏ مشترى ‎Chelle eel En I‏ الدرت تجربدى ناخوشايندش را جار مىزند. ‎ ‎

صفحه 16:
". «خدمات مشتريان» بايد بهترين باشد راز مهم لین است: «با مشتری (و مشتری احتمللی) همان‌طور رفتار کنید که 0 شما رفتار شود». جند د ا ۰ محترمانه ‎1١١ eres ahs‏ :: منتظر تكذاريدٌ» در صورت امکان برای ارا ۱ صورت استفاده ار ياسخكوى خودكار در متن باسخ ‎CORO oe ene gear eS eee ts a ee a‏ ‎CS DE eat al Ce‏ ا ‎ea‏ ال ا ال لل ‎el ane ae er‏ ا ‎St‏ لت د

صفحه 17:
''. دوستانه برخورد كنيد ل 0 شما (فروشگاه. رستوران و غیره) مراجعه م ىكتنن: با آنها خوشويش كوتاهى داشتة باشید. اگر نام مشتریان را می‌دانید در هنگام ‎co eee‏ حول برسی دوستانه همراه ا دی ‎Ce eR OR eee‏ بت میت مورک ‎J‏ ا ۱

صفحه 18:
؟. سؤال مشترى را به زبان ساده ياسخ دهيد؛ از عبارتهاى ‎WSS colt! paar‏ RD ele ‏ا‎ NO el Rice Ene eee ered 0 Weert ‏ل ل‎ a م ا ا ا ا ۱1۳

صفحه 19:
ه. از مشترى تشكر كنيد همه دوست دارند كه ديكران از آنها قدردلنى و تشكر كنتد. روى رسيدها و در ايميلهليى كه دهد اسگزا 0 8 : PO SE ‏ا ل‎ enay

صفحه 20:
۶ مشتری را در جریان اختلالات پیش‌آمده قرار بدهید | و بگویید چه گزینه‌هابی برای‌شان وجود دارد. كاركنان هميشه بايد محترمانه رفتار كنند حتی اگر مشتری با عصبانیت و بی‌ادبانه رفتار کنده هرگز صدایتان را با تبرید. هیچ‌وقت ن تسخرآمیز به‌کار نبرید و مشتری را حقیر نکنید.

صفحه 21:
eve enor een ae | eee e ‏پدهید. با رطرفکردن سریع مشکلات. مشتری عصبانی به طرفدار و هواخواه کسب‌وکارتان تبدیل می‌شود.‎ 4. با مشتريان كنونى و احتمالى از طريق ايميل در ارتباط 2 ۱ ‏ا ل‎ el ‏شما در ذهن آنها مانید و با احتمال بیشتری دوباره به شما مراجعه خواهند کرد. اگر به‌طور منظم اخبار جذاب. کوپن‌های‎ FSCO PRO Onn cara cree CEE Ca oR See TIC Ren Ere nog tere ‏كه خودشان بردهاند با بزرك نمابى و تأكيد بسيار صحبت مىكئند.‎

صفحه 22:
۰ در بازار دیده شوید به شبكدها و كرودهاى صنعتى كه مشتريانتان با آنها سروكار دارند بييونديد و در رويدادهابى كه آنها ياى ثابتش هستند حضور ‎eI eG‏ لا لل ا ‎FES‏ ‏ای آنها را راهتمابی کنید و اطلاعاتی را که لازم دارند در اختبارشان بگذارید. حتی اگر ربطی به کسب‌وکار شما ندارد. هدف ‎Hepes (ES SS) NCSI ego Ney hes ty em es‏ ‎٠‏ در رسانههاى مجازى فعال باشيد ‎eye‏ را ای ی را و اد ‎ees‏ ا ‎EH Pye y's eae Ser‏ ‎PR Roesere nee 5 ‏ل تشویش کید‎ ENT EOE AN es Sg ea DSN Tet ese mas Sen NE ce Fes es Pad CT ‎ ‏اب ل‌تان بیشتر در آن ‎ ‎ ‎

صفحه 23:
۲. دکمه‌های انتشار مطالب را به سایت‌تان اضافه کنید مرچه اشتراکگذاری اطلاعات و بازنشر آنها برای افراد ساده‌تر باشد» احتمال اینکه اقدام به این کار کنند. بیشتر می‌شود. ‎Bee We ae gre goo Pree] eo gy ye rir Tr oper le Peg‏ فیسیوک و غیره آضافه کنید. Ret ie fer ‏از‎ 2 سخنرانی‌تان باید سرشار از مطالب سودمند باشد. با اراهی اطلاعات مفید و راهگشا و ارائهی راه‌حل برای مشکلات رایج. به‌عنوان فردی خبره که حلال مشکلات است شداخته خواهد شد.

صفحه 24:
. بازخوردهاى مثبتى را كه از ديكران مىكيريد. به كوش همه برسانید سار ی سا سس ی ار تا ار ‎Pe een‏ ‎siemens‏ و ری یر ی ی ۲۳ ۰ از هر راهی که می‌توانید برای تبلیغات استفاده کنید ای سر رت ین ی یا و ی فروشكادتان اشاره كنيد إينكة مشتريان بدانتد كه شما موفوع سحت ديكران . باعث افزایش اهمیت شما و انگیزه‌ی مشتریان

صفحه 25:
۶ در فعالیت‌های اجتماعی شرکت كنيد ‎eee oe ee eee ne eee eres Ronee‏ ۱ PR RIS Gey eon re) ‎.١‏ يافتن نام و نشانىتان بايد راحت باشد ‎ ‏ان را روى ماشينهاى شر ا ا 0 ‏بتويسيا ‏يدء بدراحتى كارت كسب وكارتآن را به أو بدعتد. شمارهى تلفنتان را در همدى صفحات ‎ ‏سانت‌تان در دسترس قرار دهيد, ‎ ‎

صفحه 26:
6. روابط و مهارتهاى شبكهسازى خود را تقويت كنيد ‎eter‏ ل ل ا ال ال ا ا 5 ‎.٩‏ کسب‌وکارهای غیررقیب را به مشتريان توصيه كنيد ‏وقتى كسبوكار ديكرى (كه رقيبتان نيست!) را به مشتريان توصيه مىكنيد. احتمال اينكه آن كسبوكار هم شما را به مشتریانش توصیه کند ‎Se‏ ‎

صفحه 27:
۰. از افرادی که به کسب‌وکارتان رونق می‌دهند. قدردانی را ای سا ۱ ‎ate is TW es‏ .وان دتعنوان لدرفانى بدكار رود: يا اين كار نشان مىدهيد ا ا ی اش

صفحه 28:
ثمنون از توجه شما بزركواران

16,000 تومان