صفحه 1:
۴ 4 ‎Glial‏ و برمت باراد ‎٠‏ هم موه ۰ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 2:
مفاهیم اساسی بازاریابی بازاریابی علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود بلکه آن شامل مجموعه ای از فعالیت های تولیدی توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده تهابى برساند. یسح نیز ‎ee‏ 3 lls Svs suit ala

صفحه 3:
نياز الاثياز كمبودق است كه توسط فرد احساس مى شود يا به عمارية زديك ‎Gail ule Sls‏ از سالت,محرومیت احساس قلده در فرد كه اين محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم می زده و در او انگیزه ای بر ارضای آن پدید می آورد. یر نمی تاد رای سختلفی فوسط صنایتظرن تلم مدیریت ارائه شده که از ان جمله می توان به افرادی مثل مازلو‌ماری ,الدفر و هرزبرگ اشایه کرد. oo vo cerns Slat

صفحه 4:
خواسته ها و نیازها - خواسته ها بیانگر کیفیت ارضای نیازها و مطلوبیت های دلخواه انسان بوده و در واقع بخش عمده ای ازکوشش و تلاش فرد برای نيل به خواسته های نامحدود او صورت می گیرد. - سومین مفهوم اساسی بازاریابی,تقاضای افراد به کالاها و خدمات است. oo vo cerns Slat

صفحه 5:
کالا #تقاضاها افراد را په سوی کالاهای خاصی سوق می دهند که بتوانند هر شیی یا چیزی که توسط شخص معین و یا موسسه ای تولید شدهو قادر باشد نیازهای فردی و يا جمعی مصرف کنندگان را براورده سازد.کالا نامیده می شود. #کالاها فقط در محصولات فیزیکی خلاصه نشده بلکه شامل بخدماتایدهرهارعقلید و اتبیشهها سا زمانها امکانها فعالیهااو با تركيبى از انها نيز مى شوند. oo vo cerns Slat

صفحه 6:
مبادله و شرایط انجام مبادله:چهارمین و بهترین روش, روش مبادله ای است که در آن فرد كالاى مورد نیاز خود را با پرداخت پول یا ارائه کالا کالا و یا خدمت به دیگران به دست مى آورد و بازاریابی نیز برای به دست آوردن محصولات جهت ارضای خواسته ها و نیازها بر اين روش تاكيد دارد و مبادله يايه و اساس ی شرایط انجام مبادله وجود حداقل دو طرف برای انجام مبادله #هر یک از طرفین باید چیز ارزشمندی داشته باشد که مورد نیاز دیگری باشد. هر طرف باید علاقمند به مبادله با طرف دیگر باشد. 6 طرفین باید در قبول یا رد پيشنهاد طرف دیگر مختار باشد. ارادای همست ارار

صفحه 7:
فلسفه بازاریابی و بازار یابی اجتماعی - پیروان اين فلسفه .شناخت و ارضاء نیاز ها و خواسته های مشتریان را در بازارهای هدف , بهترین راه نیل به اهداف سازمانی می دانندو معتقدند که در راستای مقابله با رقبا باید هر چه بیشتر رضایت مصرف کننده راجلب نمایند. - پیروان این فلسفه معتقدند در عصر ‎pole‏ که جوامع با انواع مشکلات جمعیتی. زیست محیطی,و کمبود منابع مواجه هستند, بازازيايى مخضی,جوایگو تیازهای آتی اسانها تیست و ‎Clin je‏ علاوه بر رضایت مشتری و كسب سود بايد به منافع بلند مدت و بقاء‌جامعه نیز باندیشند. bers Ml. ‏ادايال د مت ارار‎

صفحه 8:
اهداف بازاریابی عبارت است از به حداكثر رسائدن سطح مصرف به حد اكثر رساندن رضايت مصرف کننده ©به حداكثر رسائدن حق انتخاب ©به حد اكثر رساندن كيفيت زندكى 2 جابع ارناوانسان) شرکت (مافع سازمان) مصرفكتندكان (تأمين خواستهها) oo ait bers St

صفحه 9:
انواع بازارها از نظر فعالیت از این دید بازارها په شکل زیر طبقه بندی می گردند: # از نظر کالا و فر آورده ها - مثل بازارهای فرش,نفت.پسته,پنبهو... # از نظر کار و خدمات - مانند بازارهای کار, بیمه.حمل و نقل و فنی و مهندسی... # از نظر بول و سرمایه - مثل بازارهای بورس اوراق بهادار‌سرمایه گذاریهای کوتاه مدت و بلند مدت... انواع بازارهای سازمانی #بازار صنعتی #بازار دولتی #بازار واسطه انسار مريت بازار

صفحه 10:
تعاریف بازار صنعتی»دولتی»واسطه صنعتی:این بازار, بازار بسیار بزرگی است که در بعضی از کشورها احتمال دارد در بر گیرنده هزاران و حتی میلیونها شرکت و موسسه باشدو حجم دادوستد کالاها و خدمات در ان بازار سالائه بالغ بر جنين ميليارد دلار در كشورهاى صتعتى مى باشد. يتابراين ‎٠‏ ‏بازار کالای صنعتی , بزركترين و متنوع ترين بازار سازمانى به شمار مى رود. دولتيناين بازار نز بازاربزرگی بوده که در آن کالاها و خدماتی خریداری می شوند که عمدتاً دارای مصارف ذفاعی, آموزشیبرفاه غمومی:و سایر نیازهای جامغه:می باشند. خریدهای دولتی بسیار تخصصی,روشن و صریح بوده و تحت نظارت مجالس قانونگذاری و هیئتهای نظارت بر بودجه صورت می گیرند. واسطه‌این بازار از افراد و سازمانهایی تشکیل می شود که کالاهای تولید شده توسط دیگران را به منظور فروش مجدد خریداری می کنند یا پس از خرید آنها را به دیگران اجره می دهند. ادال و یرت بارار

صفحه 11:
پایان ‎QU‏ و رست ارا ابید مت بارار ‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
16,000 تومان