کسب و کار فروش و بازاریابی

بازاریابی گردشگری

gorohhaye_khabary

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی گردشگری”

بازاریابی گردشگری

اسلاید 1: عنوان ارائه :گروه های خبریارائه دهنده :دانشجو : زیر نظر استاد ارجمند :استاد : بهار 87

اسلاید 2: عناوین : مقدمه تاریخچه گردشگری تعریف بازاریابی بازاریابی گردشگری ( خدمات ) فرایند بازاریابی گردشگری منابع و ماخذ

اسلاید 3: مقدمه : جهانگردییکی از صنابع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

اسلاید 4: تاریخچه و تعریف گردشگری ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را به خود جلب کرد . دو تعریف فنی (WTO) : گردشگری عبارتست از فعالیت افراد برای استراحت کار و دلایل دیگر به خارج از سکونت معمول خویش سفر کرده که حداقل 24 ساعت و حداکثر یکسال باشد .

اسلاید 5: تعریف بازاریابی و آمیخته بازاریابی « کاتلر » فرایند اجتماعی و مدیریتی که طی آن افراد و گروهها نیازمندیها یشان را از طریق مبادله کالای و خدمات با یکدیگر برآورد می سازند .

اسلاید 6: محصولقیمت فعالیتهای پیشبرد و فروشمحل محل ( توزیع )ترکیب بازاریابیبازار هدف ترکیب بازار یابی ( کوپر و دیگران ) P 4فرایند فیزیکی مردم محل فعالیتهای پیشبرد فروش قیمت محصولترکیب بازاریابی گردشگری ( پیشنهادی مید لتون )

اسلاید 7: محصول : محصول عبارتست از آنچه بتواند برای جلب تتوجه ، تملک ، کاربرد یا هدف به بازار عرضه شود و خواسته یا نیازی را برآورده سازد . محصول شامل اقلام فیزیکی ، خدمات ، اشخاص ، مکانها ، سازمانها و ایده های می شود . ( کاتلر و آرمسترانگ )

اسلاید 8: محصول گردشگریعناصر غیر ملموس مهمان نوازی ادب و تواضعرفتار دوستانه ، برخوردهایگرم و صمیمانه فضای حاکم بر محیط آراستگی و تزیینات محل هر نمودی از یک نسخه دهنی عناصر ملموس میراث گردشگریتاسیسات زیر بنایی تاسیسات رو بنایی هر نمودی از یک مشخصه عینی

اسلاید 9: قیمت سه روش رایج قیمت گذاری : قیمت گذاری مبتنی بر هزینه . قیمت گذاری مبتنی بر تقاضا قیمت گذاری مبتنی بر رقابت

اسلاید 10: روشهای مختلف پیشبرد فروش :بخش آگهی بروشورروابط عمومی ترویج و گسترش فروش فروش شخصیپست مستقیم

اسلاید 11: محل توزیع :محل توزیع :شبکه های توزیع سیستم توزیع مستقیم سیستم توزیع غیر مستقیم

اسلاید 12: بازاریابی گردشگری : ( بازار یابی خدمات ) با وجود اینکه برخی از عناصر مهم بازاریابی کالاها و خدمات یکسان اند چند ویژگی کلیدی بازاریابی این دو حوزه را از یکدیگر متمایز می سازد . عبارتند از : ناملموس بودن تفکیک ناپذیری تغییر پذیری نا پایداری فقدان مالکیت

اسلاید 13: فرآیند مدیریت بازاریابی :الف : تهیه یک نظام اطلاعاتی بازاریابی ب‌ :‌برنامه ریزی بازاریابی ج :‌ برنامه ریزی برای فعالیتهای اجرایی د :‌ عملکردهای بازاریابی ه : ‌نظارت

اسلاید 14: مصاحبه ها

اسلاید 15: نتیجه گیری ویژگیهای خاص محصولات صنعت گردشگری سبب می شود تا مدیریت مقاصد گردشگری تأکید بر نکات مهمی را برای توفیق در توسعه ی گردشگری در مقاصد خود مورد توجه قرار دهند که این نکات به اختصار عبارتند از : شناخت بازار هدف – زمان تقاضا نامحسوس بودن محصولات سبب میشود که گردشگر شناخت شایسته ای از آنچه می خواهد خریداری کند ،‌نیابد .سرمایه گذاری برموزش نیروی انسانی که محرک تقاضا برای محصولات صنعت گردشگری به شمار می رود .

اسلاید 16: منابع : 1- بازاریابی گردشگری ‌ نوشته لس لومسدن2- توریستم ، موانع و پیامدها معاونت پژوهشی دانشگاه اسلامی واحد فلاورجان3- مدیریت توریسم ترجمه دکتر مهدی جمشیدیان و اکبر مهدی پور 4- مدیریت گردشگری دکتر مهدی کاظمی 5- گردشگری ( ماهیت و مفاهیم ) دکتر محمد حسین پاپلی یزدی 6- ماهنامه تخصصی بازاریابی مرداد 13857- ماهنامه آموزشی ، تحلیلی ،‌خبری شماره 41 ، اسفد و فروردین 84

اسلاید 17: پايان

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید