صفحه 1:
۳ ائه : گروه های خبری دانشجو : زير نظر استاد ارجمند : استاد :

صفحه 2:
عناوین : ؟ء مقدمه *_ تاریخچه گردشگری تعريف بازاريابى *؟ بازاريابى كردشكرى ( خدمات ) ؟ فرايند بازاريابى كردشكرى *؟ منابع و ماخذ 72 Ee

صفحه 3:
* جهانگردییکی از صنابع در حال رشد جهان بو کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به هستند . توسعه لین صنعت به ویثه در کشورهایی دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای بر است . 72 Ee

صفحه 4:
تاریخچه و تعریف گردشگر * ايران بويقه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپای خود جلب کرد . * دو تعریف فنی ‎NO)‏ : كردشكرى عبار هاه افراد برای استراحت کار و دلایل دیگر به خارج از معمول خويش سفر کرده که حداقل 24 ساعت و حدا یکسال باشد . 72 Ee

صفحه 5:
تعریف بازاربابی و آميخته بازا * کاتلر » ار ار نیازمندیها یشان را از طریق مبادله کالای و خدمات با برآورد می سازند . 72 Ee

صفحه 6:
55 سل ‎oe‏ ‏مل ليزوا eta cle 0 — 9 ۱۳۹۹ 58 د ت کیب با بای( کوب و دیگران) 4 فرایند . فیزیکی ‏ مردم . محل . فعالیتهای پیشبرد فروش . قیمت . محصول ترکیب بازاریابی گردشگری ( پیشنهادی مید لتون ) 72 Ee

صفحه 7:
محصول : محصول عبارتست از آنچه بتولند برای جلب تتوجه کاربرد یا هدف به بازار عرضه شود و خواسته یا نیازی سا ول شاسل اقلام فری ات 2 ء سازمانها و ایده های می شود ۰( کاتلر و آرمسترانگ ) 72 Ee

صفحه 8:

صفحه 9:

صفحه 10:
روشهای مختلف پیشبرد فروثر * بخش آگهی بروشور روابط عمومی ترویج و گسترش فروش فروش شخصی ee 72 Ee

صفحه 11:

صفحه 12:
ارپابی گردشگری : ( بازار یابی * با وجود اينکه برخی از عناصر مهم بازاریلبی کالاها و یکسان اند چند ویژگی کلیدی بازاریابی اين دو حوز یکدیگر متمایز می سازد . عبارتند از : * ناملموس بودن * تفکیک ناپذیری تغییر پذیری نا پایداری * فقدان مالکیت 72 Ee

صفحه 13:
فرآیند مدیریت بازاریابی ال : تهیه یک نظام اطلاعاتی بازاریابی ب :برنامه ریزی بازاریابی ج : برنامه ریزی برای فعالیتهای اجرایی : عملکردهای بازاریابی * ه: نظارت 0 72 Ee

صفحه 14:

صفحه 15:
72 Ee نتیجه گیری ee ce 7 ‏مقاصد گردشگری تأکید بر نکات مهمی را برای توفیق در‎ + ‏گردشگری در مقاصد خود مورد توجه قرار دهند که لین نکات‎ : ‏عبارتند از‎ شناخت بازار هدف 7 زمان ‎Lol‏ نامحسوس بودن محصولات سیب مود که ۱۳ ای از آنچه می خواهد خریداری کند نیابد . سرمایه گذاری برموزش نیروی انسانی که محرک تقاضا برای محصو صنعت گردشگری به شمار می رود .

صفحه 16:
منابع : * 1-بازاریابی گردشگری . نوشته لس لومسدن * 2- توریستم . مولنع و پیامدها معاهنت پژوهشی دانشگاه اسلاه فلاورجان 3- مدیریت توریسم 230 ترجمه دکتر مهدی جمشیدیان و اکبر يور * 4- مديريت كردشكرى دكتر مهدى كاظمى * 5- گردشگری (ماهیت و مفاهیم ) دكتر محمد حسين يايلى يزدى * 6- ماهنامه تخصصی بازاریابی مرداد 1385 * 7-ماهنامه آموزشی ‏ تحلیلی .خبری شماره 41 »اسفد و فروردد 84 72 Ee

صفحه 17:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان