سایر تحقیق و پژوهش

بازتاب انقلاب اسلامی ایران بر ایالات متحده امریکا

baztab-enghlab

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازتاب انقلاب اسلامی ایران بر ایالات متحده امریکا”

بازتاب انقلاب اسلامی ایران بر ایالات متحده امریکا

اسلاید 1: بازتاب انقلاب اسلامی ایران بر ایالات متحده امریکاارائه:

اسلاید 2: مقدمه انقلاب اسلامی ایران انقلابی بزرگ است که در سطوح منطقه ای و بین المللی بازتاب گسترده ای داشته و انقلابی تأثیر گذار بوده است. این تأثیر گذاری طبیعت در هر سه بعد کارگزاری، ساختاری و کارکردی در سطح منطقه خاورمیانه بیشتر از سطح بین المللی است، ولی انقلاب اسلامی باز تاب و تأثیراتی فراتر از منطقه نیز داشته است. انقلاب اسلامی همچنین بازتاب هایی بر ایالات متحده - همچون سایر کشورها به داشته است. بررسی نمودهای معینی بازتاب های حمایت گرانه (همسر با انقلاب اسلامی) و ستیزه جویانه (ناهمسو با انقلاب اسلامی) موضوع این پژوهش را تشکیل می دهد. بررسی کلی در متون موجود در این خصوص نشان می دهد که تاکنون در موضوع مورد نظر (بازتاب انقلاب اسلامی بر ایالات متحده) پژوهش قابل توجهی صورت نگرفته و به شکل منسجم به این موضوع پرداخته نشده است. این در حالی است که عمده مطالعات در این باره در حوزه سیاست و روابط خارجی ایران و امریکا و زیر مباحث مرتبط با مناسبات اسلام و غرب قرار می گیرند و محققان بیشتر به ابعاد دیگر بازتاب انقلاب اسلامی، به ویژه بر کشورهای مسلمان پرداخته اند. شناخت ابعاد مختلف تأثیر گذاری انقلاب اسلامی بر آمریکا، راه های تقویت و ارتقای این تأثیر گذاری را روشن تر و امکان بهره گیری از فرصت ها و کاهش تهدیدات را افزون تر خواهد کرد.

اسلاید 3: بازتاب انقلاب اسلامی بر ایالات متحده امریکا بازتاب های انقلاب اسلامی ایران (مبدأ پخش) بر ایالات متحده (مقصد پخش) در زمان های متفاوت، به گونه ای سیال دچار قبض و بسط می شود که در تجزیه و تحلیل این موضوع بایستی لحاظ شود. انقلاب اسلامی ایران بر دولت، جامعه و کانونهای گوناگون پذیرا در این کشور، تجارب تأثیر گذاری متفاوتی بر جای گذارده است.

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید