پزشکی و سلامت

بازتاب شناسی پا (رفلکس درمانی)

baztap_shenasi_pa

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازتاب شناسی پا (رفلکس درمانی)”

بازتاب شناسی پا (رفلکس درمانی)

اسلاید 1: بازتاب شناسی پا (رفلکس درمانی) بسمه تعالیزنیرو بود مرد را راستی زسستی کژی کاید کاستی

اسلاید 2: یکی از شاخه های حیرت انگیز طب مکمل، ماساژ درمانی پا است که ازطریق بازتاب شناسی انجام می شود. هنر بازتاب شناسی در بهبود و تشخیص بیماری ها وتجدید جوانی می باشد و بر این اساس بیان می گردد، که هر قسمت از بدن از طریق راههای عصبی و مسیرهای ظریف انرژی با کف پا ارتباط دارد.

اسلاید 3: با ماساژ منطقه بازتابی پا می توان این راه های ارتباطی را تحریک و فعال نمود و ترتیب، بدنی قسمت های منطبق با آنها اعم از سینوس ها، پشت، گردن، ریه، قلب و عروق، معده و روده و مسیر نقاط بدن را تحت تاثیر قرار داد. تاثیر ماساژ درمانی با استفاده از بازتاب شناسی نه تنها دردرمان تمام بیماری ها موثر است، بلکه شیوه موثری در پیشگیری نیز هست..

اسلاید 4: رفلکس درمانی، گردش خون را بهبود می بخشد، به پاکسازی بدن از سموم و ناخالصیها کمک می کند و در نهایت کل سیستم بدنی را تعادل می بخشد.

اسلاید 5: مطالبی در رابطه با پاها  ما باید قدر پاهایمان را بدانیم،اما معمولا زمانی این کار را می کنیم که شروع به درد گرفتن می کنند و یا به نحوی برایمان مشکل ساز می‌شوند. فقط در همین مواقع است که متوجه می شویم آنها اینجا هستند، وجود دارند...گاهی هم از آنها برای استفاده از کفشهای تزئینی استفاده می کنیم. تا حالا چند نفر از شما برای رفتن به مهمانی کفشهای سیندرلایی پوشیده اید؟

اسلاید 6: شاید بگوییم، خوب آنها فقط یک جفت پا هستند! اما اشتباه می کنیم.پاها به ما کمک می کنند تا وزن کل بدن را متعادل کنیم. همچنین در طول زندگی ما را قادر می سازنند تا بتوانیم مسافت های طولانی را پیاده روی کنیم.با فشار آوردن به نقطه مرکزی پا، محرکی ایجاد می شود و در سراسر اعصاب و کانالها به جریان می افتدو از پا به مغز می رسد. این عمل برای به تحرک واداشتن و رفع انسدادها انرژیهای راکد و همچنین از بین بردن سموم کمک مؤثری می کند.

اسلاید 7: کفش خوب وزن بدن را در سراسر پا توزیع می کند،ولی بعضی از کفش ها سبب تمرکز وزن روی مفاصل انگشتان پا می گردد و بدین ترتیب باعث نیشگون گرفتن، پینه بستن، برآمدگی در سطح خارجی پا و ایجاد بدشکلی در سطح طرف شست پا می شود. کفش  نامناسب باعث تورم مفاصل پا، سفتی پا و اشکال در خون رسانی به منطقه پا می شود. جامعه امروز ما ازهر زمان دیگری، از اهمیت بهداشت آگاه تر است و نیاز مبرم به پوشیدن کفش مناسب ازابتدای کودکی را به خوبی درک می کند.

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید